Jump to content

Autohifi, Navigace


95 topics in this forum

  1. Amundsen+ 1 2 3 4 7

    • 168 replies
    • 56.1k views
  2. SWING 1 2 3 4 6

    • 142 replies
    • 33.3k views
  3. Bluetooth Rapid 1 2 3 4

    • 83 replies
    • 37.3k views
  4. Columbus v Rapidu.

    • 13 replies
    • 11.6k views
  5. SmartLink Rapid 1 2 3 4

    • 90 replies
    • 32.5k views
    • 12 replies
    • 2.3k views
    • 0 replies
    • 483 views
    • 3 replies
    • 1.4k views
  6. Radio RCD 510

    • 8 replies
    • 5.9k views
    • 53 replies
    • 35.7k views
    • 0 replies
    • 914 views
    • 1 reply
    • 1.4k views
  7. Android Auto 1 2

    • 44 replies
    • 15.3k views
  8. škoda surround

    • 9 replies
    • 4.3k views
    • 3 replies
    • 1.5k views
    • 18 replies
    • 9k views
    • 3 replies
    • 1.6k views
  9. CarPlay

    • 5 replies
    • 1.8k views
  10. Car Connect

    • 0 replies
    • 1.5k views
    • 3 replies
    • 1.7k views
    • 1 reply
    • 1.6k views
  11. Apple Carplay

    • 9 replies
    • 8.1k views
    • 1 reply
    • 1.3k views
    • 25 replies
    • 11.3k views
  12. 2DIN autoradio, navigace

    • 22 replies
    • 16k views


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravim ,vlastnim Yetinu s klasickymi svetly bez senzoru automatickeho rozsvicovani.Na wishi jsem objevil ovladac svetel s senzorem ktery by mel nahradit toto automaticke rozvicovani.Bohuzel je tento spinac urcen pouze pro Skoda Octavia 2. Nevite nekdo zda ovladac z Octavie je stejny s ovladacem z Yetiny?podle oem je jine.jde o to zda tam bude pasovat a zda bude stejne zapojeni konektoru.
    • Motory EA211 (4).pdf Motory EA211.pdf Motory EA211 (4).pdf
    • 16" kola v základu jsou posun. Taky mi vadilo, že ve Style nebyly, pak až dodatečně a teď tam konečně jsou.
    • @CidlingObávám se, že v dnešní době se dá velice těžko koupit nové auto, které by nemělo nějaké problémy a to napříč všemi značkami. Holt kromě jiného, taky důsledek spousty "veledůležitých a nezbytných" předpisů, nařízení a norem, které musí současná auta splňovat  a čím více toho v tom autě je, aby se i ty normy plnily, tak tím více příležitostí, co se může pokazit.  Jednoduchá a blbuvzdorná auta se asi již nedělají a dělat nebudou. Vzpomínám si,  jak před lety neustále padaly Windousy, když začínaly, co by operační systém PC. No a teď neustále padá SW v nových tzv. inteligentních autech. PS: teď jsem se právě dozvěděl, že např. nové elektrické auto od VW tj. ID 3, má opětovně velké potíže se SW, již přes 30 případů samovolného totálního vybití trakční baterie u zaparkovaného auta. Opět asi zaúřadoval nedodělaný SW!
    • Turbo nebo hadice kolem něj, nebo klasický problém přímovstřiku... karbon v sání, na sacích ventilech nebo ve válci... zjistit lze skrz svíčku endoskopem nebo tak. Shell si jen na premiovku hraje, spíš bych se držel Vervy (95/100), Maxxmotion, Eurooil Optimal, případně VIF.
×
×
  • Create New...