Přejít na obsah

Michal93

Uživatel
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Michal93

  • Narozeniny 6.4.1993

Návštěvy profilu

1 114 zobrazení profilu

Oznámení Michal93

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Díky moc. Už jsem to měl před nějakou dobou sundaný a i ten konektor vypadal v pohodě. Jen jsem to pak nějakou dobu neřešil, protože jsem měl zas jiný a dost větší problémy. Jinak teď aspoň vim jakým stylem je to zapojeny a nejspíš teda vymenim reprak
  2. Zdravím měl bych takovej malej dotaz na SUPa. Všiml jsem si, že přes audio jsi docela machr. V pravých zadních dveřích mi nehraje reprak, jen ten spodní basovej, výškovej hraje. Tak se chci zeptat jestli může být chyba někde v kabeláži, popřípadě v konektoru, nebo jestli je vyloženě ko reprak? Na kabliky jsem teda koukal,a zdají se mi v poho. Ale přes elektriku a audio jsem totálně levej (jsem strojař ), tak bych tě chtel poprosit o radu, díky
  3. Jezdim hlavne mezi vesnicema, semtam město, a nějak extra dlouhý trasy minimálně a dlouhodobou mám 5,5l na zimních pneu! Podařilo se mi udělat i 4,8 taky na zimakach. A rozhodně nejezdím s podtocenym motorem nebo tak něco. Jinak pokud mám plný auto, nebo tomu tlápnu, většinou se dostanu na nějakých 7 l
  4. Michal93

    chromove listy

    Mamut je perfektní lepidlo v případě lepení lišt. Taky jsem je s ním lepil, drží jak pribitej, a v případě potřeby se da dobře odstranit. Mají ho snad v každých stavebninach. Navíc po zaschnuti i dobře těsní, chová se podobně jak silikon. Takže doporučuju
  5. Michal93

    chromove listy

    Listu na zadní nárazník zrovna sháním, stačí mi chrom, tu plastovou část mám ok, ale chrom popraskanej a vypadanej. Kolik cena? Díky
  6. Turbo vyměneno i s tlakovou hadicí a všechno trrrrrrrr a frrrrrr zmizelo. Přece jenom to bylo prasklou hadicí od turba. I když sertvák už asi taky nemám moc v dobré kondici, no uvidíme. Každopádně, teď jede jak za mlada
  7. Tak dnes jsem svýho Supa odvezl do servisu, a už tam je fungl nový turbo a byla prasklá hadice na jeho výstupu, takže to nejspíš vysvětluje i ty dřívější vibrace, a v poslední době i to syčení při přidání plynu, což bylo celkem jasný, kde je chyba. Jinak bude vyčištěno sání a EGR nadobro zaslepenej. Už se těším až ho zítra proženu
  8. Ghostbuster, vůbec nemáš za co. Ať se podaří bez zbytečných nervů Doktorone, jak říkáš, to je hadice (spíš roura ) co vede z cooleru směrem do EGR, tu odpojit jako první a ideálně dát bokem. I když ta mi zrovna nějak nevadila, mě zavazel ten EGR sám o sobě To je taková slabina všeho co vypadne z koncernu VW... ke všemu debilní přístup. Co teprve když chceš vyndat ze Supa baterku, to je prácička
  9. Dá se to zvládnout i bez spešl nářadí, mě stačily dva imbusy a nějakej ten šroubovák pokud to vyndas i s tou trubkou tak ti to zabere o minutu vic času. Mě spíš pěkně stval ten třetí sroubek co spojuje EGR se sacim potrubim. Dával jsem ho zpět snad půl hodiny A to zručnosti mám někdy až moc, teda podle toho co mi říkají lidi kolem, pořád bych se v něčem vrtal jinak jak říká Sup, vyspat se a s klidnou hlavou na to
  10. Pokud ti nejde povolit EGR od toho potrubí (ty dva šrouby zespoda), tak povol celou tu ''trubku'' co vede od svodů (od motoru) (je tam lepší přístup) a vyndej i s EGR. No a až to budeš mít společně venku, tak si ho polož na zem, na nějakou hadru třeba a opatrně povol i tu ''trubku''. Pak vyčisti dle potřeby, pokud chceš zaslepit, tak tam zrovna vraž záslepku, smontuj zase s potrubím a vrať zpět na místo
  11. Údajně kusy vyrobené do poloviny roku 2003 chybu nehlásí, viz. můj případ, auto mám vyrobené za začátku toho roku a ventil jsem zaslepil a nic to nehází. No a od poloviny r.2003 uz to hlásí chybu. Nevim to na 100% jistě, ale pár lidí uz mi tuto informaci potvrdilo.
  12. Ja rozhodně nepatřím mezi ty líný jedince, o auto se starám a sháním info kde se dá, abych o něm věděl co nejvic. Mám ho sotva dva měsíce. Nechápu proč mě hned musíš odsuzovat. Jinak ted uz vim, že za ten zvuk může opotrebovana dvouhmota, je to nejčastější příčina. A navíc ten zvuk jde slyšet jen za jizdy, tak to mám jako někoho posadit na kapotu a říct mu at poslouchá odkud to jde? Ted mám navic úplně jiný starosti, protože mě čeká výměna turba.
  13. No kéž bych měl starosti jen se vstřikama, příští týden mě teď už definitivně čeká výměna turba a kompletní prohlídka motoru a případná oprava nebo výměna ''všeho'' co bude potřeba pro bezproblémovej chod motoru. Naštěstí to budu mít s výraznýma slevama přímo v origo servisu a pak už snad budu mít pokoj, protože už jsem z toho auta zoufalej a to ho mám 2. měsíc teprve...
  14. Dnes jsem EGR vyndal, trošku vyčistil a zaslepil, chybu to nehlásí zatím tak snad to bude ok. Jenže dnes po cestě z práce se začalo ozývat při šlápnutí na plyn strašně hlasitý syčení a sací potrubí je zechcany olejem a mám to nachcany až v podběhu. Takže mě nejspíš čeká výměna turba a je možný, že i to je příčina toho neklidnýho chodu motoru a že to prostě netáhlo jak má. Do toho auta už jsem po koupi vrazil skoro 30 táců a pořád to nekončí, mám asi smůlu prostě
×
×
  • Vytvořit nový...