Přejít na obsah

1.6 MPi (75 kW)


petrenka

Doporučené příspěvky

podobný projev, jiný problém...nic neobvyklého... osobně se mi to co tvrdí Haski zdá mnohem logičtejší...v tvém případě hold špatně startovalo kvůli spínačce...každopádně hlavně, že už štártuje ;-)

jinak momentálně řeším výpadek ventilátoru dochlazování č. 2...zkusím vyšpekulovat jestli se mi nepodaří opravit motorek...možná jen KO uhlíky...když ne asi to řešit nebudu...myslím si, že ho auto nutně k životu nepotřebuje nebo vrakáč...

Editováno: , autor: tomcat007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

zdravim je mozne napichnout auto vagem 409 a kabelem co mam na octavii 1 staci jen precist chyby dik moc mame tenhle motor ,a ma najeto 300tis a svicky tam snad sou jen jednou nove ted to pomalu nejde nastartovat a sviti kontrolka epc a ikonka motoru tak jen doufam ze kdyz dame nove svicky a vycistime klapku tak to zas bude v poho co nato rikate moc dik

Editováno: , autor: brasel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hlásím, že ve velkých vedrech se problém se startováním vrátil a spínací skříňkou to nebylo. Takže asi rezignuji a až mi projde na jaře záruka, tak nechám prověřit jen ty vstřiky, jak říká Haski. Stejně se mi to s tou skříňkou nezdálo. Nechat jim to na pozorování v servisu nemám čas a stejně asi žádné vedra moc už nebudou. Až na ty starty v létě jsem ale s autem maximálně spokojen a jsem rád, že jsem ho koupil. Spotřeba solidní - mám průměr okolo 6,2 litrů a ten kufr je fakt boží :)

Editováno: , autor: ***tom***
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím čtenáře, prokousal jsem se přes tu hromadu stránek a dovolím si něco připsat. Třeba to někomu pomůže při rozhodování.

Od 13.7.2011 jsem majitelem nové Octavie II Tour combi. Již najeto něco přes 3,5 tisíce s prům. spotřebou dle PP okolo 7l což pro mě není tak špatné proti předešlému autu (Octavia I, 1.9 TDi, 4x4, 2002) kde jsem měl průměr 6,4 (pravdou je, že o moc eko jízdu s lehkou nohou jsem se nesnažil, ale ani jsem z každé křižovatky nemusel odjet jako první).

Výkonosti motoru jsem se docela obával, hlavně díky četbě různých příspěvků, ale nyní klidně řeknu, že jsem spokojen. 50% jezdím sám, 25% ve třech a 25% ve čtyřech s plným kufrem a ani tehdy to není taková tragédie. Je pravda, že se pak spotřeba o trochu zvedne (cca do litru, v zimě to bude asi horší). Akorát ta 6ka chybí, víc než výkon motoru a nemělo by to chybu.

Od 1.6 bez turba nelze očekávat, že vás bude mačkat do sedaček. Lehce (bohužel ne divoce) se vytáčí a pohodově jede a to ticho uvnitř - dokonce slyšíte i rádio bez toho aby bylo slyšet i zvenku:). Prostě kdo jezdí hodně, nebo pořád naloženej, ten si tohle nekoupí. Proč jsem vybral já? Na cesty do práce, na výlety s rodinou - ideální. Hlavně pokud zvážíte cenu nového vozu, prostornost a že máte vůz s jasným původem do kterého nějaký čas "snad" nebudete muset investovat.

Konečně proč píšu.

Zajímalo by mě zda někdo z vás jel se starší OII a OII tour s Euro 5. Nepozoruji, žádný turboefekt okolo 2500 ot ani příšernou zdechlost okolo 2000 ot. I na jedničku se auto rozjíždí v pohodě bez poskakování, bez klouzání spojky.

Normálně plynule rostou otáčky od spodu, okolo 3 tis. ochotněji, ale nepociťuji žádné popisované tragické díry v krouťáku. Tak kdyby někdo měl křivky k tomuto "novému" motoru s Euro 5 budu vděčný. Nevím zda mám vyjímečný motor s chipem od výroby:), nebo se teď tak standartně projevuje.

