Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


263 témat v tomto fóru

    • 375 odpovědí
    • 128k zobrazení
    • 1,2k odpovědí
    • 306,9k zobrazení
    • 890 odpovědí
    • 140,1k zobrazení
  1. Climatronic 1 2 3 4 23

    • 552 odpovědí
    • 123,3k zobrazení
    • 337 odpovědí
    • 91,3k zobrazení
  2. VCDS - Kódování ŠKODA Rapid MR16+ 1 2 3 4 14

    • 342 odpovědí
    • 153,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 105 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 943 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 5,9k zobrazení
    • 81 odpovědí
    • 36,9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 913 zobrazení
    • 52 odpovědí
    • 16,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 498 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 318 zobrazení
  3. Light Assistent

    • 14 odpovědí
    • 7,7k zobrazení
  4. Kde najdu relé?

    • 17 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4,9k zobrazení
  5. Nefunguje ostřikovač

    • 1 odpověď
    • 767 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 392 zobrazení
  6. Snímač tlaku oleja

    • 2 odpovědi
    • 933 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 7,1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Já bych se nebál tvrdit, že je to normální. Za malý průměr náboje točíš všema kolama v převodovce. Kdyby to šlo ztuha, tak by se to (ložisko, převodovka) za jízdy hřálo a to se asi nehřeje, že?
    • Poradíte mi prosím? Ztuha se mi točí přední kola u fábie. Otáčel jsem ložiskem vší silou. Je to tak normální / z výroby? Jak bych tomu mohl pomoci? Koupí nových ložisek, výměnou oleje v diferenciálu a převodovce, nebo ještě jinak? (Motor je AWY.)  
    • Zařadí Evropa elektrickou zpátečku? Toliko nadpis přiloženého článku. EU zavedla opatření, která budou znamenat zákaz prodeje automobilů se spalovacími motory od roku 2035. Cílem je dosáhnout do roku 2050 klimatické neutrality. Aby toho docílila, musí EU snížit emise uhlíku z automobilů se spalovacími motory, využívat alternativní paliva a prosadit na trhu masivní využívání bateriových elektrických vozidel. Podle zpráv EÚD (evropského účetního dvora) z posledních let se prvního cíle dosud dosáhnout nepodařilo, druhý – jak dokládá například využívání biopaliv – pravděpodobně není v širokém měřítku reálný a u třetího je riziko, že zatíží průmysl EU i spotřebitele značnými náklady. Můj názor jestli Evropa zařadí zpátečku, nebo nezařadí je ten, že jen pouze ubere na rychlosti dopředu, protože současný trh, stav financí EU  a současné technologie jí stejně  neumožní nějak významně a plánovaně  akcelerovat.  Ale dále bude zaplevelovat náš život, co by  obyvatelů  Evropy dalšími  a nesčetnými , restrikcemi, nařízeními, normami atd... Nepůjde -li to dveřmi, tak to zkusí oknem, neuspěje-li pětkrát, tak to zkusí pošesté, to už jsme poznali, že tak nějak to v EU funguje.....  https://www.garaz.cz/clanek/novinky-zaradi-evropa-elektrickou-zpatecku-nulove-emise-jsou-pry-chvalyhodne-ale-ne-za-kazdou-cenu-21012412#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest241_shrnuti_llm_varC&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    • Včera jsem ti psal, že máš dát dotaz do sekce exteriér. Tak proč jsi to dal do sekce interiér?  Zamykám. 
×
×
  • Vytvořit nový...