Jump to content

Motor 1.2 TSI / 1.4 TSI

115 topics in this forum

    • 4 replies
    • 3,763 views
    • 18 replies
    • 3,232 views
    • 10 replies
    • 3,299 views
    • 17 replies
    • 5,867 views
    • 9 replies
    • 4,443 views
    • 5 replies
    • 5,556 views
    • 9 replies
    • 3,568 views
    • 20 replies
    • 6,258 views
    • 25 replies
    • 11,841 views
    • 18 replies
    • 8,281 views
    • 3 replies
    • 3,189 views
    • 24 replies
    • 7,543 views
  1. Fabia 1.2TSI SPORTLINE ?

    • 21 replies
    • 4,052 views
    • 3 replies
    • 2,286 views
  2. Otacky 1,2 TSI 77 kW

    • 15 replies
    • 6,591 views


  • Aktuální příspěvky

    • Na gateway 3Q0907530AC lze sice napětí změnit, ale výsledek je takový, že start/stop tímto řešením funguje dál.   Řešení však existuje.
    • Já pořád doufám a věřím, že to update SW zlepší. Mám pořád naději, když to tady mnozí píšete a byla to i motivace, abych napsal na zákaznickou linku. Taky jsem chtěl vědět, jaký tam mám typ alternátoru, když mám tažné. Zatím čekám na vyjádření technika. Spotřeba na dálnici se nechá udržet pod 6 litrů, ale chce to lehkou nohu a hodně "dvouválcovat" v eko režimu. Rozhodně ne nad 120 km/h. Jak to jde nad a do kopce, tak je tam hned 8 litrů průměr. Můj osobák je D5 Plzeň - Praha za 5,7 litrů. Jednou jsem to jel dost svižně. Bylo to za 9,2 litrů. Je to zbytečné týrání. Zajímavé je pozorovat dostupný výkon na digitálním panelu. Max. tak 70% výkonu.
    • Začalo mi to dělat taky...teda nedávno docela citelně. Je jedno, jestli je auto studené nebo zahřáté. Uvažuju, jestli to vůbec v servise řešit ve smyslu, zda to padne na úrodnou půdu. 😋 Poradíte, prosím? 😉
    • Může se mi někdo podívat kdo má aktivovaný connect do aplikace v pc jestli tam má nabídku na prodloužení a možnost ji koupit. U mě je prázdno.
×
×
  • Create New...