Takže je to teď zdechlejší kvůli emisím a není tam žádnej pořádnej nárust, nebo se jim to ve Škodovce podařilo líp naladit? Ví to někdo?

Editováno: , autor: mikt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

už jsem tu v příspěvku psal a pokud mohu mluvit za sebe, tak takové nadšení ve mě bohužel motor 1.6 v Tour2 nevyvolává.. :-((. Je sice fajn, že motor je tichej, relativně úspornej a nechá si líbit jízdu v nízkých otáčkách bez odlouvání ale tím pro mě jeho chvála končí.. Po zkušenosti s tímto motorem v Seatu Altea z rv 04 kde mě též nenadchl, jsem po přečtení internetových recenzí na novou dvojkovou Tourku, kde motor chválili do aleluja, byl nabuzen a byl pln očekávání že to snad fakt líp pojede.. (ještě jednou jsem měl tu čest svézt se s tímto motorem v O2 před face (rok nevim, asi 07-08) v autě z půjčovny a tam to naopak fakt jelo, takže jsem tajně doufal že to tak taky pojede), ale realita mě z toho vyvedla.. Řekl bych že obojí (altea i tourka2) jede stejně nebo min. podobně... jede od nízkých otáček konstantně bez náznaku elánu..ať jsou tam dva nebo čtyři tisíce otáček.. i když za dobrou spotřebu.. Netuším čím to bylo, že ta okta z půjčovny tak jela... Když už s tím autem jedu, tak s ním nemám problém... pokud od toho motoru nebudu nic očekávat .. prostě je to jen na pohodovou a klidnou jízdu.. Šestka tomu fakt chybí.

Aktuálně má auto něco přes 6tkm a je to pořád stejné.. na nějaké dynamičtější ježdění ten motor prostě postrádá elán, bohužel.. a třeba předjíždění, zvlášť pokud je auto trochu obsazený, si člověk musí dobře rozmyslet.. a přizpůsobit tomu styl jízdy. Na horší dynamiku si stěžuje i tatí - a to už je co říct - který tourku vyměnil za stařičkou kombíkovou feldu 1.6... která v tomto směru byla teda příjemnější a mrštnější, ačkoliv měla jen 55kw...

Zajímalo by mě zda to jde nějakou úpravou zlepšit (aby to jelo jako ta z půjčovny, nebo to prostě jen byl vydařenej kus.. nevím). Nejspíš ale nezbyde, než se s tím smířit... a utěšovat se alespoň tím obecným marketingovým sloganem, že se jedná o osvědčený a bezproblémový motor... a že se ušetřilo pár tisíc oproti pořízení normální Octavie se vskutku vynikajícím (ovšem zatím lety neprověřeným) motorem 1.2TSI...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S turbomotory jsem ho srovnávat nechtěl (něco jsem na nich také najel) to je něco úplně jiného. Ale pokud člověk nechce koupit ojetinu, kde si už může vybrat a má nějaké finanční omezení, tak moc na výběr nemá.

Teď jsem se díval a rozdíl Tour combi (284 tis) a Prima combi 1.2 TSI (364 tis) je pořád 80 tis (možná méně pokud je nějaká akce) - stojí to za to? A když už se někdo rozhodne pro 1.2 TSI není pak lepší "trochu" přidat a vzít alespoň 1.4 TSI, nebo 1.6 TDI?

Rozdíl v pružnosti může být právě tím plynulejším nárustem točivého momentu. Kde není díra, není ani žádnej "turboefekt". Kdyby to bylo opravdu o tolik horší než před Euro 5 muselo by být i horší zrychlení na 100 km (jak to je jsem popravdě nikde nehledal - jen spekuluji). Jedině zajet na brzdu a nechat si křivku vykreslit, protože nikde ještě asi není. Ale to asi nebude tak nutné, jak jsem psal jsem vcelku spokojen.

Nezbývá než čekat a už třeba v 10 tis. budou vůle v motoru již tak veliké, že se to pořádně rozjede:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove, je to opravdu zvlastni, ale octávky se lisi kus od kusu, bohuzel s dvojkovou tourkou jsem jeste nemel moznost jet, ale jel jsem s nekolika 1.6my predface (projel jsem i tri zasebou a dokazal porovnat s moji) a nestacil jsem se divit, jak je obcas rozdil veliky. Taky jsem jel s 1.4TSI, 1.8TSI a 1.9TDI, 2.0TDI predface a zde jsou moje poznatky.

