Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....

130 topics v tomto fóru

    • 72 odpovědí
    • 10 082 zobrazení
  1. Výpis závad VAG

    • 19 odpovědí
    • 8 631 zobrazení
  2. Akumulátor

    • 47 odpovědí
    • 7 674 zobrazení
  3. Smartgate

    • 3 odpovědi
    • 1 914 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 205 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 146 zobrazení
  4. Vše o PTC

    • 13 odpovědí
    • 5 918 zobrazení
  5. Naklopeni praveho zrcatka

    • 4 odpovědi
    • 2 565 zobrazení
    • 106 odpovědí
    • 47 011 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 221 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2 855 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3 852 zobrazení
  6. START-STOP

    • 8 odpovědí
    • 1 561 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 465 zobrazení
  7. Tempomat

    • 65 odpovědí
    • 30 175 zobrazení
  8. Topeni klima

    • 38 odpovědí
    • 15 007 zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 4 860 zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 6 358 zobrazení
  9. Zpětná kamera

    • 9 odpovědí
    • 6 794 zobrazení
  10. Yeti Kodování volantu

    • 1 odpověď
    • 572 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 343 zobrazení
  11. Immobilizér

    • 0 odpovědí
    • 403 zobrazení
  12. P

    • 4 odpovědi
    • 712 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 617 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2 142 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?