91 topics v tomto fóru

    • 618 odpovědí
    • 96 112 zobrazení
    • 552 odpovědí
    • 75 484 zobrazení
  1. CANTON sound systém

    • 268 odpovědí
    • 45 298 zobrazení
    • 85 odpovědí
    • 18 042 zobrazení
    • 122 odpovědí
    • 20 684 zobrazení
    • 206 odpovědí
    • 41 034 zobrazení
  2. Aktualizace map

    • 406 odpovědí
    • 51 898 zobrazení
    • 444 odpovědí
    • 116 294 zobrazení
    • 251 odpovědí
    • 63 742 zobrazení
  3. funkce SMARTGATE

    • 186 odpovědí
    • 46 134 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 250 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 365 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 280 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 987 zobrazení
  4. Phone box

    • 22 odpovědí
    • 3 556 zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 2 414 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3 322 zobrazení
  5. ŠKODA Connect

    • 45 odpovědí
    • 3 273 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 448 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4 319 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 582 zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 2 212 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 742 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 846 zobrazení
  6. neorigo rádio

    • 41 odpovědí
    • 8 370 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj ,vyzkoušel jsem obě a nechal jsem 12.0 V. Zatím moc dalších věcí na přizpůsobení tam není. Mám tam chybu - Steering Wheel  291104, vymažu a objeví se znova. 
    • Ahoj, čtu článek ohledně kontroly podvozku. Je zde toto: Podvozek: Vezměte za tyčky řízení a zatahejte za ně, neměly by mít žádnou vůli. Když je auto na zvedáku, chyťte rukama kola napřed na devíti a třech hodinách, pak na dvanácti a šesti a zkuste s nimi zakývat, ani zde nesmí být vůle   Co se myslí tou zminovanou vulí? Jako že se vším musí jít volne pohnout?   Brzdy: Hledejte známky nerovnoměrného opotřebovávání, které může ukazovat na nesprávně fungující třmen. Je-li vnitřní strana kotouče ojetá víc než vnější, jsou zatuhlé tyčinky   Jak poznám špatný brzdový kotouč. Jakou by měl mít šířku, co by na něm nemělo být-rýhy apod.? Jak moc na něm může být koroze?    Dekuji za radu nekoho znaleho.    
    • No pokud to chces na vytazeni klice, tak veskere informace mas. Proste se napojit na spinacku a pres tranzistor spinat rele, ktere teprve pripoji to tve zarizeni. Dalsi moznost je napojit se na CAN a tu informaci cist z tama, coz je ale mnohem slozitejsi, takze je nesmysl o tom vubec premyslet.   Proc to vubec mas zapinatelne tim tlacitkem, kdyz to s vytazenym klickem stejne nepujde zapnout? Nebylo by jednodussi mit to bezdratove nabijeni aktivni vzdy pri zapnutem zapalovani? 
    • To je dira na chladic nafty. Proc jsi nekoupil zase kryt bez diry? 
    • Zdravim, mam O2 a v TP je psana barva 4590 modra zakladni, kdyz jsem hledal na internetu sprej, tak pod kodem 4590 je psana modra dynamic. Je to ta sama barva?