Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Zkusil jsem to v tomto stavu i rozjet, cca na 100 km/h. Než jsem stihl vyřadit a vylézt z auta, tak ložisko stálo.. Čekal bych že tomu převodovka dá nějakou setrvačnost, ale asi opak je pravdou.  Co se týče průměru, když je tam kolo a roztočím ho, tak neudělá snad ani půl otáčky. Nevím, třeba to tyhle Fabie mají všechny.  Jestli hřeje se špatně poznává, hřejou hlavně brzdy, ale mohl bych to někdy zkusit.    U jedničkových Fabií? Pamatuju, že jsem zkoušel roztočit kolo u Mondea a tam objelo asi pět otáček místo zmíněné cca půl otáčky. Pět už mi přijde v pohodě.      Tak nevím, jestli by tomu šlo pomoci. Výměnou oleje v převodovce a diferenciálu bych snad neměl nic pokazit, byť si na to netroufám a asi to svěřím servisákovi. S ložiskama si nejspíš hlavu zatim lámat nebudu. 
    • Zdravím,   řeším problém na octavii  2 rv. 2013 nefunguje otevírání kufru. Nereaguje na nic, zkoušel jsem otevírat všemi způsoby.  Nový zámek, nové tlačítko na ruku, nová kabeláž pátých dveří: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1z9972175-svazek-elektroinstalace-vika-kufru-skoda-39793.html   Auto o stavu kufru dostává informaci a žárovky při otevření a zavření reagují. Vše funguje jen prostě neotvírá. Vše zjištěno na základě výměny dílů. Jediné co mě ještě napadá je spatný spoj někde dál po cestě ke komfortce nebo prímo komfortka, ale tady už nevím jak dál postupovat - kde hledat. Je po cestě nějaké rizikové místo, kde najdu komfortku?       
    • Výrobce doporučuje 0W-20 (VW 508.00/509.00), je to často vylepeno i v motorovém prostoru nad chladičem. Případné použití 5W-30 (VW 504.00/507.00) povede maximálně k mírnému zvýšení spotřeby paliva, klíčové je použít motorový oleje s Low SAPS (0W-20 je také Low SAPS) u vozidel s GPF. Obecně oleje s Low SAPS rychleji ztrácí mazací schopnosti a tomu by měl odpovídat kratší interval výměny. Zcela nejhorší je, pokud je motor EA211 používán k provozu na velmi krátké vzdálenosti, motorový olej je pak rychle plný kondenzační vody, sazí z bohaté směsi a mírně naředěný palivem. Dovoluju si tvrdit, že je zcela nepodstatné, jaký motorový olej je použitý, pokud plní požadovanou normu, rozdíly v kvalitě motorových olejů jednotlivých značek jsou zcela minimální, často je to stejný výrobek jen v jiném obalu. Hlavní je vyměnit ho včas tedy po 10 000 km, maximálně  po 15 000 km, u vozidla jezdícího jen krátké tratě „soustavně se studeným motorem“ a aktivním stop-startem může být žádoucí výměna ještě dříve než po 10 000 km. Filtry motorového oleje používám od firmy MANN a nejsou s nimi žádné problémy. Základ je namazat před montáží těsnění lehce olejem a dotahovat pouze rukou. U EA211 není od věci odstranit ze výpustného šroubu ocelové těsnění a nahradit ho měděným o tl. alespoň 1,5 mm a ideálně před montáží vyžíhaným.
    • Zdravím, dnes jsem koupil aditiv do paliva. Hned co jsem došel z obchodu k autu jsem ho nalil do nádrže, jenže až když jsem ho dolil do nádrže, jsem zjistil že jsem se přehmátl a místo aditiva do Benzinu jsem tam nalil aditiv do nafty... Mám počítat se smrtí motoru, nebo se nic extra nestane a motor pojede dál?   
    • @Tomas_cz1 super 👍 můžeš dát i konkrétní link na produkt ?  
×
×
  • Vytvořit nový...