Jump to content

Škoda Rapid & Garde 1981 - 1986

    20 topics in this forum

      • 2 replies
      • 10,745 views
      • 0 replies
      • 5,778 views
      • 1 reply
      • 4,744 views
    1. Rapid 136 nejede

      • 1 reply
      • 2,962 views
      • 0 replies
      • 4,681 views
    2. Zadní mlhovka

      • 1 reply
      • 10,480 views
      • 0 replies
      • 5,295 views
      • 9 replies
      • 9,924 views
      • 0 replies
      • 4,550 views
      • 0 replies
      • 5,131 views
      • 0 replies
      • 11,510 views
      • 0 replies
      • 4,309 views
      • 0 replies
      • 6,716 views
    3. Teorie motoru

      • 1 reply
      • 9,475 views
      • 0 replies
      • 6,051 views
      • 0 replies
      • 5,823 views
      • 0 replies
      • 6,031 views
      • 0 replies
      • 4,788 views
      • 0 replies
      • 5,852 views
      • 2 replies
      • 5,951 views


    • Aktuální příspěvky

      • Kontaktuj ferdu25, bude to podobné, jako s bi-xenonama s LED proužkem. Dva dráty navíc, nová BCM a nakódování. Nebo kontaktuj Tomáš Gallo na FB v klubu Škoda Rapid Oficial, ten něco vyřešil pomocí několika kabelů a nějakého čínského modulu z aftermarket LED DLR.
      • wow, ŠA sportline+scaut u kodiaqu i karoqu dodávají velice rychle, tak čučím. Ještě k tomu 2,0tdi se prostě čeká............je asi pravda že tyto deriváty se tak často neobjednávají a tím pádem jich nebude toliko, ikdyž.............👍
      • Dnes ráno jsem jel do práce cca 25min po D1 a celou cestu jedu se zapnutýma xenonama (spínač světel na auto) - sluníčko svítí jako blázen musel jsem si sklopit i stínítko. Na denní svícení se to vůbec za těch 25min. nepřepnulo. Tak to mně můžou v servisu říkat, že je vše OK.
      • Tak jsem si včera auto převzal. Čidlo nové (3160,- pro smrtelníka originál, jejich cena samozřejmě nižší o více jak litr na faktuře, kterou po mě chtěli proplatit). Po chvilce domluvy jsme se domluvili na ceně o 1500,- nižší, takže ve finále vlastně skoro jako bych čidlo neplatil. Tedy pro mě spokojenost. Je to to horní na DPF (za katem, před dpf), takže nejlépe přístupné, ale chápu že některá čidla jdou blbě a člověk si s nimi dlouho hraje aby je dostal ven. Sám jsem to mnohokrát zažil, ovšem zatím jsem žádné nezničil. Tak jsme si pokecali jako normální lidi a šlo to.  
      • Pridavam par fotiek z dneska....casy tam vidis....
    ×