1.8 TSI je kral a je to jediny motor, ktery me doopravdy prekvapil svoji zivosti oproti 1.6, tam je rozdil propastny. Tichost, kultivovanost, vykon = parada... Bal bych se pouze poruchovosti, kterou me u autorizovaneho dealera skodovky nekteri technici strasili.

1.4 TSI me naopak pomerne zklamala vykonem oproti 1.6MPI, nicmene motor je rozhodne tissi a kultivovanejsi nez ta 1.6, na vykonu je mene znat nadmerny naklad, sestka je paradni a auto hezky tahne odspodu bez nutnosti vytaceni.

2.0 TDI turbo efekt je dost znatelny, auto pocitove jede slusne, na dlouhe cesty a dalnice idealni, ale proste traktor:)

1.9 TDI me vubec neoslovila, hlucny motor a nekultivovany motor, mimo rozsah zaberu turba je to line, proto asi subjektivne hezky zarazi do sedacky, kdyz nakopne turbo. Ale sve obdivovatele si urcite najde diky spotrebe.

-----

ted k 1.6

moje okta mi prijde subjektivne velmi dobre zajeta, jede dosti slusne a do 120km/h zrychluje paradne, pokud jedu sam nebo ja a spolujezdec. Kdyz jedu sam, zrychleni z 0-100km/h mam za necelych 11s, coz mi prijde absolutni parada na atmosferu, ve dvou je to ale uz 12.5s, ve vice lidech jsem to nezkousel.

prvni cizi 1.6ka se nijak moc nelisila od te me, nemel jsem moc moznosti se svest poradne, ale pocitove to bylo podobne.

druha 1.6ka byla naopak neuveritelne lina, na trojku a vys uz nejela skoro vubec, hodne cukala a rozjizdeni bylo hrozive.

treti 1.6ka byla naopak jeste o kus lepe zajetejsi nez ta moje, hezky tahla i na ctyrku a tahla uz od 2500ot (moje zacina az nekdy kolem 2700-2900ot)

Zkuste se projet v nejakych dalsich 1.6kach, pokud jste z Prahy a okoli, neni problem si dat sraz a auta si vzajemne prozkouset:-)

Jinak tady mate video, jak nektera Tourka II jezdi, 10 vterin na 100km/h je fakt parada....:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten cenovej rozdíl k aktuální Oktě s 1.2TSi není takovej, jak bylo uvedeno... je potřeba uvědomit si že cena 284t je cena kombíku ale motor 1.4. Smotorem 1.6 MPi stojí Tour Trumf 297900kč, ale je stále bez klimatizace. Čili pak je +15t za paket Trumf plus.. Pokud by člověk chtěl dorovnat bezpečnostní výbavu s Primou, tak je to dalších +10t za airbagy.. Cenovej rozdíl se ještě zmenší tím, že prodejci na Tourku nejsou schopni (nemůžou?) dát výraznější slevu než pár tisíc z ceníkový ceny, kdežto u FL Oktávie se ukecá mnohem víc... Jinak u FL je aktuálně za stejnou cenu možnost 1.6 MPI a 1.2TSI (v době kdy jsem kupoval já se MPIčka pro FL nenabízely, ale vrátili je do nabídky) a to bych se vůbec nerozmýšlel a šel do TSI...

Samozřejmě tím nechci říkat že se tourka nevyplatí... pro lidi co nemají vysoké nároky tak proč ne.. Za ty peníze je na výběr podobně velkej kombík i u jiných značek (ceed, i30, megane, starej focus atd..). Všechny jsem zkoušel a musím říct na obranu Octávie 1.6MPI, že např. motor focusu ve mě zanechal ještě horší dojmy..

Ohledně zmiňovaného času zrychlení 0-100km/h... tenhle parametr je ale PRO MĚ úplně zcestnej.. abys toho dosáhl, musíš motor točit do otáček, do kterých třeba ani spousta lidí nikdy motor nevyžene a běžně tak nejezdí.. to je např. případ mého otce.. (já s tím problém nemám.. přesto ten motor prostě šťávu nemá..) mnohem víc je pro mě důležitý jak se s tím autem zrychluje např. z 50km/h při výjezdu z obce, či při předjíždění z 80km/h..

