Přejít na obsah

Motor 1.4 TDI / 1.9 TDI / 1.9 SDI


715 témat v tomto fóru

  1. Rozvody 1,9 TDI PD 1 2 3 4 5

    • 103 odpovědí
    • 80,9k zobrazení
    • 100 odpovědí
    • 76,4k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 53,1k zobrazení
    • 225 odpovědí
    • 65,3k zobrazení
    • 375 odpovědí
    • 103,5k zobrazení
  2. Rozvody 1.4 TDI PD 1 2 3 4

    • 78 odpovědí
    • 60,3k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 38,2k zobrazení
    • 118 odpovědí
    • 78,8k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 25,9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 92 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 110 zobrazení
  3. Spotřeba 1.9SDi 1 2 3 4

    • 84 odpovědí
    • 62,4k zobrazení
  4. 1.9 SDI Nestartuje

    • 5 odpovědí
    • 7,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 520 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4,3k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 9,1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 88 odpovědí
    • 56k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 873 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
  5. Demontáž motoru?

    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 12,8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • 15 000 je na 0W-20 veľa, nechcem si predstaviť ako vyzerá po 30
    • Je v autě něco domontovávanýho?
    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
    • VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat  i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
×
×
  • Vytvořit nový...