Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI


1 019 témat v tomto fóru

    • 19 odpovědí
    • 27,7k zobrazení
  1. Škubaní motoru

    • 4 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
  2. Elektronicky termostat

    • 8 odpovědí
    • 5,4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 7,1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
    • 170 odpovědí
    • 134k zobrazení
  3. 1.6mpi 55kw zhasíná

    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 7,7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,3k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 14,6k zobrazení
    • 46 odpovědí
    • 33,3k zobrazení
  4. Přidřený motor

    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5,8k zobrazení
    • 54 odpovědí
    • 48k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 796 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,2k zobrazení
  5. EGR?

    • 3 odpovědi
    • 2,6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • 15 000 je na 0W-20 veľa, nechcem si predstaviť ako vyzerá po 30
    • Je v autě něco domontovávanýho?
    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
    • VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat  i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
×
×
  • Vytvořit nový...