Jump to content

Ostatní


113 topics in this forum

    • 641 replies
    • 132.9k views
    • 30 replies
    • 54.2k views
    • 69 replies
    • 54.6k views
  1. SUPII a problémy 1 2 3 4 10

    • 249 replies
    • 115.5k views
    • 46 replies
    • 39.7k views
  2. Superb 2 1 2 3 4

    • 99 replies
    • 51.6k views
    • 1 reply
    • 186 views
    • 32 replies
    • 74.5k views
    • 12 replies
    • 11.1k views
    • 1 reply
    • 557 views
  3. Origo díly

    • 8 replies
    • 6.5k views
  4. Servis 3,6 V6 kombi 1 2 3 4

    • 76 replies
    • 42.5k views
    • 15 replies
    • 12.1k views
    • 38 replies
    • 9.2k views
  5. Zle pocitanie km

    • 0 replies
    • 1.1k views
    • 0 replies
    • 1.5k views
  6. Servisní historie

    • 0 replies
    • 2.2k views
    • 0 replies
    • 2.6k views
  7. Servisni interval vcds

    • 14 replies
    • 8.4k views
    • 0 replies
    • 1.9k views
  8. Vyhrievane celne sklo??

    • 17 replies
    • 15.5k views
  9. Poptávka na kola

    • 1 reply
    • 2.1k views
  10. koupě auta po nehodě

    • 6 replies
    • 2.3k views
    • 1 reply
    • 2.5k views
  11. Typový štítek VIN

    • 7 replies
    • 9.3k views


  • Aktuální příspěvky

    • Ano, tyto pojistky jsou v pohodě.  Nevím k čemu je v interiéru ta velká 50A, ale tam 12V naměřím.  Nicméně na výstražné blinkry atd by mělo jít stále + a taky nejdou.   
    • Nevíte, jestli se plánuje facelift, nebo se nechá Fabia dojít v současné podobě? 
    • Teče mi nafta z tandemového čerpadla po motoru dolů až na spojku.  Vyměnil jsem EGR ventil, těsnění víka ventilů a těsnění konektoru ke vstřikovačům v hlavě válců, kde prosakoval olej.  Motor je ale pořád mastný a podle barvy to není motorový olej.  Mám to v tomhle stavu už asi 10 let a 100 000 km.  Na funkci motoru to nemá žádný vliv, skutečná spotřeba je kolem 5l/100km a pod auto nic nekape.   Chtěl jsem zkusit vyměnit těsnění mezi tandemovým čerpadlem a hlavou motoru, ale nejsem si jistý, jaké těsnění tam patří.  Podle dílenské příručky by tam měla být dvě gumová těsnění, která vypadají takhle: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038198293-sada-tesneni-pd-nemecko-28084.html   Já tam mám ale (nejspíš od výroby) tandemové čerpadlo LUK, pod kterým je takovýto plech: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038145215-tesneni-tandemoveho-cerpadla-skoda-13917.html   Podle VINu do mého auta (Škoda Fabia Combi 2005 s motorem ATD - 1.9 TDI PD) pasují oba druhy těsnění.  Můžu si vybrat, jaké těsnění tam dám, nebo je to dané typem čerpadla?  Nebo se to dá i nějak zkombinovat?
×
×
  • Create New...