Jump to content

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


258 topics in this forum

    • 337 replies
    • 87k views
  1. VCDS - Kódování ŠKODA Rapid MR16+ 1 2 3 4 14

    • 342 replies
    • 147.1k views
  2. Climatronic 1 2 3 4 22

    • 545 replies
    • 117.3k views
    • 368 replies
    • 123.7k views
    • 1 reply
    • 1.1k views
    • 878 replies
    • 134.6k views
    • 1.2k replies
    • 297.5k views
    • 0 replies
    • 40 views
  3. Snímač tlaku oleja

    • 2 replies
    • 105 views
    • 7 replies
    • 333 views
    • 75 replies
    • 29.7k views
    • 2 replies
    • 2k views
    • 16 replies
    • 6.1k views
    • 6 replies
    • 365 views
    • 0 replies
    • 226 views
    • 2 replies
    • 338 views
    • 0 replies
    • 296 views
  4. Start/Stop systém 1 2 3

    • 73 replies
    • 38k views
    • 7 replies
    • 2.3k views
    • 159 replies
    • 55.2k views
    • 107 replies
    • 33.6k views
    • 36 replies
    • 20.6k views
    • 1 reply
    • 1.1k views
    • 28 replies
    • 18.1k views
    • 0 replies
    • 501 views


  • Aktuální příspěvky

    • Špatně hledáš, tady ho mají za 622 Kč. Je sice pro SIII, ale pasuje. Starý kožený se už neprodává.
    • 1.2 TSI 81kw Rapid  Dobrý  den nesetkal se někdo se závadou (možná i vlastnost) auto při sundání nohy z plynu nepatrně škubne  děje se to kolem 2000 ot od stupně 3 až 6.  Nejvíc znatelně  to je na dálnici když pustím plyn a třeba dojizdim auto. Zkoušel jsem variantu sundání nohy z plynu + sešlapla spojka tak tam to neudělá . A pak jsme zkoušel při deaktivaci tempomatu a tam to také neudělá.  Děkuji za rady a postřehy.
    • No já právě žiju v tom, že při opravě z pojistky člověk vždy dostane pouze to, co bylo na autě jako origo díl. Proto mi všechny tyhle přestavby nedávaj moc smysl. Rozumím, že je to subjektivně asi hezčí, ale jeden crash a celá "investice" je vniveč.
    • @Štulpa-  stačí trochu pročíst celé téma a odpověď najdeš....
    • Čaute, další dotaz. Dělá to někomu taky tohle s řadící pákou ? Dělá to na pátým kvaltu docela dost mi přijde. Na třetím mi přijde že taky, ale maličkato.  Pokud to není z videa patrný... při jízdě na pátý stupeň a sundání nohy z plynu se řadící páka zakvrdlá,při následným sešlápnutí se páka znovu zakvrdlá. Co to může být ? Jinak kvalt jako takovej a všechny ostatní jdou hezky zašoupnout, když je auto ledový tak jednička a dvojka jdou hůř vrazit na místo, ale po ohřátí v pohodě. Díky za poznatky 😀 Olej v převodovce nebyl nikdy měněný a nechám ho na doporučení vyměnit až ve 250 000 km. Teď najeto 204k  2017 110kw 20231208_145346.mp4
×
×
  • Create New...