Přejít na obsah

Motor

chipování, filtry a vše kolem těch koníků pod kapotou


603 témat v tomto fóru

    • 52 odpovědí
    • 59,9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 14,3k zobrazení
    • 253 odpovědí
    • 197,5k zobrazení
  1. Chiptuning 1 2 3 4 30

    • 735 odpovědí
    • 223,3k zobrazení
  2. Spojka 1.9 TDI 66 kW 1 2

    • 48 odpovědí
    • 36,1k zobrazení
  3. Spojka 1.9 TDI 81 kW 1 2

    • 26 odpovědí
    • 32,3k zobrazení
  4. Spojka 1.6 MPI 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 87,4k zobrazení
  5. Jaký olej 1 2 3 4 55

    • 1,4k odpovědí
    • 322,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6,9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 24,7k zobrazení
    • 248 odpovědí
    • 33,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 423 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
  6. Pedál spojky

    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
  7. Problém s řazením

    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
  8. Nejde vyřadit rychlost

    • 17 odpovědí
    • 23,4k zobrazení
  9. Nejde vyřadit

    • 12 odpovědí
    • 7,9k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2,7k zobrazení
  10. Vypadává 5ka

    • 15 odpovědí
    • 8k zobrazení
  11. Řazení - výměna

    • 0 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
  12. převodový olej 1 2 3 4

    • 82 odpovědí
    • 58,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
    • VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat  i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
    • Ten je vymenený a drží pevne. Skôr ma aj napadlo ci by to nemohlo robiť aj palivový filter boh vie kedy bol menený. Poprípade ci by to nemohla robiť aj skrtiaca klapka s lambda sondou. Ak dávajú nejaké chybne parametre. Na diag píše len 11003 odparovanie Pal. Nádrže.  Ako som už písal po výmene nádobky s  ak. Uhlím, ventilom na odparovanie, a menený aj ventil odparovania vackovej hriadele. Chyba sa dá vymazať ale po prejdení niekoľko desiatok km  znova nabehne a rozsvieti kontrolku motora.  Ventil na odvetravanie Pal. Nádrže je dobrý skúšal som aj cez vcds v akčných členoch ci cvaka, a funguje.     
    • Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.
×
×
  • Vytvořit nový...