Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....

    131 topics v tomto fóru

      • 72 odpovědí
      • 11 332 zobrazení
    1. Výpis závad VAG

      • 19 odpovědí
      • 8 923 zobrazení
    2. Akumulátor

      • 47 odpovědí
      • 8 109 zobrazení
      • 44 odpovědí
      • 5 746 zobrazení
    3. Smartgate

      • 4 odpovědi
      • 2 331 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 327 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 388 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 452 zobrazení
    4. Vše o PTC

      • 13 odpovědí
      • 6 129 zobrazení
    5. Naklopeni praveho zrcatka

      • 4 odpovědi
      • 2 796 zobrazení
      • 106 odpovědí
      • 48 028 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 383 zobrazení
      • 11 odpovědí
      • 3 026 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 4 216 zobrazení
    6. START-STOP

      • 8 odpovědí
      • 1 940 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 684 zobrazení
    7. Tempomat

      • 65 odpovědí
      • 30 927 zobrazení
    8. Topeni klima

      • 38 odpovědí
      • 15 536 zobrazení
      • 39 odpovědí
      • 6 916 zobrazení
    9. Zpětná kamera

      • 9 odpovědí
      • 7 015 zobrazení
    10. Yeti Kodování volantu

      • 1 odpověď
      • 812 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 486 zobrazení
    11. Immobilizér

      • 0 odpovědí
      • 583 zobrazení
    12. P

      • 4 odpovědi
      • 902 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 828 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • eMeF...jak ti vyresili tu chybu nouzoveho volani? Mam stejny problem a v servise mi rekli, ze si mam dobit baterku, ktera je nekde za tema tlacitky :/. Ale nechce se mi verit, ze auto stare dva tydny, by uz potrebovalo dobit baterku :(...
      • Tož to je super, tady na západě se mi na to každej vykašle. Než najdou kde to utíká tak tam zahučím za dalších 80... Ale díky za info rayx.
      • Zdravím všechny, Tak jsem se konečně dočkal. Auto bylo vyrobeno 16.6.18, v pondělí dorazilo do autosalonu a v pátek si pro něho jedu. Už aby to bylo ...
      • Hm, BZB s neregulovaným čerpadlem, to není dobrý ... To co máš jsou hodnoty na volnoběh pro CDAA s regulovaným čerpadlem a ne BZB s neregulovaným ... Je to tak na rozsvícení kontrolky tlaku oleje, pokud tam máš správný čidlo.   Pro motor s kódem BZB tlak oleje
        • Při otáčkách 2000 1/min by měl být přetlak oleje 0,27 … 0,45 MPa (2,7 … 4,5 baru).
        • Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje přesáhnout 0,7 MPa (7 barů).   Pro motor s kódem BZB
        • Při přetlaku oleje 0,12…0,16 MPa (1,2…1,6 baru) se musí zkoušečka rozsvítit, jinak spínač tlaku oleje vyměnit. (protože by svítila kontrolka mazání ...)   Základ je zjistit, kde tlak utíká. Pokud byly v hlavě upravovány sedla vačkových hřídelí, může to být tam. Ale těch míst je spousty, nejlepší jsou vyvažovací hřídele ...   Jen pro info takový hrubý graf, BZB je ta modrá linka     Jo, dieseling u benzínu je bezva ... Sice CDA ale to je uplně jedno        
    ×