Jump to content


  • Aktuální příspěvky

    • @michal86 netrafil si nejakú veľkú jamu ? Ja som mal podobné príznaky a zistil som ešte, že mám aj ohnutý disk. Po výmene ložiska všetko OK. 
    • Něco z tradiční rubriky Bazar ve SM: VW Golf VII.pdf
    • U dvojkové oktavie mi vydržel akumulátor 8 let. Teď čekám na O3 a co čtu, tak jediný řešení je snad udržovací storage nabíječka. Tak si úpravou zapojení modelářské jednu dělám. Nabíjení konstantním napětím na 13.2V s volbou zimní teplotní kompenzace a napětí 13.6V. Pak ať je v accu cokoliv, tak sulfatace by neměla nastat. Jedině se ta baterka může utrápit drsným cyklovánim a rázy toho "inteligentního" nabíjení. No jsu zvědavěj. CTX battery sense to bude hlídat. 
    • Rozlišuj zahřívání katalizátoru v trvání do minuty po startu při splnění určitých podmínek, to má každný moderní benzín a s tím nikdo nic dělat nebude a samotné zahřívání motoru až do nějakých 70stupnů, které byly uvedeny jako hranice v prvním TPI, a při tom by tedy motor nyní po updatu už škubat neměl   https://forum.skodahome.cz/topic/145119-15-tsi-opf-dsg-%C5%A1kub%C3%A1n%C3%AD-p%C5%99i-rozjezdu/?do=findComment&comment=2401989  
    • kdyby to nemazalo tak už stojím. ja najel dalších 300km a nic ale když to začalo blbnout tak vždy pršelo .a když to dam na diagnostiku tak budu vedet co je za problém jen se ptám . Jestli už se to někomu stalo
×
×
  • Create New...