Jump to content

Interiér


40 topics in this forum

    • 108 replies
    • 45.7k views
    • 5 replies
    • 3.3k views
    • 19 replies
    • 5k views
  1. Ochrana prahů

    • 1 reply
    • 4.9k views
    • 11 replies
    • 8.5k views
  2. Loketni operka 1 2

    • 25 replies
    • 13.9k views
    • 31 replies
    • 18.2k views
  3. Pedály Citigo 1 2

    • 26 replies
    • 13k views
  4. Šňůrky zadního plata

    • 10 replies
    • 1.8k views
    • 17 replies
    • 10.7k views
    • 1 reply
    • 1.6k views
  5. Gumový doraz

    • 1 reply
    • 1.7k views
  6. Zamena sedaciek z VW UP

    • 2 replies
    • 3k views
  7. Inspirace volant

    • 5 replies
    • 5.3k views
    • 9 replies
    • 3.3k views
  8. Sluneční clony

    • 9 replies
    • 5.3k views
    • 20 replies
    • 6k views
    • 5 replies
    • 4.7k views
    • 5 replies
    • 3.8k views
    • 6 replies
    • 6.3k views
    • 9 replies
    • 4.1k views
  9. Zatékání do kufru

    • 2 replies
    • 7.5k views
    • 0 replies
    • 3.5k views
    • 2 replies
    • 4.5k views
  10. Vana do kufru

    • 6 replies
    • 7.1k views


  • Aktuální příspěvky

    • Ano tak to přesně je. Nepraktická problikávačka☹️ Nebo vypnout v infotainmentu je taky možnost.  Možná by to šlo i dát do rychlého menu mě nenapadlo. 
    • Ahoj, vedel by niekto poradiť Octavia 2 RS 125kw 2011. dovoz z DE. V serviske mám výmenu rozvodov + vodnú pumpu pri 142 000 teraz ako som kúpil je 175 000+ odporúčate to vymeniť alebo nie? Poprípade dá sa to skontrolovať či to bolo vôbec menené, interval by mal byť až pri 180 000.    Okrem toho idem robiť olejový servis + filtre, čaká ma výmena olej a filter v DSG, a začína sa ozývať zotrvačnik,   Ďakujem za rady. 
    • Můžeš vyndat opěrku...
    • Jen dodám jak jsem nakonec Dashcam dořešil já: (možná je to lehce offtopic ale třeba se to někomu hodí) - Kameru Viofo A129 Pro Duo jsem si nejdřív nalepil a připojil jen tu přední - kabel vedl tak nějak dočasně jen zastrčený za lištou aby to moc netrčelo, pod šuplíkem spolujezdce až k zapalovači, nebylo to ideální ale zas nějak extra to netrčelo -- zapojene do zapalovace znamena, že jsem ji po každé jízdě musel z USB vypojit a pro nahrávání zase zapojit, vydržela natáčet i několik dní (když jsem zapomněl rozpojit USB) ale autobaterii jsem nikdy nevytřískal - jak zapojit kameru rovnou do pojistkové skříně přes sadu na to jsem došel, objednal sadu, jenže k zapojení zadní kamery už jsem žádné nápovědy nenašel - kudy vést kabel a jak to provést -- napájecí sada (správně zapojená do pojistkové skříně přes pojistkové odbočky) umí automaticky po vypnutí zapalování buď kameru vypnout nebo přepnout na energeticky úspornější parkovací režim (vybírá se v menu kamery), navíc je tam pojistka která při nízkém napětí kameru vypne předtím než se vybije autobaterie - využil jsem tedy nakonec služby pána který montuje parkovací senzory, kamery atd. ve své dílně v Praze 5, za jedno odpoledne a cca 2500 mi skrytě zapojil přední i zadní kameru tak že nikde nekoukají dráty a kamera je napájena přes napájecí sadu (kameru a sadu jsem dodal já, on pojistkové odbočky), velmi korektní pán, dobře odvedená práce, ale čekačka je tam třeba měsíc dva, má tam i přesný kalendář kdy co montuje
    • Zobrazení rychlosti ventilátoru v režimu AUTO   Show A/C blower speed when in AUTO       *YES* / NO
×
×
  • Create New...