Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Měla jsem stejný problém na dálnici jak popisujete. Dala jsem auto do servisu, vyměnil vstřik 3 válce. Už po cestě domů se mi nelíbil zvuk motoru, strašně klepe. Když mám nižší otáčky třeba 1500 tak mi klepe celé autoa hrozně duní. Ok dojela sem domů bez chyby. Dnes ráno jsem nastartovala, otáčky klesky, motor cuknul a opět vyskočila chyba motoru a bliká kontrolka žhavení. Servisak mi řekl že to může být elektrika. Co myslíte? Nebo to udělal špatně?? Děkuju za odpověď
  3. Včera
  4. Podívej se jestli nemáš upadlý ventilek odvětrání víka ventilů. Pokud jen visí na hadičce, může to dělat taky problémy v sání.
  5. niektore prispevky su smiesne, ale celkovo otazka spotreby je tazko zodpovedatelna casto nezalezi len ako rychlo idete, ale hlavne ako rychlo dosiahnete tu rychlost ked jazdite po horach, plati to dvojnasobne (ja v okoli Popradu: cesta do prace 5,5-6l ... cesta z prace domov 7-8l - 20km a prevysenie 150m) ja mam s3 140kw dsg 7st 4x4, priemerna spotreba v teplych mesiacoch necelych 7l, v zime 8 - 8,5l ... po dialnici som este nemal pod 7,5 - ale niesom typ cloveka ktory si kupi superb za niemalo penazi, aby som isiel po dialnici 120km/h 😛
  6. pri tomto motore je vzdy vodna pumpa s remenom + pridavne vodne cerpadlo ? alebo je to podla nejakej vybavy (webasto?) aka spravna chladiaca kvapalina sem patri, tu nebol problem s tym, ze povodna leptala nejake gumene tesnenia/hadice? silikonove gulicky vo vrecku, ktore sa roztrhlo, sa nedavali do vyrovnavacej nadoby?
  7. Sudetak

    Koupe ojete OIII

    O G-Tecu se toho nového moc nepíše, takže dík za článek.
  8. Radu hledej v motorové sekci, ne tady. Zamykám.
  9. Omlouvám se, ale odkaz kde jsem kupoval již není funkční. Byla to tato
  10. Źárovky jsem neměnil hlavně když i při rychlém vnitřním blikání venku fungují normálně. Na páčce mám i tempomat tak jsem to prostříkl čističem ale nic se nezměnilo.
  11. Hm jediné "levné", co se dá zkusit, je jezdit na benzín ("premiový") a přidat aditiva pro plynové motory. Moc netuším, ale min. existuje Liqui Moly: https://www.liqui-moly.cz/prisady-do-cng-lpg-motoru-c486/ nebo jiné. A sledovat zlepšení. Mimochodem, i LPG je celkem alchymie, v zimě musí být víc % tuším propanu. Jo, a poměnit oba palivové filtry.
  12. Zdravím tak ako ste to vyriešili ? Mne to tiež ňu ja od novoty …04 liftback a mam najazdené cca 5tis km
  13. Určitě jsou žárovky v pořádku? Zkoušel jsi dát jiné? Případně mě napadá páčka blinkrů...
  14. Ahoj, nesetkali jste se s problémem přehřívání motoru 110 stupňů a při snížení rychlosti zase na 90.Vodní pumpa vyměněna, termostat také. Díky za radu.
  15. Narazil jsem na článek o plug-in hybridech, https://medium.seznam.cz/clanek/ne-spokojenec-hodinu-jedu-dve-hodiny-nabijim-vozim-zbytecnou-vahu-to-je-ekologie-plug-in-hybridu-57422 což čtenáři zdejšího fóra zajisté znají, tedy něco jako přechod mezi spalovákem a elektromobilem, takový emisní kočkopes, který u nás v ČR má právo na SPZ začínající písmeny EL a s tím spojené určité výhody oproti klasickým spalovákům a na jejich prodejích si automobilky mnohdy úspěšně snižují své emise. Např. na webu Toyoty je u plug-in hybridní RAV4 uvedena spotřeba 1l/100 km. To, že skutečnost je v praxi docela jiná, ukázal podle mne i nesmyslný nákup 600 plug-in hybridních vozidel Toyota RAV4 pro potřeby slovenské Policie. Auta jsou nasazena v běžném služebním provozu a samozřejmě se nestíhají dobíjet (taky jak, když max. dobíjecí výkon je 6,6 kW) a dle policejního mluvčího tak některá mají spotřebu až 21l/100 km. Policie SR nákup těchto vozidel obhajuje tím, že nákup plug-in hybridů financovala slovenským policistům Evropská unie formou Plánu obnovy. Právě nízké emise byly pro EU podmínkou. Bývalý ministr vnitra SR Roman Mikulec nákup obhajuje a televizi Markíza řekl, že v opačném případě by obnova vozového parku nebyla možná. Plug-in hybridy podle něj podmínku nízkých emisí splňovaly. https://www.antimeloun.cz/?p=14173 Takových až nesmyslných příkladů dotování něčeho, na využití v něčem, co není vůbec vhodné, se v rámci utopického Green dealu a taktéž rozvoje elektromobility pravděpodobně produkuje vícero. I když to tak trochu vypadá, že si Slováci pravděpodobně pro svoji potřebu tak trochu ohnuly podmínky dotace, ale proč ne, když jim to EU umožnila a možná i byla ráda, že se Slováci snaží být zelení. To, že v praxi je to nesmysl na entou je už jiná věc. Tohle je jen jeden z příkladů......
