Jump to content

Lokální srazy a akce

Srazy domlouvané zde na fóru v jednotlivých regionech


Subforums

  1. Regiony

    pokec jednotlivých regionů

    13.2k
    posts

141 topics in this forum

  1. Lokální srazy

    • 1 reply
    • 14.2k views
    • 140 replies
    • 15.3k views
    • 23 replies
    • 1.5k views
    • 4.7k replies
    • 297.5k views
  2. Ostrava 1 2 3 4 75

    • 1.9k replies
    • 112.2k views
  3. ZRAZ Slovensko 1 2 3 4 15

    • 361 replies
    • 54.9k views
  4. Sraz Plzensko 1 2 3 4 31

    • 760 replies
    • 64.2k views
    • 218 replies
    • 29.8k views
  5. Sraz OIII - Brno a okolí 1 2 3 4 5

    • 102 replies
    • 21.6k views
    • 107 replies
    • 31.2k views
    • 4 replies
    • 4.9k views
  6. The Most Škoda Camp

    • 0 replies
    • 4.1k views
  7. Sraz majitelů F III 1 2 3 4

    • 78 replies
    • 22.1k views
    • 6 replies
    • 6.2k views
    • 395 replies
    • 58.2k views
    • 1 reply
    • 4.3k views
    • 3.7k replies
    • 183.1k views
  8. Sraz Scoutu

    • 0 replies
    • 4.6k views
    • 9 replies
    • 6.1k views
  9. Hradec Králové-Pardubice 1 2 3 4 26

    • 642 replies
    • 67.1k views
  10. SRAZ ŠKODA RS

    • 0 replies
    • 6.5k views
  11. Vysočina 1 2 3 4 27

    • 660 replies
    • 72.2k views
    • 1.4k replies
    • 86.4k views
  12. Sraz supuIII

    • 2 replies
    • 5.6k views
    • 15 replies
    • 7.6k views


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, mám problém, který řeším už rok pořád dokola. Po cca dvou měsících se začne tento problém znovu objevovat.. a teď k věci, nemůžu startovat, vždy to vypadá že auto naskočí, ale jakoby zdechne a napodruhé už nechce naskočit, tak napumpuju dvakrát otočením klíčkem a pak dlouho (cca 5-10sek) točím klíčkem a se současným sešlápnutím plynu auto naskočí. Už jsem měnil vstřik i žhavič, mám xkrát vyměněné gumičky (vždy na pár týdnů), teď jsem před měsícem nechal vybrousit hlavu a udělat silnější gumičky, ale problém je zpět, ani autorizovaný servis škoda mi nedokáže říct v čem je problém. Jedná se Octavii 2 kombi, 1.9TDI, 77kW rok výroby 2009, najeto 288tis. Neví někdo na co zaměřit? Za každou radu děkuji. 
    • 5J 5422F4 by měla být Fabia 2. generace, tedy motor EA111 a tam je opravdu řetěz který může po startu chvíli "rachtat". A že nevíš co máš za generaci, tak buď to vypadá jako Fabia 2. generace A nebo to vypadá jako Fabia 3. generace ...
    • V palici vymaštěno ale co mi na tom vadí víc je to, jak tohle může vůbec jezdit po silnici? První kontrola, první policejní auto co ho uvidí, hned majáky a dojel si. Ostré hrany, koukající šrouby.... Možná jsem cíťa, ale já bych takové auto po kontrole zpět do provozu nepustil. 
    • obvykle to dělá torzní tyč, proto se prodává i celý set stabilizátorů i s torzní tyčí, na druhou stranu když to jde z té levé strany, může to reálně dělat kotvení převodovky. 
×
×
  • Create New...