Podzimní 25.sraz SKODAHOME v novém - 21.10.2017 v tradičním prostředí Triocampu Praha 8 / Více informací zde>>>

ŠKODA Octavia I - Exteriér

nárazníky, světla, plechařina atd.

Toto fórum obsahuje 1 193 témat

    • 82 odpovědí
    • 36 346 zobrazení
    • 407 odpovědí
    • 131 786 zobrazení
    • 1 325 odpovědí
    • 214 932 zobrazení
    • 239 odpovědí
    • 59 184 zobrazení
    • 199 odpovědí
    • 53 707 zobrazení
    • 63 odpovědí
    • 24 175 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 182 zobrazení
    • 59 odpovědí
    • 7 441 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 205 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8 814 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 284 zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 6 404 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 283 zobrazení
    • 64 odpovědí
    • 19 509 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1 337 zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 15 301 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 387 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 11 420 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 547 zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 2 865 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 446 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2 275 zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 4 625 zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 16 430 zobrazení
    • 95 odpovědí
    • 103 607 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • jestli jezdíš autem na záruku tak bych si s tím hlavu vůbec nelámal, navíc s 0W20 ušetříš za phm... Proč řešíš olej když jezdíš do autorizáku na garančky a máš nové auto jen po dobu záruky ? Nevídím v tom smysl jen ztrácíš čas, tohle budou řešit lidi co kupují ojetiny, jasně se tím ukazuje politika, kterou většina automobilek tlačí už dlouhou dobu... tj. auto na 5 let nebo 200K km a to ten motor podle mě s 0W20 i LL intervalem prostě dá, ono při platech na západ od nás (průměrná mzda mezi 80 a 120 tisíci v závislosti na oblasti) myšlenka každých 5 let nové auto které se dá pořídit v některých zemích za dva platy, není absolutně problém. To že je to v době kdy evropa tlačí zelenou politiku extrémní pokrytectví je věc druhá, ale když jim to green EU  toleruje tak je to jejich věc, mě to jen utvrzuje v tom že se nejedná o nic jiného než zelený business a nikdo tu ve skutečnosti ekologii absolutně neřeší. V zelenou politiku začnu věřit až někdo zakáže dovoz spotřebního zboží do EU s neadekvátně krátkou životností a výrobou takových produktů v EU. Může si každý tvrdit kdo co chce, ale auto by prostě mělo vydržet aspoň 20 let, je ekologičtějšího ho udržovat než sešrotovat a vytvořit nové, dřív se běžně kupovalo auto na polovinu života a vydržela, s moderní metalurgií musí vydržet i moderní auta když bude vůle. Právě na automobilovém průmyslu je krásně vidět jak jednotlivé státy to myslí s ekologií vážně a bohužel to zatím myslí vážně jen výrobci toyoty a mazdy...
    • Njn, Norci jsou úchylové 
    • @brrrrm mozno lepsie vyliali ten stary :-) A preco by uctovali 3,5, ked mozu 4? To je to iste, ked stoji u nich olej diametralne viac ako ked si ho kupis ty.
    • @noaid to som tam videl a zda sa mi ze to mam zapnute... myslel som ze tam je nieco pod pojmom zapnutie AP, wifi alebo nieco podobne.
    • Od jakého měsíce zhruba půjde facelift objednat? Bude to vůbec v roce 2018? Kolegyně se mě ptala na podrobnosti s objednáváním Fábie a chtěl bych jí navrhnout jestli nechce počkat na facelift, jen potřebuju zhruba alespoň čtvrtletí (a rok ) kdy facelift půjde objednat.