Jump to content

Motor 2.0 TDI

    206 topics in this forum

    1. Jaký motorový olej?

      • 297 replies
      • 42,809 views
      • 103 replies
      • 45,939 views
      • 1 reply
      • 56 views
      • 2 replies
      • 51 views
    2. Nastaveni DPF po vymene

      • 0 replies
      • 105 views
      • 48 replies
      • 5,213 views
      • 15 replies
      • 1,441 views
      • 9 replies
      • 544 views
      • 2 replies
      • 249 views
      • 0 replies
      • 131 views
      • 2 replies
      • 323 views
      • 8 replies
      • 601 views
      • 4 replies
      • 489 views
      • 23 replies
      • 12,609 views
      • 14 replies
      • 787 views
    3. 2.0 TDI 103 kW nestartuje

      • 20 replies
      • 2,864 views
      • 75 replies
      • 6,451 views
      • 4 replies
      • 1,179 views
      • 107 replies
      • 28,380 views
      • 68 replies
      • 15,577 views
      • 16 replies
      • 547 views
    4. SII Chiptuning 2.0 TDI CR 103 kW

      • 68 replies
      • 27,905 views
      • 297 replies
      • 97,325 views
      • 6 replies
      • 325 views
      • 54 replies
      • 26,104 views


    • Aktuální příspěvky

      • Bezklíčové automatické zamykání jsem si jednou pomocí Caristy nastavil. Bly jsem naprosto nadšený, než jsem zjistil, žo opravdu zamkne hned, jak vytsoupím a zabouchnu dveře řidiče. Jenže potřebuji ještě něco vzít ze zadního sedadla a už je to špatně. Znovu otevřít dveře řidiče, nechat pootevřené, vzít něco zezadu a pak zavřít řidičovy dveře. Katastrofa, druhý den jsem to zrušil. Jó, kdyby to zamklo, až odejdu kousek od auta, to by bylo něco!
      • Zdravicko lidi, Rozhodujeme sa co do S3 2.0 TSI 206kw 4x4 66 000 km. V servise tvrdia ze predne su na vymenu, no mne sa zda hrana este velmi mala, aka je toleracia co sa tyka prednej strany ? Nic netrasie.    A ak teda by boli na vymenu, predne kotuce mam na vyber: origo par za 530e vc. dosiek (lol) ATE 340mm "vysoko uhlikove" za 77e ks kotuc Zimmerman dierovany za 86e zimmerman plny za 60e Brembo "vysoko uhlikovy" za 64e   Samozrejme cielom je aby kotuce vobec netriasli.   DAKUJEM !
      • Najeto cca 27tis (auto mám od půlky února) a spotřeba si hodně sedla. 2.0 TDI 4x4 DSG a když jedu na tempomat nastavený na 110km/h tak to stáhnu na 5.8, trasa například Budějce-Plzeň nebo Budějce-Humpolec, občas nějaké předjetí.  Dálnice znamená spíš 7-8.
        Co mě překvapilo tak byla jízda Budějce-Rokycany s rakví (originál Škoda), manželkou a dítětem, kdy jsme se drželi se spotřebou kolem 6.5. 
        Za mě je spotřeba překvapením, čekal jsem to daleko horší.
      • Myslel som na to len kvôli tomu, že motor by až tak "netrpel" pri zohrievaní. Voda vlažná, olej vlažný - skoršie kúrenie, mazanie, zohriatie.
      • Mne v SA povedali, že je to normálne. (?) To čerpadlo vraj tlačí 20barov, takže ten zvuk je od toho.  Každopádne vadí to aj mne.  
    ×