Přejít na obsah

Motor 1.4 16V


448 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 2,8k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 3,3k zobrazení
  1. Průměr výfuku

    • 0 odpovědí
    • 675 zobrazení
  2. Výměna motoru AUA za BKY

    • 7 odpovědí
    • 4k zobrazení
  3. Senzor tlaku vzduchu

    • 2 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
  4. Chyba- Obvod snímače O2

    • 0 odpovědí
    • 3,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3,6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 7,2k zobrazení
    • 87 odpovědí
    • 65,1k zobrazení
  5. Atrapa čidla

    • 1 odpověď
    • 1,9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  6. EPC+ASR+motor

    • 2 odpovědi
    • 3,3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3,3k zobrazení
  7. Zničeho nic netáhne

    • 3 odpovědi
    • 2,5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5,8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5,2k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den, zakoupil jsem ojetou RS Octavii III (2013). Při instalaci dveří jim zřejmě praskla nějaká plastová část kabelového svazku vedoucího do sloupku. Tzn. že je to otevřené a teče voda tam, kde to není žádoucí. Kabelový svazek pro tento model (se sklop. zrcátky) je relativně vzácný a proto i výrazně dražší než pro ostatní případy. Moje otázka zní.. Dá se koupit jakýkoliv jiný kabelový svazek pro Octavii III s tím, že se z něj využije ta chybějící část a doplní se u mých dveří? Nebo jsou tam nějaké zásadní odlišnosti a musím zakoupit svazek přesně pro mé auto? Děkuji za odpověď 
    • 15 000 je na 0W-20 veľa, nechcem si predstaviť ako vyzerá po 30
    • Je v autě něco domontovávanýho?
    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
×
×
  • Vytvořit nový...