Je fakt že za relativně solidní peníze se dneska pořídí dobrý auto ve formě Tourky... Naši auta často nemění, dojezdí je až do zu ..a tak zvlášť při dnešní "kvalitě" ojetin se též rozhodli jít do novoty... Prostě se s tím naučíme žít, budeme jezdit, a radovat se z ostatních pozitiv.. ;)

Ale stejně by mě zajímalo zda se ten motor dá nějak "oživit".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím cenovým rozdílem beru zpět, mrk jsem na ceník a moc nezkoumal.

K tomu zrychlení na 100, nešlo mi o ten čas samotnej, ale jeho prostřednictvím jsem chtěl říct, že ten motor se musí do těch vysokých otáček dostat a kdyby to mělo jet proti starším ročníkům o tolik hůř tak by se to na tom muselo projevit.

A když vezmu jak udává výrobce toč. moment 148Nm/3800ot (což je nějak jako starší ročníky) a při zrychlování není pocítit žádné nakopnutí pak motor museli přemapovat a zaoblit křivku nárustu krouťáku (aby se to dostalo na stejnou hodnotu ve stejných otáčkách). Proto se to třeba nezdá tak žívé jako starší vůz přestože to jede stejně.

Předtím jsem měl 1.9 TDi 74kW a to táhlo jako ďas asi od 1,5 do 2,5, ale pak nad 3 tis. to sice zrychlovalo, ale už to taky žádnej zázrak nebyl.

A že každé auto jede trochu jinak tak s tím určitě souhlasím. Když jsem auto objednával svezl jsem se s Tourkou sedanem. Byl jsem z toho fakt špatnej jak se tomu nechtělo (tak nějak jsem si představoval 1.4 MPI) a jen věřil prodejci, že to je syrovej motor a že se to rozjede. Když jsem si pak odvážel tu moji tak přestože měla 2km tak jela jako víno a jestli se po pár tisících ještě rozjede tak si snad budu muset přitáhnout ručku alespoň o 3 zoubky:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hallo, pánové, kdo mi dá nějaký noty, něco se mi nezdá - mám dva měsíce novýho Toura 1,6 a teď jsem nějak zaznamenal kruci snad nějakou změnu při jízdě z ničeho nic - prostě předtím to jezdilo jak hodinky, ticho, plynule, bufet, až samozřejmě při vytáhnutí na 140 na dálnici menší hlučnost, ale teď mám pocit, že něco není snad v rychtyku :help:

.

když jedu, tak co přidám plyn, tak cítím vibrace na spojce - mám na ní pravidelně volně položenou nohu a ní cítím podle intenzity přidání plynu přímo úměrně přidávání plynu nějaké vibrace, něco jako probublávání až klepání - snad by měla být spojka úplně v klidu když šlapu na plyn ne. Subjektivně se mi zdá také o něco hlučnější ale nevím, jestli nejsem zaujatý - cítím tu změnu asi tři dny, ale moc jsem toho nenajezdil od té doby jen místní pojížďky - celkem mám najeto 3000 km, nic jsem ještě neměnil, žádný kontrolky nikdy nesvítily, dolívám jen benzín

.

Auto normálně jede, ale nemám z jízdy takový pocit jako dřív, něco mi tady nehraje - může mi dát někdo noty, co to může být, zda s tím hned kalit do servisu a zda to případně mám v pohodě na záruku ?

Editováno: , autor: Komodor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen tak pro zajímavost k tomu zrychlení 0-100 a videa na youtube.

Tenhle údaje je naprosto neporovnatelný a může za to jen pár okolností a může toho být víc..

Na jakých kolech to zajel 15" nebo 17", zimni, letni?

Jel z kopce nebo opravdu po rovine?

Proměřování tachometru, neni 100kmh jako 100kmh)?

Nakonec váha automobilu (jel sám nebo ve dvou...náklad?

Sam jsem zkoušel měřit zrychlení přes VAG a tohle měření je asi nejpřesnější na desetiny vteřiny, pokud tedy najdete rovnou silnici.

