Přejít na obsah

naměřené hodnoty emisí - velká špaténka


herrkomisar

Doporučené příspěvky

Ahoj všem,dnes jsem si nechal změřit emise a výsledek hodně špatný,několika násobně víc CO2.když jsem se ptal technika co mám měnit,tak řekl,bud to může být:

teplotním čidlem - (ale ručička teploty mi na palubovce,pracuje správně)

řídící jednotkou - ?

svíčky - (nové Ngk najeto na nich cca 100km)

kabely - (původní)

katalyzátor - (původní)

asi před 8.měsíci mě zlobil zapalovací modul,motor běžel jen na dva válce a já musel ujet 5-6km.tím pádem palivo hořelo v katu a ten byl uplně do ruda rozpálenej.ttakže bych usuzoval jako laij že se spálila keramika.technik z emisí říkal že lamda pracuje správně a že tam teče o dost víc paliva na volnoběh než by mělo.spotřeba se mi jeví jako zvýšená!!!

tak nevím po čem mám jít dřív,jeden výfukař mi říkal at vyměním katalyzátor,že dostal na prdel tím hořením paliva,dám nový a po ujetí asi 70km,si řídící jednotka sáma doladí kolik paliva

poradte mi prosím....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to máš pro příště pokud ti to nepálí tak s tím nejezdi a ani to nepokoušej,zničíš katalizátor. Jako teď dej novej a nech to zkontrolovat od někoho kdo tomu rozumí.Třeba autorizovaný servis nebo někdo kdo se tím živí ,je na to vybavenej patřičným zařízením a umí to s tím. :prc:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to sis nechal merit jenom obsah C02? Vysokej podil C02 by skutecne odpovidal bohate smesi pri volnobehu a zaroven by to ukazovalo ze katalyzator je OK, pac jinak by jsi nameril zvyseny obsah HC, CO, malo CO2 jestli se nepletu, takze zacni vymenou cidla teploty motoru.

Podle me si RJ pohlida vypadky zapalovani a pokud se opakuje, valec odpoji, takze by k vypaleni katalyzatoru teoreticky dojit nemelo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky