Přejít na obsah

Elektrika


3367 témat v tomto fóru

  1. Vada obrazu u DVD autoradia

    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
  2. Svetlo podlaha

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 7.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
  3. Pomozte... Děkuji

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  4. Octavia rok 98

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  5. ostrikovace svetlometu

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  6. osvetleni interieru

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  7. CD Symphony

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  8. Otevírání dveří

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  9. problem so svetlami

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  10. řídicí jednotka

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 15.1k zobrazení
  11. palubni počítač

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  12. budiky

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
  13. D.O.+ zámky

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  14. SENZOR OLEJE

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  15. Zdroj ku led osvetleniu.

    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
  16. Kódování komfortu

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Vodnú pumpu mám novú v rámci výmeny rozvodov. Dnes pri jazde 140 km/h po diaľnici teplota oleja 128 stupňov, vážne sa mi na to zle pozeralo. Niekde som tu na fóre čítal, že ručička ukazovateľa teploty kvapaliny neukazuje reálnu hodnotu? Nezdá sa mi to, lebo po 90 stupňov pekne stúpa a potom zastane. Keď motor naštartujem po istom čase, tak ukazuje reálnu hodnotu o koľko stihol motor vychladnúť. Tiež si nemyslím, že by voda dokázala byť 1-2 hodiny jazdy v stave 100-120 stupňov a nevyvrela by. Podľa môjho názoru treba tú vysokú teplotu oleja do budúcna riešiť, kým nenájdem príčinu ho kontrolovať a skrátiť cyklus výmeny napr. na 5000 km, ale kým je kvapalina na zdravých hodnotách, motoru nič nehrozí. Na žiadnom predošlom aute som ukazovateľ teploty oleja nemal, mozno boli aj tam takto vysoké, len som mal to šťastie, že som o tom nevedel. Do budúcna plánujem výmenu “veľkého” chladiča (predošlý majiteľ niečo nabral, tak sú všetky 3 za sebou mierne zohnuté dovnútra, ale tesnia a nenašiel sa žiadny únik), keby to nepomohlo tak výmenu chladiča oleja. Tiež som sa tu niekde dočítal, že chladiaca kvapalina G13 robila zlobu, tak možno skúsim vymeniť za G12evo, ale neviem, či by samotný typ chladiacej kvapaliny dokázať urobiť takéto problémy. 
    • Dik. Ešte sa mi stalo, že po tom, ako som išiel asi hodinu po diaľnici, keď som zastavil, tak motor na voľnobehu klepal, akoby boli rozštelované ventily.  Máte nejaký tip, čo skontrolovať?
    • Chlapi, chci se zeptat, zda náhodou mi u O4 iV PHEV liftback nechybí levý zadní plastový kryt? U jiných mototrových verzí tam asi je a u O3 1.2 TSI liftback tam je. Pluginy, resp. RS iV na parkovištích nikde nejsou vidět, že bych se podíval... 🙂
    • Dnes si názorně ukážeme, co se stane, když porušíte pravidla: Řidič nemá přednost před šalinou. Dálnice není pro chodce. Cyklista musí dodržovat dopravní předpisy. Hlídejte si svoje děti… a své opilé muže. Nejen to ale mnoho dalšího v nejnovější kompilaci.   
×
×
  • Vytvořit nový...