Přejít na obsah

Motor

chipování, filtry a vše kolem těch koníků pod kapotou


603 témat v tomto fóru

  1. bio nafta

    • 22 odpovědí
    • 8,3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
  2. (O1) převodovka

    • 23 odpovědí
    • 4,5k zobrazení
  3. Spojka 1.8 20V

    • 12 odpovědí
    • 5,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
  4. záběh spojky?

    • 7 odpovědí
    • 6,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 980 zobrazení
  5. LTO vaše zkušenosti

    • 9 odpovědí
    • 8,7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 20,5k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 14,3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1k zobrazení
  6. Vibrace 1 2 3 4

    • 92 odpovědí
    • 37,2k zobrazení
  7. Automat octavia 1.8t

    • 2 odpovědi
    • 2,5k zobrazení
  8. Písek v motoru?!

    • 12 odpovědí
    • 6,2k zobrazení
  9. Silné vybrácie

    • 2 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
  10. Problém s řazením

    • 10 odpovědí
    • 2,7k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 7,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3,9k zobrazení
  11. Benzín v Naftě 1 2 3

    • 58 odpovědí
    • 24,4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Spousta lidí bude řešit jen originální brzdy. Jednak mají auto ještě v záruce, takže si nedovolí dát něco jiného a druhak mají (v tomto případě falešný) pocit, že originál je nejlepší.
    • Také dnes - Orlen Karlovarská ul. Praha  
    • Ahoj, koupil jsem páčku na Octavii 1 na Ali a přišla bez návodu. Jen jeden dotaz... Jediný drát, který nemá koncovku (mám ho černý) je má opravdu připojit na + v pojistkové skřínce..? Čekal bych tam právě kostru, jako na signál... I barva by seděla na mínus... Barvy mám bílá, žlutá, červená, modrá a ta černá... Předpokládám ws = bílá pin 9, sw = černá, ge = žlutá pin 3, ro = červená pin 2... Dík za odpovědi.
    • U těch kostí se vyplatí zachránit původní matky. Pokud je teda už někdo někdy nevyměnil za obyčejné co bývají s novýma kostma. Úplně nejhorší když mají tu silonovou pojistku proti povolení. Pěkně ty staré projet závitníkem, pak jdou kdykoliv povolit. Třeba když je třeba měnit pružinu, nebo když ta nová kost nic nevydrží atd . 
    • Jednu jsem viděl projíždět před týdnem v Praze, ale moc jsem to nestíhal 😁. Dokonce to byla i moje konfigurace 😅. Objednával jsem cca W13 a dodání by mělo být W27. Je to první auto, které jsem koupil, aniž bych ho viděl naživo. Osobně se mi IV nelíbila až do FL na fotkách, a když jsem zjistil, že tam bude nový EVO2 a výměna hardwaru i softwaru a tím odstraněny pro mě největší průsery, tak se slevou, kterou jsem dostal, jsem to risknul😅.       
×
×
  • Vytvořit nový...