Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Škoda Rapid & Garde 1981 - 1986

    20 topics v tomto fóru

      • 2 odpovědi
      • 8 691 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 917 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 3 950 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 943 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 804 zobrazení
    1. Zadní mlhovka

      • 1 odpověď
      • 9 231 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 4 233 zobrazení
      • 9 odpovědí
      • 8 336 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 471 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 4 204 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 10 319 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 521 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 5 579 zobrazení
    2. Teorie motoru

      • 1 odpověď
      • 8 038 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 5 073 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 4 703 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 4 958 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 4 009 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 5 038 zobrazení
    3. Montáž otáčkoměru

      • 2 odpovědi
      • 5 090 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Reklamoval jsem to před koncem záruky
      • Zdravím Vás. Mám malý problém. Před týdnem jsem jel po dálnici a vtom jsem vlítl do průtrže. Bylo to jako by jsem vjel do bazenu. Po chvilce se mi auto rozehrálo, jak na pouti kolotoče. Napsalo mi to závadu Start - Stop,  závada kontrola stability (ESC), ACC a Front Assist nedostupný, Závada ukazatel kontroly v pneumatikách. Byl jsem s tím a autorizovaném servisu. Napíchli to na diagnostiku a řekli,že tam nic nenašli, zkontrolovali pojistky, proudy a vše úplně v pořádku. Ale chybu mi to ukazuje stále a  ACC a  vše ostatní nefunkční. Závadu mi to stále ukazuje. Nakonec jsem se v autorizovaném servisu objednal a budu čekat na termín. Řekli, že závadu budou muset hledat. No jsem na rozpacích co mě čeká. Nedokáže někdo poradit?
      • Oživím totok téma, bó řeším stejný problém.   Co jsem tak hledal rozumy na netu, tak jsem vyčelt, že podobné jsou GEL a AGM (elektrolyt ve formě gelu nebo nasáklý ve skelném rouně). EFB má klasický "vodový" elektrolyt (taky má kontrolní "magické oko"), jiná je konstrukce desek elektrod. Podle tohoto myslím, že by se EFB mohla nabíjet jako klasická obyčejná Pb baterie.   Ví o tom někdo něco víc?
      • @zwan no jak myslíš, je to samozřejmě na tobě, ale jak už jsme psali výše..resetovat olejový servis jde i pár stisknutím tlačítek na přístrojové desce a proměnlivý interval se automaticky resetuje na pevný..to by v tom servisu taky měli umět..  přikládám ti video, kde vidíš, jak jednoduše udělat reset v rapidu, u fabie je to stejné..  
      • Ahojte, je to jednoduché mechoš kam jezdím já i otec přes 5 let je dobrý. Ale prohlásil ze 40k za novou diagnostiku nedá ze se mu to nevyplatí. Takže u aut shruba 20015 a výše s tím nic neudělá. Jsem teď  rok po výměně LL takže auto ještě neupozornuje na nutnost výměny, ale je idální čas přejít na pevný interval. Takze bud sezenu jiný dobrý servis coz bude problém :(, nebo pro jedou zajedo do Škodovky s tím že si matroš dodám a zaplatím jen práci. Záruku to už nemá takže jim to může být jedno..
    ×