Jump to content

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....


150 topics in this forum

    • 96 replies
    • 37k views
  1. Výpis závad VAG

    • 24 replies
    • 17.3k views
  2. Akumulátor 1 2

    • 47 replies
    • 16.8k views
    • 0 replies
    • 129 views
    • 1 reply
    • 320 views
    • 0 replies
    • 288 views
    • 31 replies
    • 26.1k views
    • 67 replies
    • 21.5k views
    • 124 replies
    • 65.9k views
  3. H7 na LED

    • 17 replies
    • 3.9k views
  4. Asistent rozjezdu do kopce 1 2 3 4

    • 82 replies
    • 52.6k views
  5. START-STOP 1 2

    • 25 replies
    • 14.3k views
  6. GPS/GSM tracker

    • 9 replies
    • 3.6k views
    • 0 replies
    • 936 views
    • 0 replies
    • 638 views
    • 5 replies
    • 13.8k views
  7. Polodot

    • 0 replies
    • 1.3k views
  8. El. 5. dveře

    • 1 reply
    • 2.8k views
  9. Smartgate 1 2 3 4

    • 75 replies
    • 16k views
    • 2 replies
    • 1.9k views
    • 1 reply
    • 2.3k views
    • 21 replies
    • 11.8k views
    • 3 replies
    • 1.8k views
    • 5 replies
    • 3.4k views
    • 9 replies
    • 8.2k views


  • Aktuální příspěvky

    • @Mrštik Přesně tohle jsem psal na minulé stránce. Pak si myslím, že v servisu udělali reset radia a možná reset jednotek. Takže by tam něco z původního dokodování mohlo zůstat. Ale jelikož se jedná o sporadickou chybu se mi to nezdá. Ale tak @Ver123 psala že si není vědoma že by cvakaly za jízdy zámky.  Dle videa měla odemčené obě přední, a jak jsem sám vyzkoušel stačí po autozámku odemčít kterékoliv. Tohle co jí dělá, je že se auto samo zamkne ale po zastavení je v režimu zamčení tlačítkem kdy se odemčou jen ty dveře, které otevřeš zevnitř.
    • Někde se to tady určitě rozebíralo. Je to proto, aby nabíjecí proud tekl přes ŘJ sledující stav baterie, která je na mínus pólu. Aspoň myslím.
    • Nie, to nemas pravdu a netrafil si sa :) Mna len zaujimalo ake su nazory na "co znamena podtacat".
    • Já, samozřejmě kdybych na to měl, tak bych do toho šel. Co jsem se bavil s chlapama, co mají elektro auta, tak vlastnit el. auto je prostě mít trochu jiné myšlení. Tankovat podle toho kam jedu plán cesty předem) a mít trochu jiný styl jízdy než s naftou nebo benzínem. 
    • Tak tak, já beru naftu pokud mám cca půlku nádrže 80 L a vždy do plna. Dále občas vozím 20 l v karnystru a to pokud jedu s vlekem a daleko. Jelikož jezdím výhradně na naftu bez biosrágory, tak proto ten karnystr. Takto to u elektroauta nejde řešit, tedy pokud by neměl za sebou na vozejku dieselagregát pro záchranu. Jinak v tom testu VW byla ze tří nabíječek funkční jen jedna a to docela s malým výkonem. To je taky zrádné v zimním období.
×
×
  • Create New...