Přejít na obsah

159 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 6,9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,7k zobrazení
  1. Brzdové kotouče

    • 4 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4,9k zobrazení
  2. servo kapalina

    • 0 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7,9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4,3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3,7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,8k zobrazení
  3. zlá brzda

    • 2 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  4. Klepání v PP kole

    • 6 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 18,2k zobrazení
  5. Tlumiče na 1.9D

    • 1 odpověď
    • 1,7k zobrazení
  6. Klepe kloub razeni

    • 1 odpověď
    • 1,9k zobrazení
  7. Zvyseni Feldy

    • 3 odpovědi
    • 6,2k zobrazení
  8. Tlmiče

    • 4 odpovědi
    • 3,5k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 6k zobrazení
  9. HP SPORTING na feliciu

    • 8 odpovědí
    • 6,6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2,3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Šikovný elektrikář vypinuje a dá jen nový konektor. 
    • Dobrý den, zakoupil jsem ojetou RS Octavii III (2013). Při instalaci dveří jim zřejmě praskla nějaká plastová část kabelového svazku vedoucího do sloupku. Tzn. že je to otevřené a teče voda tam, kde to není žádoucí. Kabelový svazek pro tento model (se sklop. zrcátky) je relativně vzácný a proto i výrazně dražší než pro ostatní případy. Moje otázka zní.. Dá se koupit jakýkoliv jiný kabelový svazek pro Octavii III s tím, že se z něj využije ta chybějící část a doplní se u mých dveří? Nebo jsou tam nějaké zásadní odlišnosti a musím zakoupit svazek přesně pro mé auto? Děkuji za odpověď 
    • 15 000 je na 0W-20 veľa, nechcem si predstaviť ako vyzerá po 30
    • Je v autě něco domontovávanýho?
    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
×
×
  • Vytvořit nový...