Jump to content

Motor 2.0 TDI PD

    290 topics in this forum

      • 125 replies
      • 97,490 views
    1. Klapka sání 2.0 TDI PD

      • 81 replies
      • 55,441 views
    2. 2.0 TDI PD rozvody

      • 57 replies
      • 29,624 views
      • 88 replies
      • 46,986 views
      • 13 replies
      • 4,528 views
      • 204 replies
      • 71,354 views
      • 100 replies
      • 40,677 views
      • 87 replies
      • 29,697 views
      • 63 replies
      • 40,863 views
    3. 2.0 TDI PD (103 kW)

      • 1,900 replies
      • 361,037 views
      • 131 replies
      • 41,107 views
    4. Palivový filtr 2.0 TDI PD

      • 63 replies
      • 24,546 views
      • 100 replies
      • 39,593 views
      • 18 replies
      • 9,263 views
      • 140 replies
      • 55,975 views
      • 10 replies
      • 1,343 views
      • 1 reply
      • 67 views
      • 4 replies
      • 178 views
      • 1 reply
      • 150 views
      • 0 replies
      • 118 views
      • 0 replies
      • 100 views
      • 6 replies
      • 881 views
      • 1 reply
      • 234 views
      • 2 replies
      • 289 views
      • 0 replies
      • 116 views


    • Aktuální příspěvky

      • Kontaktuj ferdu25, bude to podobné, jako s bi-xenonama s LED proužkem. Dva dráty navíc, nová BCM a nakódování. Nebo kontaktuj Tomáš Gallo na FB v klubu Škoda Rapid Oficial, ten něco vyřešil pomocí několika kabelů a nějakého čínského modulu z aftermarket LED DLR.
      • wow, ŠA sportline+scaut u kodiaqu i karoqu dodávají velice rychle, tak čučím. Ještě k tomu 2,0tdi se prostě čeká............je asi pravda že tyto deriváty se tak často neobjednávají a tím pádem jich nebude toliko, ikdyž.............👍
      • Dnes ráno jsem jel do práce cca 25min po D1 a celou cestu jedu se zapnutýma xenonama (spínač světel na auto) - sluníčko svítí jako blázen musel jsem si sklopit i stínítko. Na denní svícení se to vůbec za těch 25min. nepřepnulo. Tak to mně můžou v servisu říkat, že je vše OK.
      • Tak jsem si včera auto převzal. Čidlo nové (3160,- pro smrtelníka originál, jejich cena samozřejmě nižší o více jak litr na faktuře, kterou po mě chtěli proplatit). Po chvilce domluvy jsme se domluvili na ceně o 1500,- nižší, takže ve finále vlastně skoro jako bych čidlo neplatil. Tedy pro mě spokojenost. Je to to horní na DPF (za katem, před dpf), takže nejlépe přístupné, ale chápu že některá čidla jdou blbě a člověk si s nimi dlouho hraje aby je dostal ven. Sám jsem to mnohokrát zažil, ovšem zatím jsem žádné nezničil. Tak jsme si pokecali jako normální lidi a šlo to.  
      • Pridavam par fotiek z dneska....casy tam vidis....
    ×