Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI PD


360 témat v tomto fóru

  1. Klapka sání 2.0 TDI PD 1 2 3 4

    • 87 odpovědí
    • 118,1k zobrazení
    • 91 odpovědí
    • 56,8k zobrazení
    • 140 odpovědí
    • 67,3k zobrazení
    • 102 odpovědí
    • 62,9k zobrazení
    • 126 odpovědí
    • 151,2k zobrazení
    • 90 odpovědí
    • 100,3k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 22,2k zobrazení
  2. 2.0 TDI PD rozvody 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 49,2k zobrazení
    • 90 odpovědí
    • 71,5k zobrazení
  3. 2.0 TDI DPF (125 kW) 1 2 3 4 9

    • 204 odpovědí
    • 89,2k zobrazení
  4. 2.0 TDI PD (103 kW) 1 2 3 4 77

    • 1,9k odpovědí
    • 454,4k zobrazení
  5. Palivový filtr 2.0 TDI PD 1 2 3

    • 63 odpovědí
    • 39,5k zobrazení
    • 100 odpovědí
    • 68,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 137 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
  6. Únik oleje BMM

    • 0 odpovědí
    • 150 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 326 zobrazení
  7. chyba p0299

    • 2 odpovědi
    • 7,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 614 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 10,8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 777 zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 4,8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 26,7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • tomakecTD podarilo sa ti niečo zistiť? Mám presne totožný problém na Golfe 4 1.6 16V BCB 
    • Ahoj, možná to tady už je, ale chci upozornit, že nová "varianta" kol VELA 18" a VELA 19", které se dávaly na S3 jsou nyní BOSONA 18" a ANIARA 19". Jedná se o úplně jiný disk.        Problém je, že u starých verzí VELA a VEGA byl aerodynamický prvek pouze plastový kryt, který šel sundat. V nových kolech BOSONA a ANIARA je aerodynamický prvek součástí ALU a není možné jej demontovat! Takže kola pak vypadají už navždy takto škaredě.   Kolega si nechával v práci dávat na svůj ještě S3 nové ALU s vědomím, že si pak ten "dekl" sundá, ale smůla, už mu přišly nové ANIARA...
    • Čelní skla 1000 a 100 se sice liší, nicméně jsou záměnná (v praxi jsem dával vrstvená Š100 skla 72 + 75 do MB z let 67 + 68 (čili "oba sloupky") a rozměrově není problém. Skel je ale vícero (4 nebo 5 typů), rozdíly jsou: kalená vs. vrstvená (většina MB má kalené, přestože vrstvené bylo homologováno pro sportovní účely již v roce 1965), ve způsobu "lití" (postaru "na plochu" nebo později svisle, označené provedení "float") a tím také pro LHD nebo RHD = méně "rovná", na plochu litá skla, se na straně řidiče leštila pro eliminaci zkreslení. Použít "pravostranné" sklo s volantem vlevo tedy není dobré, takže záměnnost nelze prohlásit za univerzální.   K číslům motorů, resp. lomítkům: je jich ještě více, pro zdejší účely asi stačí dodat /3 - litrový MBX/MBG motor typu "990T" s výkonen 38.3 kW /5000 ot/min, k rozlišení mezi shodně lomenými motory stačí zpravidla pohled na komoru vodního čerpadla, resp. jeho přírubu, trochu matoucí jsou třeba bloky pozdních 110R, opticky shodné s bloky pro první 742/743..   I mě by zajímalo, jak byly řazeny čísla karosérií vozů MBX.. pozorování "v terénu" dělá dojem, že jsou součástí číselné řady sedanů, což byl bylo možné vzhledem k montáži "vedle" výrobní linky přímo v Boleslavi (na rozdíl od R z Kvasin). Ale jestli to tak opravdu je, vědí asi dneska už jen v muzeu. 
    • Nemáte někdo informace jestli je už někde k vidění naživo ?  
×
×
  • Vytvořit nový...