VAG mi ukazal 100kmh tachometrove asi při 105kmh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když jedu, tak co přidám plyn, tak cítím vibrace na spojce - mám na ní pravidelně volně položenou nohu a ní cítím podle intenzity přidání plynu přímo úměrně přidávání plynu nějaké vibrace

A co tě jako vede k tomu jezdit s nohou na spojce? :doh Kolega takhle jednou odvařil spojku na služebáku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ohledně zmiňovaného času zrychlení 0-100km/h... tenhle parametr je ale PRO MĚ úplně zcestnej.. abys toho dosáhl, musíš motor točit do otáček, do kterých třeba ani spousta lidí nikdy motor nevyžene a běžně tak nejezdí.. to je např. případ mého otce.. (já s tím problém nemám.. přesto ten motor prostě šťávu nemá..) mnohem víc je pro mě důležitý jak se s tím autem zrychluje např. z 50km/h při výjezdu z obce, či při předjíždění z 80km/h..

Je fakt že za relativně solidní peníze se dneska pořídí dobrý auto ve formě Tourky... Naši auta často nemění, dojezdí je až do zu ..a tak zvlášť při dnešní "kvalitě" ojetin se též rozhodli jít do novoty... Prostě se s tím naučíme žít, budeme jezdit, a radovat se z ostatních pozitiv.. ;)

Ale stejně by mě zajímalo zda se ten motor dá nějak "oživit".

Když chceš od atmosféry výkon, je třeba jí potočit, to se nedá nic dělat. Nebát se těch otáček.

Na otáčky maximálního výkonu se dostávám často při předjíždění na 3.RS, tj. např.: 80-120 typicky kamion nebo při nájezdu na dálnici.

A pokud někdo předjíždí z 80 na 4.RS či snad 5.RS, nemůže se divit, že předjíždění trvá věčnost.

Prostě je potřeba řadit. Tenhle motor nabízí solidní základ, a když člověk umí s tou věcí na středovém tunelu, dá se s tím jezdit vskutku dynamicky a spotřeba je přitom příznivá, pokud však auto není plně obsazeno.

Těch cca 300kg navíc už to pak zabíjí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když chceš od atmosféry výkon, je třeba jí potočit, to se nedá nic dělat. Nebát se těch otáček.

Na otáčky maximálního výkonu se dostávám často při předjíždění na 3.RS, tj. např.: 80-120 typicky kamion nebo při nájezdu na dálnici.

A pokud někdo předjíždí z 80 na 4.RS či snad 5.RS, nemůže se divit, že předjíždění trvá věčnost.

Prostě je potřeba řadit. Tenhle motor nabízí solidní základ, a když člověk umí s tou věcí na středovém tunelu, dá se s tím jezdit vskutku dynamicky a spotřeba je přitom příznivá, pokud však auto není plně obsazeno.

Těch cca 300kg navíc už to pak zabíjí.

Díky...do teď jsem netušil k čemu ta věc na středovém tunelu je... :smich: .

Editováno: , autor: HonzaLK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechápem čo tu stále plačete a riešite , ved Tourka 2 je rodinné auto a tiež celkom úsporne, keď si dáte zaležať a svoji ťažkú nohu z plynu dáte preč tak aj spotreba je skvela, mne sa kedykoľvek podarí spotreba 5,5 L / 100 Km a to dokonca aj s 3 osobami v aute.

Ano, nezrýchľuje to a neopiera to do sedačiek, ale to auto ma kopu iných prednosti, ako je dizajn, interiér, batožinový priestor atd. Ked chcete aby vás opieralo do sedačiek, tak ste si mali kúpiť Ferrari... V pohode sa dá aj na Tourke 1.6 vyblázniť a čo sa tyká spotreby, plačete tu že vám to žerie aj 10l po meste, tak jaky je problém dať si auto za posraných 800€ na LPG a jazdite si skoro zadarmo.

Ja som z mojou Tourkou 1.6 MPi ( 2011 ) veľmi spokojný !!!

