Přejít na obsah

Motor 1.2 TSI / 1.4 TSI


150 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
  1. Škubání motoru

    • 2 odpovědi
    • 2,8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4,2k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 21,6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5,2k zobrazení
  2. Regulace turba 1.2 TSI 1 2

    • 49 odpovědí
    • 46k zobrazení
  3. Mezichladič od oleje

    • 1 odpověď
    • 1,5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5,2k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 24,5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3,3k zobrazení
  4. Poškození pístu

    • 2 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
  5. 6ti kvalt do Roomsteru?

    • 10 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
    • 129 odpovědí
    • 24,1k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 11,6k zobrazení
  6. jaky benzin do TSI 1 2

    • 48 odpovědí
    • 43,1k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 8,4k zobrazení
  7. "Neexistujúca" aktualizácia softvéru RJ

    • 5 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
  8. odlučovač oleje 1.2 TSI 1 2

    • 28 odpovědí
    • 26,3k zobrazení
  9. Zapalovací kabely

    • 18 odpovědí
    • 15,1k zobrazení
    • 87 odpovědí
    • 30,8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,3k zobrazení
    • 46 odpovědí
    • 45,1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
    • VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat  i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
    • Ten je vymenený a drží pevne. Skôr ma aj napadlo ci by to nemohlo robiť aj palivový filter boh vie kedy bol menený. Poprípade ci by to nemohla robiť aj skrtiaca klapka s lambda sondou. Ak dávajú nejaké chybne parametre. Na diag píše len 11003 odparovanie Pal. Nádrže.  Ako som už písal po výmene nádobky s  ak. Uhlím, ventilom na odparovanie, a menený aj ventil odparovania vackovej hriadele. Chyba sa dá vymazať ale po prejdení niekoľko desiatok km  znova nabehne a rozsvieti kontrolku motora.  Ventil na odvetravanie Pal. Nádrže je dobrý skúšal som aj cez vcds v akčných členoch ci cvaka, a funguje.     
    • Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.
×
×
  • Vytvořit nový...