Přejít na obsah

Spotřeba 1.8T 110kw/132kw


hanysek33

Doporučené příspěvky

ahoj chlapi co si myslíte o spotřebě?říká se,že jet na neutrál je přežitek.no nevím nevím myslím si,že to je potymální.když jedu na rychlost tak je nulová spotřeba ale zase ně brzdí motor a tak dojedu míň.na neutrál jedu za 1,5-2,3 ale zase dojedu dál a to bez přidání plynu.co vy na to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ned tím si nejsem tek jistej.já když jedu u nas tak je to,že chvíli jedu z kopce pak je nirná rovinka a pak zase z kopce.sneutrálem jedu furt.s rychlostí musím přidávat plyn a docela dost.a nebo když jedu na z jednoho kopce tak na rychlost asi po 200 m musím už plynovat dešto na neutrál jedu tak 1-1,5 km bez plynu.tak nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdo podle mě nikde netvrdil, že jezdit na neutrál je přežitek. Jsou situace, kdy se je právě jízda na neutrál výhodnější, ale častěji bude v provozu vhodnější jet právě s rychlostí....

Zkus si odpovědět na otázku, kdy a za jakých okolností bys chtěl řadit neutrál, a jak daleko s ním potom dojedeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Guest_mirek

1) spotřeba

podle mého názoru mnohem menší se zařazenou rychlostí

- dojezdy na křižovatky, k překážkám a podobně :)

- dlouhé sjezdy nezkoumal jsem :huh:

2) bezpečnost a plynulost

- nevím jestli je zrovna bezpečné mít při 100 km/h vyřazenou rychlost, auto má jiné jízdní vlastnosti, to jste nezpozoroval :ph34r:

- při zařazené rychlosti mohu kdykoli okamžitě zareagovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže:

-parkuju jen s 1 nebo R, pokud parkuju ve svahu a není mráz, tak + ručka. Ale to ten svah musí být větší.

- co se spotřeby týče, tak si dovolím tvrdit, že se docela vyznám :D . Kvalt má smysl pokud dojíždím k něčemu, kde bych musel brzdit nebo když jedu z kopce v koloně, pak kombinuju kvalt s neutrálem podle aktuální potřeby a odhadu tak, abych nemusel brzdit. Vlastně to platí obecně. Na brždění používám pokud možno kvalt, a to podle situace od 2-5 st. Když někam dojíždím, pak postupně bez plynu zařazuju směrem dolů podle aktuální rychlosti a podle toho jak moc chci brzdit. Z kopce pokud možno využívám co nejvíce potenciální energii a není li to nutné, tak rychlost nepoužívám. Podle situace někdy ale taky jedu pod plynem, ale to je spíše o citu, těžko se to vysvětluje.

Prostě nejde jednoznačně říct, je lepší to nebo ono, záleží vždy na konkrétní situaci.

Třeba trasu do a z práce znám tak dobře, že nemusím čučet na tachec, nemusím přemejšlet a pokud mě nikdo nebrzdí, tak dokážu jet téměř bez brždění s průměrnou rychlostí přes 70km/h a spotřebou pod 3,5/100. Včera cesta domů 3,6/100, prům rychl. 76km/h, trasa 71km.

Dneska domů 9,6/100, prům rychlost 74km/h, ale motůrek 1,8T a dostával sodu. Ale velmi hustý provoz a jen jednou jsem to mohl rozpálit ke 210km/h. Bylo to spíše předjetí něčeho pod plným kotlem kolem nebo spíše nad 5000ot, a pak zase 40-60km/h v koloně než se udělal prostor pro další předjetí. Taky nějaký stání v koloně. Motor většinu času v dost vysokých otáčkách. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Spotřeba je aspoň u mne +/- stejná jako v sérii, jde jen o to, jak na to šlapeš. Když se oprostím od nějakých extrémů (bo už jsem se vyblbnul :) ) a jezdím nadprůměrně svižně a předvídavě, tak si to v zimě bere okolo 8,5, v létě o půl až litr míň na stejné trase - 50% okresky, 50% město. Dálnice při alespoň hrubém respektování rychlostního limitu kolem 9 - 9,5. To jsou na 200 psíků celkem solidní hodnoty...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uvažuju o CHIPu, 194 koní nebo tak nějak, máte tohle někdo ? Spotřeba ?

A kde chces nechat chipovat ? U jake spolecnosti ?

Už jsem to tady někde psal, motordesign - www.motordesign.cz - cena sice vyšší, ale chování personálu naprosto na úrovni a k plné spokojenosti včetně následného seřízení tlaku turba - turbo "dejchalo" - byly tam patrný výkonový díry kolem 3 a 5 000 ot, seřízení proběhlo v rámci "záruky" zdarma a na počkání po předchozím telefonickém kontaktu. Nedoporučuji tuzéry co si koupí programovací jednotku za 6000 Kč a pak v garáži zkopírujou pár upravených ŘJ a následně to cpou dál do aut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky chci chipovat 1.8T. Dělal jsem docela intenzivní průzkum a výsledek je následující:

1) Cimbu - již jsem od nich jeden chip měl. Jsou (je) to fachmani, rozumí tomu, ale cena je vysoká, 18.326 s DPH.

