Přejít na obsah

Exteriér


112 témat v tomto fóru

  1. xenony

    • 5 odpovědí
    • 10k zobrazení
  2. zadni sterac

    • 6 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  3. stěrače délka

    • 6 odpovědí
    • 17.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  4. problem z dvermy

    • 4 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  5. tesneni kolem oken

    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  6. predni blatniky

    • 9 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
  7. kod barvy

    • 17 odpovědí
    • 31.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
  8. Vyvaření - help pls

    • 10 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  9. Ťažné zariadenie.

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 21.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 25.9k zobrazení
  10. čira optika

    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
  11. korekční tužka

    • 1 odpověď
    • 8k zobrazení
  12. oprava zámku dveří

    • 16 odpovědí
    • 12.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  13. Kudma tece

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zeptám se, můžu nějak přes VCDS manuálně otvírat a zavírat EGR? Vyndal bych trubku z intercooleru a podíval se jestli se klapka skutečně hýbe. Nevím jestli to můžu nastartovat, když mám tu trubku venku a spustit ten základní test pod skupinou 03 na egr. 
    • Jestli se hodnota nemění v závislosti na pozici EGR, tak bych to spíš viděl na zaseklý EGR nebo vadný ovládací ventil N18. Na kontrolu váhy vzduchu je také postup, viz. Kontrola snímače množství nasávaného vzduchu -G70-. Ideál by bylo ještě zkontrolovat těsnost sacího potrubí mlhou.    Vysvětlení: Když motor saje vzduch přes EGR, klesne množství vzduchu skrz vzduchový filtr, který je měřený váhou vzduchu.
    • Zkusil bych určitě první to víčko. Na autě nám to dělalo to samé, stačilo dát nové víčko a bylo po problému.
    • No jo, ale když nad tím tak přemýšlím a povede se aktivovat plachtění i v normálním režimu dsg a před barákem nohou zabrzdím, tak tam zase asi skočí rychlost, ne? 😮‍💨
    • No tak se uvidi co bude. Pokud stat dopusti, aby jezdili lidi k zubarum, ocnim, neurologum a ja nevim komu vsemu klidne i 100km, zbytecne mrhali diky tomu energi, na dalnici si pekne poletime 150kou a nemci stale neomezene, tak je mi cely GD akorat k smichu. A naslo by se spousta dalsich nesmyslu, ktere jdou proti nejake ochrane klimatu. Ale byznys je byznys. Doted jsem jezdil VW starym 20 let na CNG a plnicim normu EURO4, dalnicni znamku jsem mel diky pohonu na zemni plyn za polovicni penize. Nyni, kdyz mam auto plnici nejnovejsi emisni normu, mam dalnicni znamku za plnou palbu 🤣 K smichu je mi cely ten parlament hlupaku. Cili za me, cely GD okamzite zrusit 🙂 
×
×
  • Vytvořit nový...