  16. @153624 takže MC s Mytrixy, no ty už se distribuují
  17. Ahoj, také se přidávám o informaci k této nabíječce jako PafkaKT. Dík moc předem
  18. Mohl bych poporosit info ohledně této bezdrátové nabíječky? Kde lze sehnat, popř. název? Díky moc, Pavel
  19. podivny komentar a pokial viem, tak sa hovori, ze ruska ropa je kvalitnejsia, minimalne na vyrobu nafty, tusim kvoli nizsiemu obsahu siry problem vidim skor v biozlozkach (a je jedno, ci je to bioetanol alebo bioetbe alebo biorepka)
  20. Takze MIB2. Ked prestane drzat pamat stanic znamena to, ze odchadza EMMC pamat. Keby robis update FW pravdepodobne ti to zhavaruje. Mozes takto este nejaky cas fungovat, ale je dost mozne ze casom prestane radio uplne bootovat. 819B je bezcenna jednotka, ktora nevie smartlink ani cuvaciu kameru. Funkcne kusy maju hodnotu 30eur. Takze opravovat to nema vyznam. Odporucam prejst na lepsie Bolero pripadne Amundsen, ktory podporuje Smartlink. Cisla dielcov: Bolero bez DAB: 5Q0 035 840 A (fw 2xx) 5Q0 035 840 B (fw 3xx) 5Q0 035 840 C (fw 4xx) nove menu 565 035 840 (fw 4xx) nove menu Bolero s DAB: 5Q0 035 842 A (fw 2xx) 5Q0 035 842 B (fw 3xx) 5Q0 035 842 C (fw 4xx) nove menu 565 035 842 (fw 4xx) nove menu Amundsen bez DAB: 5Q0 035 864 A (fw 2xx) bez wifi 5Q0 035 864 B (fw 3xx) 5Q0 035 864 C (fw 4xx) nove menu 565 035 864 (fw 4xx) nove menu Amundsen s DAB: 5Q0 035 874 A (fw 2xx) bez wifi 5Q0 035 874 B (fw 3xx) 5Q0 035 874 C (fw 4xx) nove menu 565 035 874 (fw 4xx) nove menu Urcite sa vyhni jednotkm s FW 1xx. Su to 5Q0 jednotky bez pismena na konci.
  21. Mám Fabii 2, motor 1,2htp 51 kw 2008. Z ničehonic mi začal uvnitř blikat levý blinkr rychleji než pravý - jako při poškozené žárovce, ale ty jsou v pořádku. Výstražňáky fungujou bez problémů. Někdo psal, že by to mohlo být i relé ale nevím kde je. Prosím o radu co s tím, rozčiluje mě to :-(. Děkuju Tom
  22. Dobrý den, objevil se mi problém, že mi začala mizet chladící kapalina. Po větším prozkoumání jsem zjistil, že teče mezi nárazníkem a podběhem u levého kola. Kde by mohl být problém, když je to na straně kde je nádobka na ostřikovače, ale teče mi tam chladící kapalina?
  23. Podle me v tom ma chaos uz primo Skodovka. To co pisete dava smysl a nerozporuju to. Vypada to, ze to je rekneme presnejsi oznaceni jednotlivych asistentu. Na druhou stranu, v navodu k autu je napsane, ze Light Assist je asisent dalkovych svetel a v infotainmentu Light Assist taky nastavuje asistenta dalkovych svetel. Asi je to fakt trochu OT, tak uz tady koncim. Ale toto jsem jeste chtel dodat.
  24. Pavel_RB: Jaký je důvod nahradit originální těsnění měděným? Nesetkal jsem se s tím, že při utáhnutí na moment by olej kapal.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...