2) Motor Design - byli mi doporučeni. Po telefonu vypadají velmi solidně, měli spoustu dotazů (jaké tlumiče, jaké silentbloky, jaké gumy) a doporučovali to nejvhodnější v kombinaci s chipem. Cena 16.958 s DPH.

3) SportMotor tuning - byli mi taky doporučeni. Cena teď "v akci" pro 1.8T starší než 2003 za 10 000 s DPH. Ale nevím, nevím. Ta cena je již podezřele nízká.

Jinak parametry nabízejí všichni tři téměř stejné, i když ne úplně. Pokud bych neměl problém s prachama jdu jednoznačně do CIMBU.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky chci chipovat 1.8T. Dělal jsem docela intenzivní průzkum a výsledek je následující:

1) Cimbu - již jsem od nich jeden chip měl. Jsou (je) to fachmani, rozumí tomu, ale cena je vysoká, 18.326 s DPH.

2) Motor Design - byli mi doporučeni. Po telefonu vypadají velmi solidně, měli spoustu dotazů (jaké tlumiče, jaké silentbloky, jaké gumy) a doporučovali to nejvhodnější v kombinaci s chipem. Cena 16.958 s DPH.

3) SportMotor tuning - byli mi taky doporučeni. Cena teď "v akci" pro 1.8T starší než 2003 za 10 000 s DPH. Ale nevím, nevím. Ta cena je již podezřele nízká.

Jinak parametry nabízejí všichni tři téměř stejné, i když ne úplně. Pokud bych neměl problém s prachama jdu jednoznačně do CIMBU.

Já bych volil Motordesign na základě výborných zkušeností s nimi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky chci chipovat 1.8T. Dělal jsem docela intenzivní průzkum a výsledek je následující:

1) Cimbu - již jsem od nich jeden chip měl. Jsou (je) to fachmani, rozumí tomu, ale cena je vysoká, 18.326 s DPH.

2) Motor Design - byli mi doporučeni. Po telefonu vypadají velmi solidně, měli spoustu dotazů (jaké tlumiče, jaké silentbloky, jaké gumy) a doporučovali to nejvhodnější v kombinaci s chipem. Cena 16.958 s DPH.

3) SportMotor tuning - byli mi taky doporučeni. Cena teď "v akci" pro 1.8T starší než 2003 za 10 000 s DPH. Ale nevím, nevím. Ta cena je již podezřele nízká.

Jinak parametry nabízejí všichni tři téměř stejné, i když ne úplně. Pokud bych neměl problém s prachama jdu jednoznačně do CIMBU.

Nevím kde jsi vzal tu cenu 16.958. Teď v pondělí jsem tam volal a cena je necelejch 12.000kč s DPH. Také to chci chipovat. Volím sportmotor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm. Cena 12 000 Kč u MotorDesignu mně překvapuje. Koukám teď do nabídky od p.Smata ze 7.5. a je zde "Úprava motoru 1.8/20V Turbo "Plus 50" za 13.900 Kč bez daně, což je 16 541 Kč s DPH.

Pokud by to ovšem dávali za 12.000 Kč i s daní, tak jdu asi do nich.

Hele Kos.Ino, kdy plánuješ ten SportMotor? Docela by mně zajímala přímá zkušenost. Já to chci řešit někdy v červnu, ale čeknu ještě ten MotorDesign ohledně ceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm. Cena 12 000 Kč u MotorDesignu mně překvapuje. Koukám teď do nabídky od p.Smata ze 7.5. a je zde "Úprava motoru 1.8/20V Turbo "Plus 50" za 13.900 Kč bez daně, což je 16 541 Kč s DPH.

Pokud by to ovšem dávali za 12.000 Kč i s daní, tak jdu asi do nich.

Hele Kos.Ino, kdy plánuješ ten SportMotor? Docela by mně zajímala přímá zkušenost. Já to chci řešit někdy v červnu, ale čeknu ještě ten MotorDesign ohledně ceny.

Maj to rozdělené táke podle roku výroby do 2000 je cena 9999kč bez DPH a od roku 2000 je cena 13.900kč bez DPH. Plánuju to tak do 14 dnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak parametry nabízejí všichni tři téměř stejné, i když ne úplně. Pokud bych neměl problém s prachama jdu jednoznačně do CIMBU.

Jojo u me stejna volba zatim ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čtu to tady a chytám se za hlavu. Pánové, vezměte tužku, papír a kalkulačku. Propočítejte si jednotlivé vaše varianty na volnoběh, bez plynu apod. Zjistíte, že řešíte naprosto zbytečně nepodstatné hovadiny. Proč? Protože rozdíly jsou minimální. Schválně si to spočítejte. Tady laborujete s tím, jak budete dojíždět ke křižovatkám a podobně. Přitom to párkrát někde zatáhnete, tak spotřeba letí jako kráva nahoru. Mějte rozum. Já to říkám takhle: nikdy neřeším, kolik kde stojí benzín. Je mi jedno, jestli na vedlejší pumpě je o třeba 2 koruny levnější. Při 55 litrech nádrže je to 110 korun. Když budu jezdit jako hovado a na nádrž bych najel jen 600 km, tak mě 100 km oproti levnější pumpě vyšlo o 18,30 Kč dráž. Stojí vůbec za to se tím zabývat? A stejně je to s tím, co tady po vás čtu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...