Interiér

    31 topics v tomto fóru

    1. Pedály Citigo

      • 29 odpovědí
      • 3 259 zobrazení
    2. Loketka

      • 16 odpovědí
      • 5 076 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 253 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 476 zobrazení
      • 8 odpovědí
      • 2 116 zobrazení
      • 79 odpovědí
      • 15 083 zobrazení
    3. Vana do kufru

      • 7 odpovědí
      • 2 782 zobrazení
    4. Move&Fun, kde vyzkoušet

      • 4 odpovědi
      • 2 426 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 931 zobrazení
    5. Autokamerka

      • 3 odpovědi
      • 1 265 zobrazení
      • 23 odpovědí
      • 4 435 zobrazení
    6. Spojkový pedál

      • 14 odpovědí
      • 1 237 zobrazení
    7. vymena kabinoveho filtru

      • 12 odpovědí
      • 5 359 zobrazení
    8. Sluneční clony

      • 6 odpovědí
      • 1 461 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 1 500 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 1 358 zobrazení
    9. Ochrana prahů

      • 0 odpovědí
      • 1 847 zobrazení
    10. Zatékání do kufru

      • 1 odpověď
      • 1 760 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 2 858 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 2 149 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 1 952 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 1 843 zobrazení
      • 11 odpovědí
      • 2 526 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 2 192 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 2 812 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.