Toto fórum obsahuje 3 381 témat

    • 146 odpovědí
    • 271 548 zobrazení
    • 444 odpovědí
    • 151 875 zobrazení
    • 275 odpovědí
    • 90 573 zobrazení
    • 125 odpovědí
    • 52 534 zobrazení
    • 188 odpovědí
    • 102 076 zobrazení
    • 232 odpovědí
    • 61 046 zobrazení
    • 72 odpovědí
    • 31 886 zobrazení
    • 455 odpovědí
    • 106 822 zobrazení
    • 192 odpovědí
    • 91 227 zobrazení
    • 265 odpovědí
    • 80 222 zobrazení
    • 346 odpovědí
    • 109 641 zobrazení
    • 194 odpovědí
    • 121 017 zobrazení
    • 662 odpovědí
    • 156 766 zobrazení
    • 132 odpovědí
    • 34 762 zobrazení
    • 563 odpovědí
    • 182 697 zobrazení
    • 477 odpovědí
    • 137 531 zobrazení
    • 122 odpovědí
    • 25 304 zobrazení
    • 482 odpovědí
    • 179 521 zobrazení
    • 138 odpovědí
    • 171 526 zobrazení
    • 235 odpovědí
    • 66 286 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 1 743 zobrazení
    • 330 odpovědí
    • 74 509 zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 14 260 zobrazení
    • 52 odpovědí
    • 10 256 zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 6 708 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • To ne, ale Panameru nebo i Cayen bych bral.
    • nuda, nová GT3 RS, to je panečku pořádný auto pro pořádný buzny jako sem já  
    • Když to tak čtu, tak pro jistotu přidám nějaké praktické zkušenosti, protože tohle smrdí průserem   Přípravek na dutiny je nutné pečlivě vybrat a nejdříve odzkoušet, jak smrdí. Některé vosky změní odér auta na mnoho let a zejména v lětě to může být uvnitř  nesnesitelné. Pistole na dutiny určitě není totéž, co sprej. Kvůli většímu tlaku se vosk z pistole dotane opravdu všude. Sprej je více méně k ničemu, maximálně nějaká lokální oprava. Ale pozor - malými skulinkami pistole stříká i do interiéru - hadičku nasadíš zezadu do prahu a vylítne to až pod palubku, takže vnitřek je nutné komplet přikrýt, jinak na něm bude vosková mlha - na první pohled neznatelná, ale časem se to začně špinit, může to i naleptat plasty. Úplně nejlepší by bylo interiér vystěhovat - hlavně koberec od toho bude z druhé strany zaneřáděný a většina krycích plastů. Pokud vosku dáte příliš, rozpustí to původní nástřik a většina toho odteče kanálky na zem = výsledkem je snížená antikorozní ochrana.   Dodatečná antikorozní ochrana by se nikdy neměla dělat naslepo. Naopak by měla být zacílena výhradně na problémové partie - přiznám se, že u FIII netuším jaké to jsou, nějaké ale určitě budou.    
    • Ahoj, je to automatické, ale jen do pár vteřin. Já nepřitahuji páčku, ale lehce přidám plyn.
    • ja jsu z toho uplne blby.Asi najdu nekoho kdo mi to zapoji,jestli nekoho vubec najdu