Jump to content

Škoda Rapid & Garde 1981 - 1986

    20 topics in this forum

      • 2 replies
      • 10,410 views
      • 0 replies
      • 5,458 views
      • 1 reply
      • 4,600 views
    1. Rapid 136 nejede

      • 1 reply
      • 2,633 views
      • 0 replies
      • 4,512 views
    2. Zadní mlhovka

      • 1 reply
      • 10,250 views
      • 0 replies
      • 5,105 views
      • 9 replies
      • 9,668 views
      • 0 replies
      • 4,355 views
      • 0 replies
      • 4,972 views
      • 0 replies
      • 11,311 views
      • 0 replies
      • 4,160 views
      • 0 replies
      • 6,515 views
    3. Teorie motoru

      • 1 reply
      • 9,211 views
      • 0 replies
      • 5,885 views
      • 0 replies
      • 5,644 views
      • 0 replies
      • 5,854 views
      • 0 replies
      • 4,648 views
      • 0 replies
      • 5,706 views
      • 2 replies
      • 5,794 views


    • Aktuální příspěvky

      • Tak dnes rodinný výlet pri veľmi špecifických podmienkach. Okresky, žiadne kopce, veľa sviatočných vodičov čiže maximalne plynulo na hranici limitov +5kmh kvoli policajtom. 2 dospelí, 1 dieťa a úplne relaxačná jazda v D režime DSG (miestami aj za 1250 rpm). A výsledok je pekný. Keby veľmi chcem... myslim ze dostať sa pod 4 by sa dnes dalo. 
      • Buď porušené vedení, nebo vadný samotný napínač - nic víc se na tom vymyslet nedá
      • Asi jak píše kolega výše, moje zkušenost je taková, že když vyrazím z Brna na Žďárské vrchy a od Předkláštěří hodím na DSG ve Scoutovi sport tak při razantnější jízdě spotřeba 8,9-9,3l. Pokud stejnou trasu jedu klidným tempem tak spotřeba 6,7l. Na této trase je samá zatáčka a kopec hore dole.
      • Ahoj, zrovna řeším na svém Scoutovi také rozvody. Jsem majitele cca dva měsíce, nájezd 154 tis. km a začal pískat při studeným motoru rozvoďák. Nechápu jak by to v tomhle stavu mohlo dát dalších 50 tis. km 😄 Máte někdo podobnou zkušenost ?
    ×