Interiér

30 topics v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 329 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1 978 zobrazení
    • 79 odpovědí
    • 14 422 zobrazení
  1. Vana do kufru

    • 7 odpovědí
    • 2 655 zobrazení
  2. Pedály Citigo

    • 15 odpovědí
    • 2 707 zobrazení
  3. Move&Fun, kde vyzkoušet

    • 4 odpovědi
    • 2 289 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 814 zobrazení
  4. Autokamerka

    • 3 odpovědi
    • 1 125 zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 4 200 zobrazení
  5. Spojkový pedál

    • 14 odpovědí
    • 1 107 zobrazení
  6. vymena kabinoveho filtru

    • 12 odpovědí
    • 5 150 zobrazení
  7. Sluneční clony

    • 6 odpovědí
    • 1 361 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1 372 zobrazení
  8. Loketka

    • 15 odpovědí
    • 4 861 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1 242 zobrazení
  9. Ochrana prahů

    • 0 odpovědí
    • 1 721 zobrazení
  10. Zatékání do kufru

    • 1 odpověď
    • 1 620 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2 763 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2 010 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1 828 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1 719 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2 425 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2 062 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2 676 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2 032 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?