Přejít na obsah

JasteR a jeho videa

VIDEA-MěřeníVýkonu-VálcováZkušebna-PROFESIONÁLNÍ CHIPTUNING


67 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  1. Audi R8 DYNO RUN

    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
  2. Audi A5 3.0TDI 306HP

    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  3. New Toyota GT86

    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  4. BMW 550D 381HP DYNO RUN

    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
  5. New Skoda Octavia 3 2012

    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  6. A6 BiTDI 385HP

    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Výrobce doporučuje 0W-20 (VW 508.00/509.00), je to často vylepeno i v motorovém prostoru nad chladičem. Případné použití 5W-30 (VW 504.00/507.00) povede maximálně k mírnému zvýšení spotřeby paliva, klíčové je použít motorový oleje s Low SAPS (0W-20 je také Low SAPS) u vozidel s GPF. Obecně oleje s Low SAPS rychleji ztrácí mazací schopnosti a tomu by měl odpovídat kratší interval výměny. Zcela nejhorší je, pokud je motor EA211 používán k provozu na velmi krátké vzdálenosti, motorový olej je pak rychle plný kondenzační vody, sazí z bohaté směsi a mírně naředěný palivem. Dovoluju si tvrdit, že je zcela nepodstatné, jaký motorový olej je použitý, pokud plní požadovanou normu, rozdíly v kvalitě motorových olejů jednotlivých značek jsou zcela minimální, často je to stejný výrobek jen v jiném obalu. Hlavní je vyměnit ho včas tedy po 10 000 km, maximálně  po 15 000 km, u vozidla jezdícího jen krátké tratě „soustavně se studeným motorem“ a aktivním stop-startem může být žádoucí výměna ještě dříve než po 10 000 km. Filtry motorového oleje používám od firmy MANN a nejsou s nimi žádné problémy. Základ je namazat před montáží těsnění lehce olejem a dotahovat pouze rukou. U EA211 není od věci odstranit ze výpustného šroubu ocelové těsnění a nahradit ho měděným o tl. alespoň 1,5 mm a ideálně před montáží vyžíhaným.
    • Zdravím, dnes jsem koupil aditiv do paliva. Hned co jsem došel z obchodu k autu jsem ho nalil do nádrže, jenže až když jsem ho dolil do nádrže, jsem zjistil že jsem se přehmátl a místo aditiva do Benzinu jsem tam nalil aditiv do nafty... Mám počítat se smrtí motoru, nebo se nic extra nestane a motor pojede dál?   
    • @Tomas_cz1 super 👍 můžeš dát i konkrétní link na produkt ?  
    • Zdravím, tak jsem nasadil ledky od osramu a mám dotaz. Ledky neumí funkci leaving home a coming home? Nebo se to musí někde navolit? Když odemknu auto, tak se světla nerozsvítí. Až když otočím klíčkem. Díky za info
    • Ahoj,  jdu si pro radu od zkusenejsich.  Prakticky vzdy kdyz startuju studeny auto, tak se na 1. rozjedu a pri potom do zahrati motoru (cca 1 km) se mi pri 1500-2000 neprijemne cuka na kazdym kvaltu. Pote vse zmizi. Zacalo to az pred koncem zimy. Poté jsem nechal delal naplne a filtry ale neustalo. Svicky mam pry v pohode. ) Nesetkal jste se s tim nekdo prosim ?  Diky za radu  O2 FL 2011 CFHC
×
×
  • Vytvořit nový...