Jump to content

Interiér

Dotazy a zkušenosti s interiérem

Subforums

  1. Zadní část Roomster

    Vše k Roomsteru od B sloupku dozadu

    737
    posts
  2. Zadní část Fabia II

    Vše týkající se Fabie II od B sloupku dozadu

    267
    posts

162 topics in this forum

    • 6 replies
    • 3,209 views
    • 6 replies
    • 2,730 views
  1. Spínač polohy světel.

    • 13 replies
    • 6,736 views
    • 12 replies
    • 3,290 views
    • 26 replies
    • 4,722 views
    • 12 replies
    • 3,806 views
    • 7 replies
    • 1,972 views
    • 7 replies
    • 5,171 views
  2. Latkove caluvnenie dveri

    • 5 replies
    • 1,624 views
    • 8 replies
    • 1,838 views
    • 17 replies
    • 3,676 views
    • 21 replies
    • 4,499 views
  3. Oprava kuze na volantu 1 2 3

    • 61 replies
    • 20,517 views
  4. Slnečné roletky

    • 14 replies
    • 3,407 views
    • 42 replies
    • 8,719 views
    • 3 replies
    • 2,425 views
  5. Folie na oknech 1 2 3 4

    • 78 replies
    • 15,344 views
  6. Hluk za jízdy v autě 1 2

    • 27 replies
    • 8,196 views
    • 23 replies
    • 7,635 views
  7. Poradí někdo?

    • 8 replies
    • 4,003 views
  8. FII sedacky

    • 11 replies
    • 2,195 views
  9. Kryt páky ruční brzdy

    • 7 replies
    • 3,463 views
  10. B-sloupek

    • 8 replies
    • 2,592 views
  11. Co je to ??? 1 2

    • 46 replies
    • 10,100 views
    • 18 replies
    • 4,463 views


  • Aktuální příspěvky

    • Co tam mas za motor jsme říkali?    Budu měnit celkově povoz, kočí zůstává 😁.  RS TDI 4x4 lim. První úprava bude XTuning. 219 koni už bude důstojne stádo. 😁 Byl jsem to projet a prodejce, i když mu to už nechutnalo, si nechal hodne líbit na sedadle spolujezdce. Těším se 😍. Premyslel jsem ještě o Supu, ale po projíždce v obou bylo rozhodnuto.    14 dni zpet jsem za sebou nechal v Buchlovskych kopcích a ještě za deste, s tím co mám teď, dvě auta s výkonem jednou takovym. Jeli jsme pilu už od Slovenských hranic. Tahle potvora bude o par radu někde úplně jinde a nedej bože po úpravě. 🤞
    • Baterie vyměněna, auto bylo napichle přes diagnostickou zásuvku na externí zdroj, takže pohoda. Dojel jsem s ním jen domu a nechal ho. Zítra vypojim ten konektor z minusoveho polu a uvidím co to bude nebo nebude dělat 👍 Snad ta nová vydrží déle. 
    • No.... Těch 8,7L/100km byla dlouhodobá po 3000tis km🤫🤔 dneska jsem měl 150km za 13L/100km...  Měl jsem i na jiným soukromém autě průměr 25L/100km😂 takže to tak hrozný není 🤔.  Dneska jsem se ujistil, že by to na svižnější dálniční jízdu chtělo tvrdší Předek.  @iMe1980budeš měnit podvozek? 😀
    • O3 1.6 TDI 77kW rok 2013 Před pár měsíci když bylo najeto 125 000 se mi zadřela vodní pumpa respektive chcala jak průtokáč. Rovnou jsem udělal komplet rozvody a celý i s prací rovných 10 tis v Praze na Radlický. V origo ŠA servisu chtěli 16 tis. Udělali to rychle a perfektně. Ještě že ta pumpa odešla, protože řemen byl před smrtí a těch udávaných 210 000 km by se nedožil.
    • Ahoj, mám úplně stejný problém, který se projevuje za velmi specifických podmínek, které uvádíš. Chladné počasí, studený motor po chvilce jízdy cuká do sedačky na neutral a při určitém ohřátí už se nikdy během dne neprojeví. Otáčky stabilní, žádný pazvuky. Startuje a jezdí krásně. Mám O3 1.6 TDI 77kW DSG rok 2013 najeto 130 000. Tankuji jen prémiovou naftu. Vyměnil jsem komplet rozvody a vodní pumpu. Nepomohlo. Vyměnil jsem baterku za silnější 70ah VARTA AGM. Nepomohlo. EGR ani vstřiky to nebudou, to by se projevovalo i za jiných podmínek. Tento typ cukání ještě pozoruji při regeneraci DPF ve městě, když zastavím na semaforu. Jsou samozřejmě zvýšené otáčky a navíc to cukání do sedačky. DPF je ale dle hodnot z diagnostiky v perfektním stavu. Myslím, že to celé směřuje na palivovou část, konkrétně palivové čerpadlo (zvenku jde slyšet, že syčí) a nejvíc podezírám regulátor tlaku paliva. Již žjišťuji cenu diagnostiky v origo ŠA servisu. Dám vědět až se to pohne. Pokud něco zjistíte, tak prosím napište. Díky.
×
×
  • Create New...