Jump to content

194 topics in this forum

    • 23 replies
    • 3,368 views
    • 0 replies
    • 212 views
    • 0 replies
    • 159 views
    • 3 replies
    • 203 views
    • 9 replies
    • 491 views
    • 29 replies
    • 9,363 views
    • 28 replies
    • 5,868 views
    • 0 replies
    • 122 views
    • 136 replies
    • 45,771 views
    • 2 replies
    • 240 views
    • 1 reply
    • 282 views
    • 6 replies
    • 541 views
    • 1 reply
    • 373 views
    • 3 replies
    • 719 views
    • 36 replies
    • 9,256 views
    • 13 replies
    • 1,987 views
    • 18 replies
    • 11,993 views
  1. Zatekanie do auta 1 2 3

    • 56 replies
    • 24,893 views
  2. Multifunkcni volant 1 2 3 4 5

    • 124 replies
    • 36,737 views
    • 5 replies
    • 1,660 views
    • 13 replies
    • 4,609 views
    • 4 replies
    • 1,065 views
  3. bolest zad v eleganci 1 2

    • 33 replies
    • 5,828 views
    • 25 replies
    • 6,858 views
    • 0 replies
    • 838 views


  • Aktuální příspěvky

    • Nastavil bych Fleece (AGM). Binary_AGM je pro nabíjení baterie analogovou nabíječkou, která umí jen dva stavy (proto binární), zapnuta a vypnuta. V nových autech je nabíjení řízeno elektronicky, tak určitě zvolit Fleece (AGM).
    • Ahoj. Čistou náhodou, nevíte někdo jestli se dá smartlink aktivovat i jinak než přes Škodu? Díky moc za odpověď. 
    • Ahoj, potřebovala bych poradit, jestli je možné vyndat ze sedáku sedačky řidiče molitan+potah, aniž by se celá sedačka musela vymontovat z auta? Molitan mám zoufale prosezený, nahradit starou hmotu novou hmotou není problém, ale vymontovat sedačku opravdu nechci. Jednak nemám nářadí dvanáctihran a jednak se prý stává, že na starém autě při demontáži upadne zespoda matka co má být přivařená ke karoserii... nebo tak něco. Prostě hledám nejbezbolestnější přístup jak se dostat na molitan. Díky.
    • Úplne súhlasím že ten motor musí mať niečo za sebou, som druhý majiteľ, dovezené z Nemecka malo už 140000... Nad iným motorom som tiež uvažoval ale uvedomil som si že tiež by som mohol kúpiť mačku vo vreci takže som dal mechanikovi súhlas a dal sa do toho, bude ma to stáť 4000 eur (3000 materiál a 1000 práca) tak dúfam že auto potom ešte nejakých 150000 pojazdi, no po mojich skúsenostiach už commonrail motor nikdy viac...    Ďakujem Vám za užitočné odpovede
×
×
  • Create New...