:skoda:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak tu někdo napsal, 1,8TSI je král...i já to tak vidím, měl jsem možnost otestovat všechny motory (kromě RS - to bude ještě dál samozřejmě). Ale i já pocházím z O1 1,6MPI a byl jsem s tím motorem velmi spokojený. Spotřeba se pohybovala kolem 7,5/100 a když jel člověk sám, příp. ještě ve dvou bez zapnuté klimy, jelo se svižně. Pak jsem koupil TDI 96KW a když jsem ten traktor prodával, šel jsem hned do benzínu nazpátek. V dnešní době jezdím průměrně s 1,8TSI za 7,6/100 a to jezdím svižně, žádná kloboučnická jízda se nekoná. Ovšem pokud bych jel jen okresky, jsem tam i pod 7 litránků (jezdím však 80% dálnice).

Ta 1,6 MPI patří mezi držáky a bezúdržbové motory, neslyšel jsem na ní žádné negativa či problémy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím

Mám v pětileté O1 1.6 MPI 2 dny namontovaný necelý rok starý motor, ten stejný typ (BFQ). U původního motoru mě zaskočili nízké otáčky za studena (bylo to kolem 800 ot), na fabii při studeném motoru mám 1100.U nového motoru je to rovněž docela málo, taky kolem 800 možná 900.Kámoška má ten samý motor co já a při studeném startu má 1100 ot/min.Chtěl jsem se zeptat čím to může být, že mám tak málo? Na chodu motoru se to nikterak neprojevuje, je krasně kultivvoaný v každe situaci ale spíš jde o to, jestli se těmito nízkými otáčkami může něco oddělat.Ještě dodám, že čidla, vstřiky a další elektro je vše z nového motoru.Z původního zustal akorát altik,klimakompresor,ŘJ a dalších pár nesouvisejících věcí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Tourka má aktuálně 6500km a - bohužel - žádná pozitivní změna.. motor stále mrtvola mrtvolná.. v tomto ohledu na feldu budeme dlouho vzpomínat, protože ta reagovala okamžitě na přidání plynu a táhla. Jsem zvědavej jak se s tourkou budeme v zimě škrabat v Rudě do kopce. Felda krásně utáhla dvojku kdežto Tourka se při stejné rychlosti trápí. A to je sucho, natož aby měla sílu to v zimě uhrabat ve sněhu, případně s řetězama.. no uvidíme..

Navíc trochu nepříjemná vlastnost - při ubrání plynu (např. při přeřazování na vyšší RS) auto lehce škubne (jakoby před samotným ubráním krátkodobě přidá plyn). Jinak spotřeba stále příjemná, cca kolem 6-7L dle stylu jízdy a zatížení..

Editováno: , autor: HonzaLK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsme dva.Já mám ve své pětileté oct 1 půl roku starý motor a oproti vylágrovanému původnímu motoru žádná sláva.Možná trochu táhne líp odspodu jinak ve vyšších otáčkách stejné.Mám ještě renaulta megane 1.6 55 kw s 300 000 km a ten teda jede jak drak.Myslel jsem, že rozdíl 20 Kw 15 let a 290 000 km bude hodně znát, ale asi jsem se mýlil.Jinak k dotazu o volnoběžných otáčkách, který jsem psal výše takzdá se, že je to OK.Teď jak jsou poměrně chladná rána, tak to točí za studena 1100 ot/min, takže je to asi dobrý.

Editováno: , autor: schneefall
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím

Mám v pětileté O1 1.6 MPI 2 dny namontovaný necelý rok starý motor, ten stejný typ (BFQ). U původního motoru mě zaskočili nízké otáčky za studena (bylo to kolem 800 ot), na fabii při studeném motoru mám 1100.U nového motoru je to rovněž docela málo, taky kolem 800 možná 900.Kámoška má ten samý motor co já a při studeném startu má 1100 ot/min.Chtěl jsem se zeptat čím to může být, že mám tak málo? Na chodu motoru se to nikterak neprojevuje, je krasně kultivvoaný v každe situaci ale spíš jde o to, jestli se těmito nízkými otáčkami může něco oddělat.Ještě dodám, že čidla, vstřiky a další elektro je vše z nového motoru.Z původního zustal akorát altik,klimakompresor,ŘJ a dalších pár nesouvisejících věcí.

mam ten samej problem, ale trochu jsem se to naucil eliminovat citlivejsi praci se spojkou a plynuovym pedalem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...