Jump to content

Motor 1.8 TSI

64 topics in this forum

    • 4 replies
    • 3,002 views
    • 49 replies
    • 16,281 views
    • 7 replies
    • 2,140 views
    • 0 replies
    • 1,251 views
    • 2 replies
    • 1,592 views
    • 26 replies
    • 6,834 views
  1. Zvuk mého 1.8 TSI

    • 11 replies
    • 2,154 views
    • 6 replies
    • 4,161 views
    • 0 replies
    • 1,394 views
    • 17 replies
    • 6,140 views
    • 14 replies
    • 6,502 views
    • 28 replies
    • 5,061 views
  2. Nejde nastartovat

    • 4 replies
    • 1,525 views
  3. motor se nevypne

    • 5 replies
    • 1,500 views
  4. Chyba tlaku oleje

    • 9 replies
    • 2,991 views
  5. Piskanie v motore

    • 3 replies
    • 1,395 views
    • 2 replies
    • 1,390 views
    • 3 replies
    • 1,097 views
    • 1 reply
    • 2,711 views
    • 16 replies
    • 3,473 views
    • 2 replies
    • 1,315 views
    • 11 replies
    • 2,248 views
    • 16 replies
    • 5,915 views
    • 27 replies
    • 10,284 views
    • 10 replies
    • 2,322 views


  • Aktuální příspěvky

    • Čau borci,hledal sem všude na googlu nápovědu k moji Tiptronicu 5hp 19...koupil sem ho levně a neřadilo...dal sem nový olej filtr a to samé....jednička v pořádku ale nepřeřadil dál pak se rozsvítil maxidot červeně,pak sem tedy zas vše vyndal a podíval se na ty solenoidy...neskutečně ucpané,jenže zas složil a beze změny,pak znovu a vyndal sem celou tu desku a ta byla ucpaná...vyčistil dal dohromady a ted řadí krásně 1 i 2 i 3 ale jakmile hodí 4ku tak nouzák....vlastně ono tam tu 4ku ani nezařadí,diagnostika bez chyby jen opravdu jen někdy když to zkouším 20minut tak napíše(4 rychlostní stupen chybny převodový poměr P0734-35 00) joo a je normální že ty solenoidy píšou všechny na pc zkrat na kostru/plus?při zkoušce na vag fungují
    • Mám stejný problém. jakmile se olej ohřeje na 55 tak to přestane. Vstřikovače Bosch a 250tis odchylka kolem +0,6mg
    • Na gateway 3Q0907530AC lze sice napětí změnit, ale výsledek je takový, že start/stop tímto řešením funguje dál.   Řešení však existuje.
    • Já pořád doufám a věřím, že to update SW zlepší. Mám pořád naději, když to tady mnozí píšete a byla to i motivace, abych napsal na zákaznickou linku. Taky jsem chtěl vědět, jaký tam mám typ alternátoru, když mám tažné. Zatím čekám na vyjádření technika. Spotřeba na dálnici se nechá udržet pod 6 litrů, ale chce to lehkou nohu a hodně "dvouválcovat" v eko režimu. Rozhodně ne nad 120 km/h. Jak to jde nad a do kopce, tak je tam hned 8 litrů průměr. Můj osobák je D5 Plzeň - Praha za 5,7 litrů. Jednou jsem to jel dost svižně. Bylo to za 9,2 litrů. Je to zbytečné týrání. Zajímavé je pozorovat dostupný výkon na digitálním panelu. Max. tak 70% výkonu.
×
×
  • Create New...