176 topics v tomto fóru

      • 316 odpovědí
      • 77 857 zobrazení
    1. AMUNDSEN

      • 75 odpovědí
      • 15 395 zobrazení
    2. Columbus aktualizace firmware

      • 96 odpovědí
      • 27 669 zobrazení
    3. SOUND SYSTEM

      • 60 odpovědí
      • 28 908 zobrazení
    4. Handsfree GSM III

      • 60 odpovědí
      • 18 140 zobrazení
      • 146 odpovědí
      • 58 418 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 204 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 233 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 430 zobrazení
    5. Columbus - HF jednotka

      • 0 odpovědí
      • 333 zobrazení
    6. Bolero - bluetooth

      • 19 odpovědí
      • 1 218 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 433 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 490 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 385 zobrazení
    7. Bluetooth rSAP vs data SUPERB II

      • 28 odpovědí
      • 6 161 zobrazení
    8. Amundsen+ mapy

      • 31 odpovědí
      • 5 591 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 2 062 zobrazení
      • 8 odpovědí
      • 2 168 zobrazení
      • 8 odpovědí
      • 1 253 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 428 zobrazení
      • 15 odpovědí
      • 16 679 zobrazení
    9. Aktualizace Bolero

      • 0 odpovědí
      • 519 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 516 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 534 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 481 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.