Toto fórum obsahuje 28 témat

    • 49 odpovědí
    • 11 797 zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 8 662 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3 008 zobrazení
    • 59 odpovědí
    • 24 092 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 92 zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 2 281 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 256 zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 4 859 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 926 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 841 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1 456 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 681 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 1 967 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1 655 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 964 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 849 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1 923 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2 657 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2 804 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1 870 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3 099 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1 645 zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 6 358 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5 968 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2 577 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Nekoho by mohl zajimat ten najezd a interval vymeny, protoze tady na foru moc F3C s vice km neni. Ale ok, spatne tema...
    •   Tak mapy 2018 běhají na  jedničku a funguje v tom i akustické upozornění na dodatečně přidané POI radary. Děkuji za link! Nevím, kde nastavím vyšší hlasitost na to akustické upozornění radarů. To koreluje s hlasitostí navigačních hlášení asi že? Nejradši bych měl navigační hlášení velmi tiše ale ty radary hlasitě, to nelze co? 
    • Mam tam osadene Osram cool blue intense a celkom ok.Teplota 4200k velmi blizka origo vybojke. https://www.najnakup.sk/autoziarovky/osram-coolblue-intense-h8-35w/galeria
    • Ja mám spravené čierne verzie slovenských log, ale vo Fabii fungujú iba na Swingu..   Na mojom Bolere vo Fabii stále nevypočítateľné biele rámčeky okolo loga.. na tomto obrázku tretie a piate logo.   Ostatné autá nemám odskúšané..
    • Petře, nevím co bys chtěl, aby měl Focus RS za motor? Pětilitr ví ejt?  Když pominu to, jak by bylo možný ho tam zastavět, tak si nedovedu představit, jak by to s tím brutálně nefungovalo... Dovedeš si představit s tím jezdit na okreskách pilu? Teď mluvím o jízdě, ke které je to auto určené, nemyslím běžné přesuny a občasné předjíždění, nebo jízda 150tkou po dálnici. Není problém ve foukaných dvoulitrech, už kdysi se na těch motorech dělalo 350ps+ a jezdilo to spolehlivě. Měl jsem jeden čas možnost jezdit s LanEvem V GSR a krom standartní péče nebyl problém. Jediný co, tak to žralo i děti kolem cesty... Nicméně já problematiku spatřuju jinde, než že by ty motory neměly potenciál. Zaprvé je to stále o majiteli. Dřív nebyla tato "sportovnější" auta tak dostupná, respektive v tom nebyla taková móda. Dneska v tom jezdí spousta lidí, kteří tomu za mák nerozumí, mají to jen jako společenský credit. Takovýhle lidé neřeší ohřátí a chlazení auta, určité rozumné chování. Jenže právě tohle ty jednotky potřebují... Věc druhá je ta, že dneska je obecný tlak na ekologii a emise. Dneska není problém udělat jednotku, co z vtipného objemu udělá hromadu koní, ale je problém udělat jednotku o určitém objemu a výkonu, aby splnila všechny požadavky, které po výrobci požaduje "zelený" svět. A sloučení vysokého výkonu plus těhle eko záležitostí opět daleko více motor zatíží, takže je náchylnější k nějakému problému. Neříkám, dneska už se prostě věci nevyrábí na 30let dopředu, ale je to dané tlakem doby. Můj názor je takový, že i dnes se dá najít auto, které dobře poslouží na několik let dopředu, jen se o něj člověk bude muset starat a rozumně se k němu chovat.   Tím netvrdím, že Ford neudělal někde při vývoji zásadní chybu, která se teď neprojevila    EDIT - Byl jsi někdy jezdit na okruhu?  Tam by jsi poznal, že vlastně těch 350ps musí taky hodně makat