Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

Takze to su zhavice?! Aj som si myslel, ale som amater. Maximalny motor, co som mal rozobraty bola babeta :D

 

Toto je v podstate vystriekany motor a aj pojazdeny. Zda sa, ze to len slzi, ale spongia, co bola okolo motora+ spongia na vrchnom kryte motora je uplne presiaknuta olejom, tak sa to pokusim vyriesit, kym to nebude horsie.

 

Je utesnenie zhavicov narocna oprava? kolko by si mohol vypytat servis za opravu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Libero má pravdu. Vyčisti to odmašťovačem na brzdy,vytři do sucha nebo vyfoukej vzduchem a chvilku pojezdi ať vidíš, kde přesně to teče. Takhle z té fotky ( která je nekvalitní a jsou tam různé stíny ) jen odhadujeme jestli je to olej, voda či jen stín.

 

Jo a to těsnění pod víčkem je opravdu otočené o 180° jak psal Libero.

 

 

 

2 Libero

 

Ty máš oko. :kol-47:  Jsem si toho těsnění napoprvé ani nevšiml. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všichni,

opravoval jsem přerušený drát u spínače couvaček a nad ním je nějaká páčka, se kterou jsem pohnul a nevím ve které má být poloze. Můžete prosím poradit o co se jedná, co to vlastně je? A v jaké poloze má být!

(Obrázek byl použit ze stránek www.prevodovky-sixta.cz)

 

Dík.

post-81408-0-58379500-1382291074_thumb.p

Editováno: , autor: PetrL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je páčka v této poloze, lze ji vytáhnout(pruží).Ta páčka jde také mírně otočit dolů a potom nejde vytahnout. Má být mírně dolů? Tady na tom obrázku to není přesně vidět.

Vzhledem k tomu, že jsem s tím autem už pojížděl(do garáže) a zařadit mně šlo, tak to asi řešit nemusím, že?

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj předchozí příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdar,

 

piska turbo, hlavne ked podradim tak, ze otacky su nad 2500. Cim vyssie tym viac, ako motor spomaluje a otacky klesaju, piskanie sa stisuje a pod 2500 ho uz nepocut... Nemyslim hukanie, sanitku "mam za sebou stale" a uz som si zvykol, ale toto je piskanie... najazdene 325 000, original turbo (uz tlaci trochu viac ako ma) ... Dik za kazdu radu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Dnes sa mi stala táto vec.

Pri ceste do práce, pri pridaní sa mi zvýši ofukovanie okna a ked pridám viacej, tak to klesne ael zároveň cítim, že klesne výkon, auto tak "cukne". nie veľmi ,ae ako keby strácalo výkon.

Určite to bolo na 2,3 otáčky som si moc nevšimol. Najprv som tomu nevenoval pozornosť, potom už nebolo na to moc času. Neviete, čo to môže byť ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popsal jsi to hodně zmateně, co znamená „zvýší se ofukování okna“? Jestli jsi tím myslel, že se ti zvýšily otáčky ventilátoru klimatizace při přidání plynu, tak to může znamenat, že ti na alternátoru odešel regulátor napětí a altík ti přebíjí. Jsou tam diody, když jedna odejde, nedrží to konstantní napětí cca 14,5 ,ale lítá to kolem této hodnoty, proto když máš vyšší otáčky napětí ti naroste nad 14,5 a ventilátor dostává vyšší napětí a více se točí! 

Editováno: , autor: XTomos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som sa bol previest, napatie mi nekolíše, ale merane len pomocou VAGu na motore a pomocou meraka v cigaretovej dierke. 14,36 - 14,44 - 14,52 v závislosti na otáčkach.

Vypol som aj ventilátor /automaticka klima/ a po pridani otáčok sa mi ozve zvuk ako ked prud vzduchu ofukuje silno vpravo vpredu pred spolujazdcom pri okne. Preto som to popisoval predtým, tak chaoticky :)

Motor potom cuká. Ozval sa aj taky zvlastny rapkavy kovovy zvuk. Myslim vpradu asi vpravo od motora. Mám 217.000 km, kod motora BJB. Asi 2000 km po vymene oleja a filtrov.

Moj mechanik je momentalne mimo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže nakonec žádný ofuk oken, tak hledej v motoru? Vpravo máš tlakové hadice od turba, EGR, chcípací klapku, podtlakové hadičky ovládající ty tři věci. Může to být nějaký díra, pokud ano mělo by ti to zahlásit chybu motoru, když to projedeš na plný plyn a tlaky nebudou sedět. Každopádně máš VAG tak udělej log?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...