Přejít na obsah

Fotka

Octavia Ostrava

• Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
527 odpovědí na toto téma

#1 jirina5

jirina5

OSTRAVSKÉ KOMANDO

• Uživatel
  • PipPipPipPip
  • 842 příspěvků(y)
  • Interests:Auta,motorky,
    elektro,technika,women

Publikováno 21. listopad 2010 - 17:23

Tak jsem pár nocí prohlížel poctivě Vaše miláčky a rozhodl se, že i já představím svou maličkost.

Takže jmenuje se Škoda Octavia STARXX s motorem 1,8T typu ARX s pohonem 4x4 a výbavou L&K.
Ačkoli už je na světě celých 6 let (RV2004), já jsem majitelem pouze pár měsíců, po které se seznamuju se vším co ke Škodovkám patří.
Jinými slovy jsem začátečník u auta tohoto typu. Začínal jsem v DACII 1310, po jejím odchodu jsem se stal hrdým majtelem Škody RAPID 130, před nedávnem jsem dojezdil Opel Combo tour a teď mi začíná být jasné, že u Octávky vydržím ještě dlouho. Vložený obrázek

Při koupi měla najeto poctivých 116 000Km. Majitel auto udržoval, takže vypadá stále skoro jako nové. Nejedná se o žádný dovoz - je to refernční vůz z Mladé Boleslavi

Výbava L&K:
Polokožený interiér, vyhřívané, elektronicky stavitelné sedačky, volant s ovládáním, tempomat, stínítka s osvětenými zrcátky, dešťový senzor, automatické denní svícení, mlhová světla, natáčecí xenony, MAXIdot, navigace DX s měničem, climatronic, loketní opěrka, přihrádka na brýle, klimatizovaná přihrádka, elekt.stahování oken, elekt. střešní okno, elekt. zrcátka - vyhřívaná, kompletně bez zámků, 16´ kola, ESP

úpravy býv.majitele:
Bluetooth handsfree nokia, cobra alarm, jablotron CA 1201 s odesíláním sms a voláním na mobil v případě alarmu, skrytý imobilizér, čip motoru, K&N filtr

Mé dosavadní investice a úpravy:
Výměna oleje 5W40 (filtr)
Výměna oleje HALDEX (filtr)
Výměna rozvodů motoru komplet včetně tlumičů
Geometrie
montáž LPG LandiRenzo
Senzor coming home. leaving home
zimní gumy continental TS830 195/65/15 91H včetně disků a origo poklic
tlumení dveří vibraflexem
repro DEXON
VAG kabel + soft

Plány do budoucna: