ŠKODA Yeti - Motor

Vše o motoru, a výfucích, poruchy, úprav

Toto fórum obsahuje 21 témat

    • 0 odpovědí
    • 2 070 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6 874 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4 943 zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 10 458 zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 1 648 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 300 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 3 874 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1 712 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1 519 zobrazení
    • 64 odpovědí
    • 33 639 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1 845 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3 120 zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 22 564 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2 731 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3 989 zobrazení
    • 82 odpovědí
    • 30 727 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2 186 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2 190 zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 11 328 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4 414 zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 16 085 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak mapy 2018 běhají na  jedničku a funguje i akustické upozornění na POI radary. Děkuji za link!
    • Mam tam osadene Osram cool blue intense a celkom ok.Teplota 4200k velmi blizka origo vybojke. https://www.najnakup.sk/autoziarovky/osram-coolblue-intense-h8-35w/galeria
    • Ja mám spravené čierne verzie slovenských log, ale vo Fabii fungujú iba na Swingu..   Na mojom Bolere vo Fabii stále nevypočítateľné biele rámčeky okolo loga.. na tomto obrázku tretie a piate logo.   Ostatné autá nemám odskúšané..
    • Petře, nevím co bys chtěl, aby měl Focus RS za motor? Pětilitr ví ejt?  Když pominu to, jak by bylo možný ho tam zastavět, tak si nedovedu představit, jak by to s tím brutálně nefungovalo... Dovedeš si představit s tím jezdit na okreskách pilu? Teď mluvím o jízdě, ke které je to auto určené, nemyslím běžné přesuny a občasné předjíždění, nebo jízda 150tkou po dálnici. Není problém ve foukaných dvoulitrech, už kdysi se na těch motorech dělalo 350ps+ a jezdilo to spolehlivě. Měl jsem jeden čas možnost jezdit s LanEvem V GSR a krom standartní péče nebyl problém. Jediný co, tak to žralo i děti kolem cesty... Nicméně já problematiku spatřuju jinde, než že by ty motory neměly potenciál. Zaprvé je to stále o majiteli. Dřív nebyla tato "sportovnější" auta tak dostupná, respektive v tom nebyla taková móda. Dneska v tom jezdí spousta lidí, kteří tomu za mák nerozumí, mají to jen jako společenský credit. Takovýhle lidé neřeší ohřátí a chlazení auta, určité rozumné chování. Jenže právě tohle ty jednotky potřebují... Věc druhá je ta, že dneska je obecný tlak na ekologii a emise. Dneska není problém udělat jednotku, co z vtipného objemu udělá hromadu koní, ale je problém udělat jednotku o určitém objemu a výkonu, aby splnila všechny požadavky, které po výrobci požaduje "zelený" svět. A sloučení vysokého výkonu plus těhle eko záležitostí opět daleko více motor zatíží, takže je náchylnější k nějakému problému. Neříkám, dneska už se prostě věci nevyrábí na 30let dopředu, ale je to dané tlakem doby. Můj názor je takový, že i dnes se dá najít auto, které dobře poslouží na několik let dopředu, jen se o něj člověk bude muset starat a rozumně se k němu chovat.   Tím netvrdím, že Ford neudělal někde při vývoji zásadní chybu, která se teď neprojevila    EDIT - Byl jsi někdy jezdit na okruhu?  Tam by jsi poznal, že vlastně těch 350ps musí taky hodně makat 
    • Zdravím, uběhl již nějaký čas, tak se zeptám, neupravoval jste již někdo ta loga na černá?