Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..

    143 témat v tomto fóru

    1. VCDS - Kódování ŠKODA Rapid MR16+

      • 88 odpovědí
      • 22 496 zobrazení
      • 172 odpovědí
      • 25 266 zobrazení
      • 1 039 odpovědí
      • 155 260 zobrazení
      • 324 odpovědí
      • 64 975 zobrazení
      • 836 odpovědí
      • 72 699 zobrazení
    2. Climatronic

      • 454 odpovědí
      • 53 129 zobrazení
      • 158 odpovědí
      • 22 286 zobrazení
      • 20 odpovědí
      • 1 812 zobrazení
      • 16 odpovědí
      • 6 010 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 221 zobrazení
    3. Start/Stop systém

      • 37 odpovědí
      • 11 342 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 129 zobrazení
    4. coming a leaving home

      • 11 odpovědí
      • 2 752 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 501 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 154 zobrazení
      • 17 odpovědí
      • 2 572 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 178 zobrazení
      • 13 odpovědí
      • 640 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 227 zobrazení
      • 10 odpovědí
      • 1 585 zobrazení
      • 16 odpovědí
      • 4 483 zobrazení
    5. LED osvětlení RZ

      • 210 odpovědí
      • 24 720 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 291 zobrazení
      • 167 odpovědí
      • 39 426 zobrazení
      • 27 odpovědí
      • 3 213 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Jak si přišel na to že odpadá dvouhmota ? Dvouhmotu má i benzínový dvoulitr 96kW, takže TSi 1,4 i 1,8 je mají určitě taky. Protože dvouhmota je u aut hlavně kvůli většímu kroutícímu momentu a ten motory TSi bezesporu mají. Jinak DSG je bomba věc, tedy kromě tebou zmíněného suchého 7°DSG pro benzínové 1,4 a 1,8   @suri. Stále jsme se nedozvěděli, proč je DSG debilní ... ?
      • Přesně jak píše kolega @Martttin je to v dnešní době k ničemu. Mělo to smysl u aut, kde bylo topení napojené ve velkém okruhu, tudíž trvalo v mrazech třeba 20km než to topilo a běžně se v autech jezdilo i přesto v zimním oblečení (kromě žigula, ten topil perfektně), ale třeba wartburg je na topení naprosto katastrofální i kolem 0° už má problém. Tam je to zase dané tím, že motor má volnoběžku a tudíž půlku cesty jedeš na volnoběžné otáčky a chladný vzduch ti všechnu vodu ochladí, včetně topení. Dneska to má akorát ten vliv, že třeba na superbu s tím budeš vypadat jako exot. Jinak v dnešní době ti to k lepšímu topení nepomůže, maximálně ti to rychleji ohřeje komplet vodu v motoru, ale podle mě to je tak nepatrný rozdíl, že nemá smysl kvůli tomu tam takovou ozdobu vozit.
      • Hmm, tak to (taky) nevím.
      • Já najedu ročně 10tis, vyloženě jen couračky po městě a občas někam dál. Ten vysavač jde nafoukat údajně na 110kw a myslím, že by to bylo ideál samozřejmě s klackem a ne DSG7. Odpadá dvouhmota, oleje je tam asi 3.5l
      • Kontrolovali ho keď bola von z auta je vraj ok.
        Včera mi menili sroby a dávali podložky na napravnicu snáď to bude ok.
    ×