Přejít na obsah

Elektrika


3367 témat v tomto fóru

  1. Parkovacie svetla

    • 8 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4k zobrazení
  2. Airbag - deaktivácia

    • 21 odpovědí
    • 4k zobrazení
  3. Porucha brzd

    • 4 odpovědi
    • 4k zobrazení
  4. Octavia alarm

    • 5 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4k zobrazení
  5. Jablotron ovladač

    • 5 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4k zobrazení
  6. riadiaca jednotka

    • 7 odpovědí
    • 4k zobrazení
  7. Blbne centrál

    • 4 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
  8. Octavia I

    • 9 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
  9. Elektrika

    • 8 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  10. hukacka pomoc

    • 12 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  11. Samozamykání

    • 15 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  12. Xenon snimace napravy

    • 5 odpovědí
    • 3.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Vodnú pumpu mám novú v rámci výmeny rozvodov. Dnes pri jazde 140 km/h po diaľnici teplota oleja 128 stupňov, vážne sa mi na to zle pozeralo. Niekde som tu na fóre čítal, že ručička ukazovateľa teploty kvapaliny neukazuje reálnu hodnotu? Nezdá sa mi to, lebo po 90 stupňov pekne stúpa a potom zastane. Keď motor naštartujem po istom čase, tak ukazuje reálnu hodnotu o koľko stihol motor vychladnúť. Tiež si nemyslím, že by voda dokázala byť 1-2 hodiny jazdy v stave 100-120 stupňov a nevyvrela by. Podľa môjho názoru treba tú vysokú teplotu oleja do budúcna riešiť, kým nenájdem príčinu ho kontrolovať a skrátiť cyklus výmeny napr. na 5000 km, ale kým je kvapalina na zdravých hodnotách, motoru nič nehrozí. Na žiadnom predošlom aute som ukazovateľ teploty oleja nemal, mozno boli aj tam takto vysoké, len som mal to šťastie, že som o tom nevedel. Do budúcna plánujem výmenu “veľkého” chladiča (predošlý majiteľ niečo nabral, tak sú všetky 3 za sebou mierne zohnuté dovnútra, ale tesnia a nenašiel sa žiadny únik), keby to nepomohlo tak výmenu chladiča oleja. Tiež som sa tu niekde dočítal, že chladiaca kvapalina G13 robila zlobu, tak možno skúsim vymeniť za G12evo, ale neviem, či by samotný typ chladiacej kvapaliny dokázať urobiť takéto problémy. 
    • Dik. Ešte sa mi stalo, že po tom, ako som išiel asi hodinu po diaľnici, keď som zastavil, tak motor na voľnobehu klepal, akoby boli rozštelované ventily.  Máte nejaký tip, čo skontrolovať?
    • Chlapi, chci se zeptat, zda náhodou mi u O4 iV PHEV liftback nechybí levý zadní plastový kryt? U jiných mototrových verzí tam asi je a u O3 1.2 TSI liftback tam je. Pluginy, resp. RS iV na parkovištích nikde nejsou vidět, že bych se podíval... 🙂
    • Dnes si názorně ukážeme, co se stane, když porušíte pravidla: Řidič nemá přednost před šalinou. Dálnice není pro chodce. Cyklista musí dodržovat dopravní předpisy. Hlídejte si svoje děti… a své opilé muže. Nejen to ale mnoho dalšího v nejnovější kompilaci.   
×
×
  • Vytvořit nový...