Přejít na obsah

Škoda FABIA / ROOMSTER

Fora

  1. FABIA I

    Škoda Fabia je malý osobní automobil a byl oficiálně představen na 58. autosalonu ve Frankfurtu 14. září 1999 s karoserií pětidveřového hatchbacku. Byl představen jako nástupce modelu Škoda Felicia, ale rok a půl se oba vozy vyráběly souběžně. Necelý rok po hatchbacku byla představena Fabia s karoserií combi a paletu karoserií v roce 2001 uzavřela karoserie sedan. Roku 2007 byla na jarním ženevském autosalonu představena druhá generace s karoserií hatchback, což znamenalo konec výroby pro hatchback první generace. Combi druhé generace bylo představeno o půl roku později. Tímto definitivně končí výroba combi a sedanu první generace. S karoserií sedan už se v druhé generaci nepočítalo. 

    172,5k
    příspěvků
  2. 75,8k
    příspěvků
  3. 47,2k
    příspěvků
  4. 1,5k
    příspěvků
  5. Hospoda FA & RO

    Pokec pro Fabii a Roomster

    64,3k
    příspěvků
  6. 219
    příspěvků
  7. RoomsterClub.com

    Vaše připomínky, názory, postřehy a návrhy k Roomster Clubu

    510
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj Mam SIII a mel bych dva dotazy. 1. Tempomat jsem aktivoval takze v nabidce jsou oba. Adaptivni a normalni.     Lze prehodit poradi,aby se pri aktivaci tempomatu zapnul vzdy normalni a ne adaptivni? 2. Navigace. Mam z vyroby a kdyz prepnu mapu do budiku,tak mapa neukazuje omezeni rychlosti.(130)    Lze nastavit pres VCDS tak aby znacka omezeni rychlosti byla i v budikach?   Dekuji za pomoc    
    • Zdravím, mám octavii 1.6 55kw motor AEE bezprostředně po nastartování mi z výfuku vyběhne malý oblak modrého kouře (olej) a lehce zasmrdí v kabině spálený olej. Do 3 vteřin je po všem a motor běží normálně a vůbec nekouří, olej zdá se nemizí a ani nevidím zjevný únik. Nevíte někdo o co jde? 
    • Možná to tady už je, ale třeba se to bude někomu hodit. Superb II - Dílenská příručka.zip Superb II 2008-2014.zip
    • Zdravím,   během zimy jsem začal pozorovat pazvuky od rozvodové části motoru (kladka?). Na podobný zvuk jsem byl zvyklý například i z Audi Q5, kde ale tento pazvuk vždy přestal po zahřátí motoru. Níže přikládám video, které jsem dnes natočil po ujetí 10 km při venkovní teplotě 11 stupňů. Projev pazvuku se trošičku zmírní po ujetí například 50 km na dálnici a opravdovému prohřátí motoru, ale slyšet je stále dost. V druhé OIV s identickým motorem a obdobným nájezdem tento pazvuk nepozoruji. Projevuje se to někomu z vás podobně? Například v O III 2.0 TDI jsem byl zvyklý na pazvuk z olejového čerpadla, který po zahřátí motoru nebyl slyšet. Kód motoru mám DTTC.   Díky za reakce.    IMG_4932.mp4    
×
×
  • Vytvořit nový...