Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Dnes
  2. Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
  3. Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc
  4. VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
  5. Ten je vymenený a drží pevne. Skôr ma aj napadlo ci by to nemohlo robiť aj palivový filter boh vie kedy bol menený. Poprípade ci by to nemohla robiť aj skrtiaca klapka s lambda sondou. Ak dávajú nejaké chybne parametre. Na diag píše len 11003 odparovanie Pal. Nádrže. Ako som už písal po výmene nádobky s ak. Uhlím, ventilom na odparovanie, a menený aj ventil odparovania vackovej hriadele. Chyba sa dá vymazať ale po prejdení niekoľko desiatok km znova nabehne a rozsvieti kontrolku motora. Ventil na odvetravanie Pal. Nádrže je dobrý skúšal som aj cez vcds v akčných členoch ci cvaka, a funguje.
  6. Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.
  7. Diagnostika auta, z ŘJ motoru, asi neotestuje dokonale jednotlivé vstřikovače. Při mém problému, jsem měl zapsanou chybu 1. vstřikovače, pak jsem je vyndal všechny, na renovaci, ale na diagnostice samotných vstřikovačů, se ukázalo, že jsou vadné a neopravitelné 3. Tak jsem je vyměnil všechny. Asi po nějakém nájezdu, by se neměly kombinovat staré vstřiky s novým.
  8. Ze zoufalství jsem vyměnil i žárovky, ale je to s novými na levé straně pořád stejné
  9. Tady na Temu mají něco podobného : https://www.temu.com/cz/Bezdrátový-Nabíječka-Do-Auta-S-Možností-Nastavení-RGB-Osvětlení-Protiskluzový-Nabíjecí-Podložka-Pro-IPhone-15-14-13-12-Samsung-Airdrops-Xiaomi-Rychlé-Nabíjení-Telefonu-V-Autě-g-601099543101680.html?_
  10. Zdravím, sice to nesouvisí s poškozením laku při transportu, ale s lakováním a přijde mi zbytečné na jednu otázku zakládat nové téma. Kolega si chce koupit vrácenou O4 z operáku. Vše vypadá OK, jen jsme se zarazili u tloušťky laku "P víka" a "LZ boku". Citace přímo z Dekra protokolu.
  11. Zdravím. Nesetkal jste se někdo s tímto problémem, 1.6 TDI 81kw,po zahřátí motoru na 90% teplota se zvyšuje dále na 110 až 115%,při snížení rychlosti cca na 60 km jde na 90% i na volnoběh.Rozvody vyměněný i s vodní pumpou i termostat.Dík za názory.
  12. Lamborghini je nejnovějším výrobcem automobilů, který obnovil svou firemní identitu jemně aktualizovaným logem. Nenápadně přepracovaného zuřícího býka uvidíme nejen na digitálních kanálech společnosti, ale také na skutečných autech. Je pravděpodobné, že náhrada Huracan a plug-in hybrid Urus budou prvními, kteří získají aktualizovaný odznak později v tomto roce. Ale změnilo se přesně? No, moc ne. Písmo „ Lamborghini “ je nyní o něco širší než dříve. Černá a bílá zůstávají primárními barvami – „symbolizují jasnou identitu značky“. Žlutá a nový zlatý odstín slouží jako akcentní barvy. Zajímavé je, že italská exotická automobilka také hodlá používat legendárního býka bez štítu, ale to […] Článek Nové logo Lamborghini vypadá hodně jako staré logo se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
  13. No jjá bych primárně viděl problém v tom vstřikovači, resp, že není nakodovaný. Případně udělat pořádnou diagnostiku, jestli nejsou i jiné vstřiky v háji.
