Jump to content

Motor 2.0 TDI CR


118 topics in this forum

  1. Vaše spotřeba 1 2 3 4 13

    • 304 replies
    • 55.7k views
  2. Výměna rozvodů 1 2

    • 25 replies
    • 21k views
  3. Výměna oleje 1 2

    • 34 replies
    • 18.6k views
  4. 2.0 TDI CR EA 288 1 2 3

    • 58 replies
    • 32.1k views
    • 4 replies
    • 1k views
  5. Únik chladící kapaliny 1 2 3 4 8

    • 182 replies
    • 43.2k views
    • 1 reply
    • 261 views
    • 219 replies
    • 21.8k views
  6. Chybový kód p190e

    • 9 replies
    • 5.6k views
  7. Divné zvuky motora 1 2 3 4 6

    • 126 replies
    • 23.4k views
    • 0 replies
    • 233 views
    • 1 reply
    • 448 views
  8. Dlhé štartovanie 1 2 3 4 12

    • 298 replies
    • 66.7k views
    • 85 replies
    • 26.3k views
    • 4 replies
    • 363 views
    • 34 replies
    • 5.2k views
    • 1 reply
    • 458 views
  9. Svolávací akce 1 2

    • 46 replies
    • 6.7k views
    • 12 replies
    • 3k views
    • 2 replies
    • 842 views
    • 173 replies
    • 51.6k views
    • 4 replies
    • 971 views
    • 0 replies
    • 497 views
    • 54 replies
    • 8.6k views
    • 0 replies
    • 529 views


  • Aktuální příspěvky

    • Jak je kazde svetlo respektive kazda zarovka nastavena z vyroby je i zde..Fabia 3 před Fl a i spousta dalsiho:-) https://onedrive.live.com/redir?resid=3AE6945C79E4C9E!17729&authkey=!AMn8y885S2R-6Xg&page=View&wd=target(NJ - Fabia 3.one|8c3f3033-6d79-4dc0-b5b0-6d9be6f41c43%2FLeuchte 0 BLK VL B35 (Blinker vorne links\)|13e51ba5-1a0a-468f-b250-4da5a3d21cfe%2F)  
    • je ale pravda že kde sa vymenili tak tam už neboli problémy so zadkami , čo sa o ich predchodcoch 3Q0698451C/D a iných povedať nedá   holt kupujú platničky v indii a kde kade a čudujú sa že to nebrzdí ... najhoršie na tom je že druhovýroba tiež nie je výhra 
    • Bola to loteria. Na jednej krizovatke to spravilo, na dalsej nie a potom zas pri parkovani, ked som chcel zacuvat po rovine, tak som skripal. Jeden den fajn a druhy zas cele zle. V decembri bola zvolavacka a po nej zacal autohold takto blbnut. Podla chovania auta a vysvetlenia v servise daval zmysel prave zly SW. Autohold mal k dispozicii malo podmienok a spraval sa chaoticky. Na strmom svahu dal rucnu a rozbehol sa bez vacsich problemov. Na rovine si zas myslel, ze je v miernom kopci a drzal auto zabrzdene. Ked som sa na to stazoval, tak povedali, ze mam vypnut autohold a ze je to vlastne normalne chovanie...chyba je medzi volantom a sedadlom. Nepomahali ani argumenty o bezproblemovom chovani autoholdu pred zvolavackou. Nechapem ako toto mohla skodovka pustit do obehu - ziadna validacia. Zena sa bala na tom jazdit a odmietala sadnut do auta, kde musi pred jazdou vsetko pracne vypinat (aj to casto napisalo chybu, ze sa nedaju asistenti povypinat). Karoq bezi na starej platforme a je to uplne nieco ine. Lutujem ludi, ktori idu do novej Octavie (v servisoch sa im tie auta tocia ako na pase). Auto je sice nabite novinkami, no to spracovanie a vysledny pocit z auta nie je na vysokej urovni. Po necelom roku pouzivania vrzgalo vsekto okrem volantu (Karoq ma tiez svoje muchy, no nic zasadne nevrzga). Ak bude nejaka zvolavacka, budem sa jej s Karoqom vyhybat. Odmietam byt beta tester.
    • Dík, já mám právě strach, jestli to zvládne i podprůměrně šikovný člověk. A to si ještě fandím 😁
    • Já dával originál, páčku jsem raději sundal, pak jsem musel nejprve uvolnit kryt prahu a nakonec kryt pod páčkou. Dělal jsem to podle návodu, co k tomu je, sice je na Superba, ale bylo to úplně stejné.
×
×
  • Create New...