Přejít na obsah

131 témat v tomto fóru

    • 11 odpovědí
    • 5,1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,5k zobrazení
    • 152 odpovědí
    • 37,9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4,3k zobrazení
  1. studené auto a dálnice

    • 6 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 8,2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5,6k zobrazení
    • 60 odpovědí
    • 18,4k zobrazení
  2. Inspirace pro Octavii III

    • 18 odpovědí
    • 6,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4k zobrazení
  3. záruka mobility

    • 12 odpovědí
    • 6,3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  4. Cesta po Europe

    • 16 odpovědí
    • 3,6k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 5,1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,5k zobrazení
  5. Jakou barvu na OIII? 1 2 3 4 5

    • 105 odpovědí
    • 28,4k zobrazení
  6. Prebirani noveho vozidla

    • 21 odpovědí
    • 5,6k zobrazení
  7. Škoda bez starostí 1 2 3 4 7

    • 173 odpovědí
    • 40,5k zobrazení
  8. MR2017 1 2 3

    • 72 odpovědí
    • 23,1k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 4,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Já je měnil 2x asi kolem 100 tisíc,  byly už slyšet a povolil jsem je.  Ale bylo to možná tím,  že na ně někdy při výměně kol trochu striknu mazivo. 
    • Kosti jsem prozatím na každém autě, teda aspoň jednu musel vždycky řezat. Jak se vymačká pouzdro, nebo ta kulička, tak se to protáčí a nejde to jinak. Kdysi tam byly plošky na tenký klíč, ten mám ještě někde v garáži. Ta dírka na imbus je vynález za všechny prachy. Je to nejspíš jen na montáž, ať to jde dotáhnout. 
    • doporučuji prohřát matici kosti horkovzdušnou pistolí , pak stříknout závit olejem, opravdu jen závit , a pak otáčku povolit, dotáhnout, a opakovat. Mě to šlo povolit. Pokud jsou na autě kosti již nějakej rok a auto stojí  pořád venku , tak to nemusí zabrat, ale za zkoušku to stojí. 
    • Spousta lidí bude řešit jen originální brzdy. Jednak mají auto ještě v záruce, takže si nedovolí dát něco jiného a druhak mají (v tomto případě falešný) pocit, že originál je nejlepší.
    • Také dnes - Orlen Karlovarská ul. Praha  
×
×
  • Vytvořit nový...