641 topics v tomto fóru

      • 979 odpovědí
      • 243 181 zobrazení
    1. Tlumení dveří

      • 173 odpovědí
      • 69 957 zobrazení
    2. Sub v rezervě

      • 105 odpovědí
      • 58 516 zobrazení
    3. Rádio Symphony s CD/MP3

      • 1 odpověď
      • 33 333 zobrazení
    4. 2DIN radio do Fabia I

      • 67 odpovědí
      • 58 847 zobrazení
    5. Rušení FM příjmu

      • 48 odpovědí
      • 10 402 zobrazení
      • 18 odpovědí
      • 2 504 zobrazení
    6. kód Rádia SYMPHONY

      • 43 odpovědí
      • 47 260 zobrazení
    7. FM Transmitter

      • 3 odpovědi
      • 2 154 zobrazení
      • 11 odpovědí
      • 2 137 zobrazení
    8. autorádio kenwod kmm-157

      • 3 odpovědi
      • 581 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 647 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 743 zobrazení
    9. subwoofer

      • 15 odpovědí
      • 3 671 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 1 026 zobrazení
    10. DX navigace TMC box CAN

      • 2 odpovědi
      • 816 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 743 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 2 888 zobrazení
    11. true trac AUX vstup

      • 0 odpovědí
      • 688 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 812 zobrazení
      • 13 odpovědí
      • 4 818 zobrazení
    12. Zapojení autoradia Fabia I

      • 3 odpovědi
      • 5 722 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 1 312 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 1 435 zobrazení
    13. Vyměna radia

      • 20 odpovědí
      • 31 077 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.