Jump to content

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....

    141 topics in this forum

      • 80 replies
      • 19,706 views
    1. Výpis závad VAG

      • 20 replies
      • 11,550 views
    2. Akumulátor

      • 47 replies
      • 11,447 views
    3. GPS/GSM tracker

      • 2 replies
      • 133 views
      • 11 replies
      • 7,515 views
      • 0 replies
      • 262 views
      • 1 reply
      • 270 views
      • 1 reply
      • 305 views
      • 0 replies
      • 357 views
    4. START-STOP

      • 11 replies
      • 5,505 views
    5. Smartgate

      • 71 replies
      • 7,861 views
      • 18 replies
      • 6,257 views
    6. Yeti Kodování volantu

      • 2 replies
      • 2,124 views
      • 26 replies
      • 2,218 views
    7. Zadní mlhovky

      • 14 replies
      • 11,367 views
      • 46 replies
      • 10,354 views
      • 2 replies
      • 762 views
      • 0 replies
      • 711 views
      • 3 replies
      • 4,423 views
      • 4 replies
      • 3,065 views
      • 2 replies
      • 1,287 views
    8. Ikonka na budíku

      • 6 replies
      • 1,310 views
    9. Topeni klima

      • 39 replies
      • 18,863 views
    10. LED žiarovky

      • 72 replies
      • 30,363 views
      • 54 replies
      • 27,496 views


    • Aktuální příspěvky

      • Ak si kupoval verziu 1.5 a podporuje az do 2.1 tak ti predali zly adapter. V2.1 sa nemusi kamaratit na 100% s Caristou.  Doporucujem precitat hned prvy prispevok tu.
      • Je normalne, ze regeneracia zacne skor, ako pri 100% zaplneni, jazdim 99% dialnice a zacne sa takmer vzdy pri 62%, skonci pri 12% ak ma podmienky dobehnut do konca. Ak napriklad auto vypnem pri 62% zaplneni, dalsiu jazdu vyjdem na dialnicu, regeneracia sa zacne hned ako sa motor ohreje na prevadzkovu teplotu, t.j. pri 63-64% zaplneni. Ak pri prebiehajucej regeneracii na dialnici s tempomatom na 130 vypnem tempomat a spomalim  (kamion v lavom pruhu, zapcha) a filter je uz zregenerovany pod 20%, regeneracia sa hned ukonci. Samozrejme toto vsetko plati pri aktivnej regeneracii.  U kazdeho je to inak, nezistil som, ako sa da nastavit napriklad aby regenerovat zacalo pri 80%-90% zaplneni filtra.
      • Barva super! Mně spíš vadí ta utopená kola. Na prospektech a ofiko fotkách pěkně vytažená, v reálu však utopená (totéž platí pro Kodiaq a Karoq). Rozumím ale proč. Poslední, hezky rozkročený, byl Yeti, ale poškození od kamínků bylo děsivé (mnoho lidí zde může vyprávět). Zástěrky z toho zase udělaly kačera nebo kočárek (asi jako na Superbu 1)...   
      • Barva nádherná, teda z čistě mého pohledu. Bohužel pro ten zadní nárazník to neplatí. Člověk si ale časem zvykne, tak jako u OIII FL.
      • Naprosto souhlasím, zlatý bubny. Teď jsem koupil rapida s kotouči a už vidím co budou za potíže. Kecy pseudozávodníků mě nechávají klidným, škodovky s bubny jezdím 35 let a naprosto bez problémů.  Připadá mi, že skáčeš z jedné veci na druhou. Povol lanovody a vyzkoušej jejich funkci, jestli je poškozený bovden budou přirezlé, co samostavy jsou ok? Teď jsem si dělal pakny a prasátka na fabii před stk (s tvými kilometry) a vše proběhlo bez problémů.
    ×