Jump to content

Motor 2.0 TDI

212 topics in this forum

    • 108 replies
    • 47,284 views
  1. Jaký motorový olej? 1 2 3 4 12

    • 297 replies
    • 45,828 views
    • 9 replies
    • 231 views
    • 47 replies
    • 11,047 views
    • 31 replies
    • 3,182 views
    • 5 replies
    • 767 views
    • 25 replies
    • 15,431 views
    • 114 replies
    • 9,754 views
    • 1 reply
    • 215 views
    • 4 replies
    • 887 views
    • 3 replies
    • 330 views
    • 6 replies
    • 1,144 views
    • 140 replies
    • 70,498 views
    • 7 replies
    • 389 views
    • 0 replies
    • 140 views
    • 0 replies
    • 216 views
    • 0 replies
    • 219 views
    • 1 reply
    • 972 views
    • 2 replies
    • 399 views
    • 48 replies
    • 5,932 views
    • 9 replies
    • 744 views
    • 0 replies
    • 234 views
    • 2 replies
    • 735 views
    • 8 replies
    • 915 views
    • 4 replies
    • 641 views


  • Aktuální příspěvky

    • Zistil som, že voda mi nemizne. Keď zapne motorček voda v nádržke zníži svoju hladinu, ale po vypnutí motorčeka sa vráti hladina do pôvodného stavu. Takže je pravdepodobne upchatá tryska. Spomenul som si, že jeden čas mi striekala tryska slabo a potom nič. Ako to viem vyčistiť rozobrať bez poškodenia. Máte nejaký návod? Isto bude len upchatá tryska na konci.
    • Děkuji za radu, objednal jsem nakonec ty Bridgestone Blizzak LM005 195/65 91T, tak uvidíme            
    • Při těch vzpomínkách je ale taky třeba si vzpomenout na to, jaký jsme měli plat
    • Zdravím pánové,po asi pěti letech zase špatné studené starty,předtím pomohlo vyčištění škrtící klapky,tet jsem vyměnil kde co a pořád špatně.Píšete,že vymeněnit čerpadlo,ale než jsem mimojiné vyměnil palivový fitr(najeto měl přes 160tkm) tak jsem naměřil na liště po otočení klíčku do první polohy až 6baru,(kolik jste měli vy?)což by mělo stačit,nebo to není směrodatné? při otevření se aktivuje čerpadlo i při otočení klíčku,ale nepomůže to i když to udělám několikrát, starty jsou špatné pokud motor stojí aspon 7 h.
    • Samozrejme rozdiely tam su. Zo strany sofera si urcite hned vsimnes, stuhnutie riadenia, tvrdsie pruzenie a je ostrejsie, ale ci je to, az taka zmena, ako ocakavas neviem posudit. V kazzdom pripade zmeny je citit.    Ano isiel som aj bez DCC, kratky usek, ale vtedy som sa moc nezameriaval na filtrovanie nerovnosti. Ja som s DCC spokojny, len som zvedavy okolko sa zlepsi filtrovanie, ked prezujem z 19 pneu na 18.    Prejazdy cez vacsie jamy a spomalovace v rychlosti je sice pocut nie vsak citit v riadeni. S normalnym pruzenim by som si urcite nedovolil to co s DCC, to su moje postrehy zatial.   Samozrejme nebudem DCC len obhajovat, nazaciatku som tiez ocakaval vacsie zmeny pocitovo, ale tak nebudeme si klamat, kto chce sportiak nekupi si predsa karoq :-)     
×
×
  • Create New...