Přejít na obsah

Škoda Rapid & Garde 1981 - 1986


21 témat v tomto fóru

    • 6 odpovědí
    • 20,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6,9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 18,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3,9k zobrazení
  1. Rapid 136 nejede

    • 1 odpověď
    • 5,9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8,1k zobrazení
  2. Zadní mlhovka

    • 1 odpověď
    • 15,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8,1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 16,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 7,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 16,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6,4k zobrazení
  3. Teorie motoru

    • 1 odpověď
    • 13k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 10,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8k zobrazení
  4. Montáž otáčkoměru

    • 2 odpovědi
    • 9,5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Myslíte, ze těch 110kw v tdi bude dostačující na takové auto? Polovina město, polovina dálnice 
    • Ahoj ,jak se ti to prosimte podařilo vyřešit ?
    • Mám v dílně 60 litrový sud 5-30 s touto specifikací na kterou jsem se dotazoval. Nehledám v tom žádné vylepšování. Je tam 100 ,-  na litru rozdíl, tj. na výměně 5 stovek, nic co by nešlo přežít. Šlo mě spíše o názor zda-li dát nebo nebo ne abych nemusel řešit doma 4 auta s 5-30 a jednoho superba s 0-20  🙂 Děkuji
    • souhlas s poznámkou moderátora nad tvým příspěvkem - již to zde bylo diskutováno mnoho krát. Přesto a neber toto příliš osobně: co tě prosím vede k tomuto dotazu - máš pocit že výrobce tě chce podvézt a nutí ti špatný olej? Vím, že dnes mnozí si třeba ordinují sami antibiotika, protože si přečetli na internetu od neznámeho anonyma co mají za chorobu a jak ji léčit. Na jiném fóru si koupí člověk nové auto a automaticky se ptá jak odstavit EGR ventil a vyhodit DPF. Tak by mě prostě blbě zajímalo pozadí dotazu.   Za mne bych NIKDY neměnil z pťedepsaných 0-20 za 5-30. Nejsme již v období žigulíků a Š100 kdy to bylo skoro jedno. Ale je to každého volba.  
    • Řekni si v servise, ať ti to přestaví na pevný interval na 15 000 km, já jsem si to tak nechal u současného Supa i toho předchozího.
×
×
  • Vytvořit nový...