Přejít na obsah

Motor 1.2 TSI / 1.4 TSI


150 témat v tomto fóru

    • 10 odpovědí
    • 4,9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5,1k zobrazení
  1. Mezichladič od oleje

    • 1 odpověď
    • 1,4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5,3k zobrazení
  2. Čistenie TSI motorov

    • 14 odpovědí
    • 8,8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3,3k zobrazení
  3. Poškození pístu

    • 2 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 92 odpovědí
    • 30,7k zobrazení
  4. Turbo 1.2 TSI

    • 14 odpovědí
    • 7,3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
  5. 6ti kvalt do Roomsteru?

    • 10 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
  6. Zmena zvuku motora 1 2 3

    • 53 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 24,2k zobrazení
    • 194 odpovědí
    • 55,7k zobrazení
  7. "Neexistujúca" aktualizácia softvéru RJ

    • 5 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 8,4k zobrazení
    • 59 odpovědí
    • 28,7k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 5,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 6,4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 7,9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3,3k zobrazení
    • 275 odpovědí
    • 132,4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravim. Planujem kupiť novšiu a hlavne V2 z ARM 429 ale mam tu svoju staru akože V2 atmel162. Použival som na PC na ktorom som po praci z diag zapol defender a pripojil sa -pravidelne. Minuli rok ale prestala fungovať. Ale nie uplne - občas sa pripojí a chvíľu ide no po par minutach alebo aj po minute zamrzne - tvari sa že je ok ale hodnoty stoja. Použivam to hlavne na LOG z jazdy a takto to teda nieje použiteľne. Viete čo z tým ? Niesom v tomto analfabet ale diag. sa nevenujem. Či mi to blokli ? Neviem nepride mi to tak ale kto vie. Skúšane aj na iných  NTB . Rôzne auta atď. Spuštane len cez china soft z CD ( loader) . Používam to len doma na svoje auta (G3,bora,octa2)
    • Rozumím a pak také plně chápu a díky, že jsi vzal dotaz "neosobně". V některém z vláken, protože je snad u každého modelu a každého motoru u jednotlivých modelů prakticky stejné vlákno byl snad link na odbornou odpověď a ta říkala, že vyšší viskozita 5-30 bude generovat vyšší tlaky v celém systému který je nastaven na velmi řídký olej. To myslím že je dost závažný argument. A dále, že vrstva oleje bude rovněž jiná než na kterou je vše navrženo.   Určitě bych do toho nešel, radši přijít o 500Kč (20 EUR je dnes jako 20 Kčs) než si nadělat problémy. Pokud jezdíš za rok více než 15000km tak bych klidně radši protáhnul u dieselu interval na rok.
    • Témata sloučena. Informaci o tom, kde najít test aktivních lamel viz příspěvek výše.
×
×
  • Vytvořit nový...