Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....

    131 topics v tomto fóru

      • 72 odpovědí
      • 11 384 zobrazení
    1. Výpis závad VAG

      • 19 odpovědí
      • 8 938 zobrazení
    2. Akumulátor

      • 47 odpovědí
      • 8 129 zobrazení
      • 44 odpovědí
      • 5 781 zobrazení
    3. Smartgate

      • 4 odpovědi
      • 2 346 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 344 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 399 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 465 zobrazení
    4. Vše o PTC

      • 13 odpovědí
      • 6 137 zobrazení
    5. Naklopeni praveho zrcatka

      • 4 odpovědi
      • 2 805 zobrazení
      • 106 odpovědí
      • 48 104 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 397 zobrazení
      • 11 odpovědí
      • 3 034 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 4 242 zobrazení
    6. START-STOP

      • 8 odpovědí
      • 1 958 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 695 zobrazení
    7. Tempomat

      • 65 odpovědí
      • 30 959 zobrazení
    8. Topeni klima

      • 38 odpovědí
      • 15 555 zobrazení
      • 39 odpovědí
      • 6 942 zobrazení
    9. Zpětná kamera

      • 9 odpovědí
      • 7 021 zobrazení
    10. Yeti Kodování volantu

      • 1 odpověď
      • 825 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 493 zobrazení
    11. Immobilizér

      • 0 odpovědí
      • 591 zobrazení
    12. P

      • 4 odpovědi
      • 909 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 840 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Reklamoval jsem to před koncem záruky
      • Zdravím Vás. Mám malý problém. Před týdnem jsem jel po dálnici a vtom jsem vlítl do průtrže. Bylo to jako by jsem vjel do bazenu. Po chvilce se mi auto rozehrálo, jak na pouti kolotoče. Napsalo mi to závadu Start - Stop,  závada kontrola stability (ESC), ACC a Front Assist nedostupný, Závada ukazatel kontroly v pneumatikách. Byl jsem s tím a autorizovaném servisu. Napíchli to na diagnostiku a řekli,že tam nic nenašli, zkontrolovali pojistky, proudy a vše úplně v pořádku. Ale chybu mi to ukazuje stále a  ACC a  vše ostatní nefunkční. Závadu mi to stále ukazuje. Nakonec jsem se v autorizovaném servisu objednal a budu čekat na termín. Řekli, že závadu budou muset hledat. No jsem na rozpacích co mě čeká. Nedokáže někdo poradit?
      • Oživím totok téma, bó řeším stejný problém.   Co jsem tak hledal rozumy na netu, tak jsem vyčelt, že podobné jsou GEL a AGM (elektrolyt ve formě gelu nebo nasáklý ve skelném rouně). EFB má klasický "vodový" elektrolyt (taky má kontrolní "magické oko"), jiná je konstrukce desek elektrod. Podle tohoto myslím, že by se EFB mohla nabíjet jako klasická obyčejná Pb baterie.   Ví o tom někdo něco víc?
      • @zwan no jak myslíš, je to samozřejmě na tobě, ale jak už jsme psali výše..resetovat olejový servis jde i pár stisknutím tlačítek na přístrojové desce a proměnlivý interval se automaticky resetuje na pevný..to by v tom servisu taky měli umět..  přikládám ti video, kde vidíš, jak jednoduše udělat reset v rapidu, u fabie je to stejné..  
      • Ahojte, je to jednoduché mechoš kam jezdím já i otec přes 5 let je dobrý. Ale prohlásil ze 40k za novou diagnostiku nedá ze se mu to nevyplatí. Takže u aut shruba 20015 a výše s tím nic neudělá. Jsem teď  rok po výměně LL takže auto ještě neupozornuje na nutnost výměny, ale je idální čas přejít na pevný interval. Takze bud sezenu jiný dobrý servis coz bude problém :(, nebo pro jedou zajedo do Škodovky s tím že si matroš dodám a zaplatím jen práci. Záruku to už nemá takže jim to může být jedno..
    ×