Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Včera
  2. Zdravím, pořadí mi někdo po čem jít? Diagnostika mi vyhodila tyto chyby.. diky za rady
  3. Zdravím mám ten samy problem jen to nemam jako sporadickou chybu.. pořadí někdo po čem jít?
  4. Ahoj rychly dotaz, Kelly mi objednali podle vinka tyhle pruziny Pružina zadníKYB RA7099 ale porad kdyz si naklikavam jinde , stale mi ukazuje jine nez tyhle a jsou vice doporucovany pro sedan. Ja osobne mam kombi O2 FL 103kw 2011. Jen jestli je to ok a mam ji je tedy vyzvednout. Moc diky Hezky večer
  5. Ahoj tak já jsem řešil problém s výměnou žárovek denního svícení za led. Takže to funguje takhle .Buď pralelně odpor 45 ohmů 10W na každou led žárovku ,nebo a tak jsem to udělal já na každou led žárovku jem paralelně k ledkám na žárovce napájel 2 žárovičky 12V z kontrolek dá se koupit v Hadexu po 4 koruny kus no a je to ok .https://www.hadex.cz/k528e-zarovka-mini-celosklenena-12-24v50ma-prumer-3x7mm/ (když jsem tam dal jen jednu tak to na studeno hlásilo chybu )
  6. Ještě otázka trochu bokem. Netušíte, jestli tenhle typ disponuje smartlinkem? (PS. Vim že do mého auta nepůjde).
  7. Dobře, podle vašich komentářů se teda originál vůbec nevyplatí a ty peníze radši ušetřim a kouknu na androida za míň peněz víc muziky. Díky díky
  8. Karoq FL Sportline 2022 1.5TSI DSG, dá se vypnout ECO vypínaní dvou válců?
  9. Zdravím, chcel by som poprosiť o radu, niečo podobné rieším teraz aj ja. Žiaľ bohu 😅. Na začiatok, do motorických častí sa nevyznám. U mňa je zvuk kus iný, zo začiatku zvuk išiel len pár minut po naštartovaní, doslova to pískalo, (pískanie ovplyvňovali aj otáčky, čím vyššie, tým vyššie pískanie) dal som vymeniť klinový remeň, na remeň nastriekal originál sprej od VW (keďže je tam výrobná vada), piskľavý zvuk zmizol, ostalo len také šuchotanie avšak tiež z priestoru klinového remeňa/rozvodov. Vo vnutri auta to nepočuť. Šuchot sa nemení pri nízkych alebo vysokých otáčkach, stále je rovnaký. Mechanik povedal, že môže to byť aj vodná pumpa, no môže a byť… Interval na výmenu rozvodov dosiahnem za 30 000km a úfam sa, že VW dovtedy odstráni výrobnu vadu pri klinovom remeni a dal by som to vymeniť na komplet - rozvody, vodná pumpa a klinový remeň. Samozrejme podľa okolností, ale ak situácia bude na okamžitú výmenu, vymením hneď. Ak tak viem pridať aj zvuk. Vopred ďakujem za rady a návrhy.
  10. Auto je už u predajcu tak sa snáď budúci týždeň už budem voziť. Ak sa k tomu dokopem tak potom založím aj samostatné vlákno
  11. 1.0 TSI 81 kW minulý týden taky AS, první prohlídka po 2 letech
  12. Alma

    Operka nohy

    Alík, 380 Kč, komplet. kvalita velmi dobrá, ta na levou nohu má po cele ploše nalepenou oboustranou lepící pásku tak se nemusí nic upravovat a jen připlácnout na koberec. Drží to fest.
  13. Zdravím, akurát včera som išiel z práce a začal sa mi ozývať v interieri špecifický zvuk pukania alebo také šumenie no ťažko to popísať ale hlavne sa to prejavuje keď prechádzam cez nerovnosti alebo keď prechádzam cez zákruty. A ako som napísal výchádza to z oblasti ventilátorov ktoré sú v strede. Dosť podobný zvuku vychadzajúcemu s oblasti kde je DPF filter (po jazde). Neviem či niekto mi bude vedieť povedať čo by to mohlo naznačovať.
  14. Zdravim. Planujem kupiť novšiu a hlavne V2 z ARM 429 ale mam tu svoju staru akože V2 atmel162. Použival som na PC na ktorom som po praci z diag zapol defender a pripojil sa -pravidelne. Minuli rok ale prestala fungovať. Ale nie uplne - občas sa pripojí a chvíľu ide no po par minutach alebo aj po minute zamrzne - tvari sa že je ok ale hodnoty stoja. Použivam to hlavne na LOG z jazdy a takto to teda nieje použiteľne. Viete čo z tým ? Niesom v tomto analfabet ale diag. sa nevenujem. Či mi to blokli ? Neviem nepride mi to tak ale kto vie. Skúšane aj na iných NTB . Rôzne auta atď. Spuštane len cez china soft z CD ( loader) . Používam to len doma na svoje auta (G3,bora,octa2)
  15. Rozumím a pak také plně chápu a díky, že jsi vzal dotaz "neosobně". V některém z vláken, protože je snad u každého modelu a každého motoru u jednotlivých modelů prakticky stejné vlákno byl snad link na odbornou odpověď a ta říkala, že vyšší viskozita 5-30 bude generovat vyšší tlaky v celém systému který je nastaven na velmi řídký olej. To myslím že je dost závažný argument. A dále, že vrstva oleje bude rovněž jiná než na kterou je vše navrženo. Určitě bych do toho nešel, radši přijít o 500Kč (20 EUR je dnes jako 20 Kčs) než si nadělat problémy. Pokud jezdíš za rok více než 15000km tak bych klidně radši protáhnul u dieselu interval na rok.
  16. Témata sloučena. Informaci o tom, kde najít test aktivních lamel viz příspěvek výše.
  17. Začalo mě psát na palubovce Fabie 4 FRONT ASSIST NEDOST. SENZOR NEMA VYHLED Zajímá mě kde tento senzor je než pojedu do servisu ať nejsem za blba. poradíte. Díky
  18. Myslíte, ze těch 110kw v tdi bude dostačující na takové auto? Polovina město, polovina dálnice
  19. Mám v dílně 60 litrový sud 5-30 s touto specifikací na kterou jsem se dotazoval. Nehledám v tom žádné vylepšování. Je tam 100 ,- na litru rozdíl, tj. na výměně 5 stovek, nic co by nešlo přežít. Šlo mě spíše o názor zda-li dát nebo nebo ne abych nemusel řešit doma 4 auta s 5-30 a jednoho superba s 0-20 🙂 Děkuji
  20. souhlas s poznámkou moderátora nad tvým příspěvkem - již to zde bylo diskutováno mnoho krát. Přesto a neber toto příliš osobně: co tě prosím vede k tomuto dotazu - máš pocit že výrobce tě chce podvézt a nutí ti špatný olej? Vím, že dnes mnozí si třeba ordinují sami antibiotika, protože si přečetli na internetu od neznámeho anonyma co mají za chorobu a jak ji léčit. Na jiném fóru si koupí člověk nové auto a automaticky se ptá jak odstavit EGR ventil a vyhodit DPF. Tak by mě prostě blbě zajímalo pozadí dotazu. Za mne bych NIKDY neměnil z pťedepsaných 0-20 za 5-30. Nejsme již v období žigulíků a Š100 kdy to bylo skoro jedno. Ale je to každého volba.
  21. Mira96

    Vymena oleje

    Řekni si v servise, ať ti to přestaví na pevný interval na 15 000 km, já jsem si to tak nechal u současného Supa i toho předchozího.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...