170 topics v tomto fóru

      • 0 odpovědí
      • 70 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 901 zobrazení
    1. Deštník ve dveřích

      • 40 odpovědí
      • 11 686 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 1 986 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 377 zobrazení
    2. Ledky do interieru

      • 126 odpovědí
      • 36 310 zobrazení
      • 74 odpovědí
      • 18 206 zobrazení
    3. černá stropnice

      • 6 odpovědí
      • 1 001 zobrazení
      • 29 odpovědí
      • 2 169 zobrazení
      • 18 odpovědí
      • 3 324 zobrazení
      • 60 odpovědí
      • 8 947 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 368 zobrazení
    4. Topení - dvouzonové

      • 25 odpovědí
      • 3 457 zobrazení
      • 16 odpovědí
      • 848 zobrazení
    5. Držák na telefon

      • 11 odpovědí
      • 1 040 zobrazení
    6. Adapter pro telefon

      • 10 odpovědí
      • 2 321 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 549 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 963 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 491 zobrazení
      • 24 odpovědí
      • 5 980 zobrazení
      • 9 odpovědí
      • 2 077 zobrazení
    7. demontaz tapaciru dveri

      • 26 odpovědí
      • 31 662 zobrazení
    8. větrání

      • 9 odpovědí
      • 1 029 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 930 zobrazení
    9. Zatekanie do auta

      • 21 odpovědí
      • 4 290 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.