Toto fórum obsahuje 167 témat

    • 18 odpovědí
    • 785 zobrazení
    • 125 odpovědí
    • 34 518 zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 2 702 zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 541 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 572 zobrazení
    • 70 odpovědí
    • 16 569 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2 026 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 283 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 594 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 260 zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 5 332 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1 770 zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 30 404 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 798 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 574 zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 3 902 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 583 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4 959 zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 2 762 zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 2 547 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4 558 zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 4 224 zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 3 119 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 579 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 638 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • To ne, ale Panameru nebo i Cayen bych bral.
    • nuda, nová GT3 RS, to je panečku pořádný auto pro pořádný buzny jako sem já  
    • Když to tak čtu, tak pro jistotu přidám nějaké praktické zkušenosti, protože tohle smrdí průserem   Přípravek na dutiny je nutné pečlivě vybrat a nejdříve odzkoušet, jak smrdí. Některé vosky změní odér auta na mnoho let a zejména v lětě to může být uvnitř  nesnesitelné. Pistole na dutiny určitě není totéž, co sprej. Kvůli většímu tlaku se vosk z pistole dotane opravdu všude. Sprej je více méně k ničemu, maximálně nějaká lokální oprava. Ale pozor - malými skulinkami pistole stříká i do interiéru - hadičku nasadíš zezadu do prahu a vylítne to až pod palubku, takže vnitřek je nutné komplet přikrýt, jinak na něm bude vosková mlha - na první pohled neznatelná, ale časem se to začně špinit, může to i naleptat plasty. Úplně nejlepší by bylo interiér vystěhovat - hlavně koberec od toho bude z druhé strany zaneřáděný a většina krycích plastů. Pokud vosku dáte příliš, rozpustí to původní nástřik a většina toho odteče kanálky na zem = výsledkem je snížená antikorozní ochrana.   Dodatečná antikorozní ochrana by se nikdy neměla dělat naslepo. Naopak by měla být zacílena výhradně na problémové partie - přiznám se, že u FIII netuším jaké to jsou, nějaké ale určitě budou.    
    • Ahoj, je to automatické, ale jen do pár vteřin. Já nepřitahuji páčku, ale lehce přidám plyn.
    • ja jsu z toho uplne blby.Asi najdu nekoho kdo mi to zapoji,jestli nekoho vubec najdu