Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI


1 020 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 3,3k zobrazení
    • 84 odpovědí
    • 59,9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 260 odpovědí
    • 107,3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
  1. Hučení po startu

    • 0 odpovědí
    • 929 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 905 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 4,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 912 zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 9,3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 995 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 762 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4,9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 9,5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 920 zobrazení
  2. Vysoké otáčky

    • 9 odpovědí
    • 10,6k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 15,5k zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 23,1k zobrazení
  3. Čidlo otáčok motora.

    • 1 odpověď
    • 1,4k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 15,6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • doporučuji prohřát matici kosti horkovzdušnou pistolí , pak stříknout závit olejem, opravdu jen závit , a pak otáčku povolit, dotáhnout, a opakovat. Mě to šlo povolit. Pokud jsou na autě kosti již nějakej rok a auto stojí  pořád venku , tak to nemusí zabrat, ale za zkoušku to stojí. 
    • Spousta lidí bude řešit jen originální brzdy. Jednak mají auto ještě v záruce, takže si nedovolí dát něco jiného a druhak mají (v tomto případě falešný) pocit, že originál je nejlepší.
    • Také dnes - Orlen Karlovarská ul. Praha  
    • Ahoj, koupil jsem páčku na Octavii 1 na Ali a přišla bez návodu. Jen jeden dotaz... Jediný drát, který nemá koncovku (mám ho černý) je má opravdu připojit na + v pojistkové skřínce..? Čekal bych tam právě kostru, jako na signál... I barva by seděla na mínus... Barvy mám bílá, žlutá, červená, modrá a ta černá... Předpokládám ws = bílá pin 9, sw = černá, ge = žlutá pin 3, ro = červená pin 2... Dík za odpovědi.
    • U těch kostí se vyplatí zachránit původní matky. Pokud je teda už někdo někdy nevyměnil za obyčejné co bývají s novýma kostma. Úplně nejhorší když mají tu silonovou pojistku proti povolení. Pěkně ty staré projet závitníkem, pak jdou kdykoliv povolit. Třeba když je třeba měnit pružinu, nebo když ta nová kost nic nevydrží atd . 
×
×
  • Vytvořit nový...