  14. Dobrý den, já nakonec musel vyměnit vstřiky všechny. Chtěl jsem ušetřit, ale ten zvuk motoru byl šílený. Předpokládám, že servisák ví, že se nové, nebo repasované vstřiky musí vždy přes diagnostiku nakódovat. Já mám nyní 1200 km po opravě a zatím vše v pořádku. Hezký den
  15. Evropským komisařům, mimo jiné i Věře Jourové končí pomalu, ale jistě mandát v EK, i když možné je všechno, tedy i to, že někteří členové komise se tam mohou dostat znovu, Ursulu von Der Layenovou jako popř. staronovou šéfku EK nevyjímaje. No a i zmiňovaná Jourová se tak trochu rozpovídala o Green dealu, ačkoliv to jistě není její stěžejní obor. Na otázku novinářů, zda podle ní po červnových volbách do Evropského parlamentu dojde k revizi Green Dealu, Jourová odpověděla: „Co bych já udělala, kdybych na to měla vliv, tak bych asi trvala na tom, aby se udělaly precizní dopadové studie jednotlivých klíčových částí, zejména emisních povolenek a zásahu do průmyslu." Na otázku, co by takové studie měly obsahovat, Věra Jourová odpověděla: "Dopady na regiony, na vrstvy obyvatel a na sektory a na průmysl. Musím říct, že už když jsme to schvalovali, tak mně osobně tyto opravdu podrobné studie chyběly. A říkala jsem, že nastane doba, kdy si budeme muset ujasnit na základě dat a faktů, jestli mají pravdu ti, kteří říkají, že Green Deal zlikviduje evropský průmysl, nebo jestli mají pravdu ti, kteří říkají, pojďme to vydržet, technologie jdou kupředu a dostaneme tím konkurenční výhodu i globálně. Myslím si, že je potřeba se dozvědět, jak to vlastně je, protože i v oblasti zelené dohody slyšíme příliš mnoho aktivismu a fanatismu a příliš málo faktů. A jedním z faktů je, že pokud Unie zavádí nějaká opatření směrem ke snížení klimatické katastrofy, ano, tady použiji toto silné slovo, tak to vždycky doprovází finanční podporou, což se děje i tady, ale moc se o tom nemluví." Jen by mě zajímalo na čí popud a pod čí kuratelou členové EK jednali, tak jak jednali, když dnes se pomalu každý z nich omlouvá, a sype si popel na hlavu, že se to zatím až tak moc s Green dealem nedaří. Novinář Milan Smutný k tomuto tématu napsal výstižný článek, kde ty některé dopady, které si EK raději asi ani nechtěla zadávat pojmenoval, no a není to rozhodně veselé čtení. Ostatně co je dnes veselého, nebo pozitivního v tom, co dnes řeší a projednává EU, EK, Europarlament nebo Rada Evropy??? To bychom museli dlouho hledat, jako tu pomyslnou jehlu v kupce sena.... https://medium.seznam.cz/clanek/milan-smutny-sokuji-zpoved-mistopredsedkyne-ek-v-jourove-o-nerealnosti-tzv-zelene-dohody-eu-59345#utm_source=subscription_notification&utm_medium=email&utm_campaign=subscribe
  16. Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Měla jsem stejný problém na dálnici jak popisujete. Dala jsem auto do servisu, vyměnil vstřik 3 válce. Už po cestě domů se mi nelíbil zvuk motoru, strašně klepe. Když mám nižší otáčky třeba 1500 tak mi klepe celé autoa hrozně duní. Ok dojela sem domů bez chyby. Dnes ráno jsem nastartovala, otáčky klesky, motor cuknul a opět vyskočila chyba motoru a bliká kontrolka žhavení. Servisak mi řekl že to může být elektrika. Co myslíte? Nebo to udělal špatně?? Děkuju za odpověď
  17. Včera
  18. Podívej se jestli nemáš upadlý ventilek odvětrání víka ventilů. Pokud jen visí na hadičce, může to dělat taky problémy v sání.
  19. niektore prispevky su smiesne, ale celkovo otazka spotreby je tazko zodpovedatelna casto nezalezi len ako rychlo idete, ale hlavne ako rychlo dosiahnete tu rychlost ked jazdite po horach, plati to dvojnasobne (ja v okoli Popradu: cesta do prace 5,5-6l ... cesta z prace domov 7-8l - 20km a prevysenie 150m) ja mam s3 140kw dsg 7st 4x4, priemerna spotreba v teplych mesiacoch necelych 7l, v zime 8 - 8,5l ... po dialnici som este nemal pod 7,5 - ale niesom typ cloveka ktory si kupi superb za niemalo penazi, aby som isiel po dialnici 120km/h 😛
  20. pri tomto motore je vzdy vodna pumpa s remenom + pridavne vodne cerpadlo ? alebo je to podla nejakej vybavy (webasto?) aka spravna chladiaca kvapalina sem patri, tu nebol problem s tym, ze povodna leptala nejake gumene tesnenia/hadice? silikonove gulicky vo vrecku, ktore sa roztrhlo, sa nedavali do vyrovnavacej nadoby?
  21. Sudetak

    Koupe ojete OIII

    O G-Tecu se toho nového moc nepíše, takže dík za článek.
  22. Radu hledej v motorové sekci, ne tady. Zamykám.
  23. Omlouvám se, ale odkaz kde jsem kupoval již není funkční. Byla to tato
  24. Źárovky jsem neměnil hlavně když i při rychlém vnitřním blikání venku fungují normálně. Na páčce mám i tempomat tak jsem to prostříkl čističem ale nic se nezměnilo.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...