Jump to content

Zdroj informací a článku




  • Aktuální příspěvky

    • Nevíte, jestli se plánuje facelift, nebo se nechá Fabia dojít v současné podobě? 
    • Teče mi nafta z tandemového čerpadla po motoru dolů až na spojku.  Vyměnil jsem EGR ventil, těsnění víka ventilů a těsnění konektoru ke vstřikovačům v hlavě válců, kde prosakoval olej.  Motor je ale pořád mastný a podle barvy to není motorový olej.  Mám to v tomhle stavu už asi 10 let a 100 000 km.  Na funkci motoru to nemá žádný vliv, skutečná spotřeba je kolem 5l/100km a pod auto nic nekape.   Chtěl jsem zkusit vyměnit těsnění mezi tandemovým čerpadlem a hlavou motoru, ale nejsem si jistý, jaké těsnění tam patří.  Podle dílenské příručky by tam měla být dvě gumová těsnění, která vypadají takhle: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038198293-sada-tesneni-pd-nemecko-28084.html   Já tam mám ale (nejspíš od výroby) tandemové čerpadlo LUK, pod kterým je takovýto plech: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038145215-tesneni-tandemoveho-cerpadla-skoda-13917.html   Podle VINu do mého auta (Škoda Fabia Combi 2005 s motorem ATD - 1.9 TDI PD) pasují oba druhy těsnění.  Můžu si vybrat, jaké těsnění tam dám, nebo je to dané typem čerpadla?  Nebo se to dá i nějak zkombinovat?
    • @Martin38 co jsi kupoval za to čerpadlo? Kde a značka, díky....
×
×
  • Create New...