Přejít na obsah

Elektrika


3367 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 4.4k zobrazení
  1. Maxi dot

    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  2. Naklápění xenony O1

    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
  3. Nefunkční displeje.

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
  4. Chyba řídící jednotky

    • 8 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
  5. activepark metasystem

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  6. Kodovani motoru 2.0 AZJ 85 kW

    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  7. nepipa rezerva

    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  8. Alarm

    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  9. VAG COM

    • 23 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  10. nevím si rady

    • 9 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 16.4k zobrazení
  11. Brzdova svetla

    • 7 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  12. spínač zámku kufru

    • 9 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 19.9k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 14.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj chci se zeptat na kolik vás vyšli rozvody u 2.0TDI 110Kw? dělali jste někdo v autorizaku mam najeto 170tisic takže už je plánuju    Díky 
    • Ok, takže myslím, že jsem to opravil. Vyndal jsem egr a vyčistil ho. Byl relativně zanesenej v částech, kde byla samotná klapka, ale otvor pro proudění vzduchu byl pořád dost velký.  Čištění bylo převážně mechanicky šroubovákem, zubním kartáčkem,klasickým benzínem a hadrem jsem to dočistil. Nemyslím si, ale že to bylo přímo tím. Našel jsem totiž prasklou hadičku číslo 5 z vent. bloku do podtlakové nádoby. Takže předpokládám, že se egr neotvíral protože neměl jak, podtlak byl tatam.  Musím ale říct, že ta ocelová trubka co se napojuje na egr zespoda, to byla doslova hotová lahoda ji nasadit nazpátek. Nakonec jsem ji musel ovinout drátem a přitáhnout si ji z pravé strany. Jeden šroubek se ztratil v motorovém prostoru, přístup na pytel, zručnost pokulhává... Sání by chtělo zřejmě taky vyčistit, ale nemám nové těsnění a přes týden musím jezdit, tak to asi oželím. Snad to vydrží 😀...    Každopádně nyní test přes diagnostiku funguje jak má, takže si myslím, že opraveno.   VID_20250719_110627.mp4 VID_20250719_114822.mp4
    • Není to normální,  mám stejný motor, tohle mi dělala vodní pumpa, když odešla, pak jedině termostat. mě to dělalo , když bylo  auto ve vyšších otáčkách pod plynem , jel jsem do táhlého kopce, pokud jsem jel pomaleji , kleslo to na normál. , puma originál z výroby, pět let stará, 107 tis najeto, někde na foru je někde rozsáhlá diskuze. fotky atd.  
    • Ptáš se ve špatným fóru, nicméně důvod to být může. Zkusil bych nějaký mobil s novějším Androidem 😉.
    • Nejde mi do nového Karoqu připojit mobil Doodge s88. Má Android 10. Je problém v zastaralém Androidu? Nebo-li, když si koupím nový Doodge s Androidem 14 půjde připojit?
×
×
  • Vytvořit nový...